تفریح کرج و تهران لوکیشن خوب برای تفریح در کرج و تهران اکوکلاب | allescape

محیط این اتاق فرار مانند یک سلول انفرادی ساخته شده است که شما با ترفندهای مختلف باید خود را از این زندان خلاص کنید. داستان بازی از این قرار است که شما یکی از دزدهای کشورید. این الماس مربوط به یکی از ملکه‌های ایران باستان است و به‌دلیل رنگ یشمی، شی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. این موزه سیستم امنیتی قوی دارد و شما باید با گذشتن از آن الماس را سرقت کنید و به یک کلکسیونر خارجی بفروشید. این مجموعه در محدوده میدان فاطمی واقع شده است و در آن یک اتاق فرار وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

اگر حدس تصویر و معما برایتان دشوار است، میتوانید از راهنماهای بازی کمک بگیرید. مناطق زیابی شهر خود را به ما معرفی کنید تا در صورت امکان به بازی اضافه شود. آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

اسکیپ روم چیست؟

تفریح کرج و تهران لوکیشن خوب برای تفریح در کرج و تهران اکوکلاب | allescape

مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. در اسکیپ روم اسکیپ ویژن، افراد شرکت‌کننده در جست‌وجوی افسانه هستند. با نقشه‌ای که در دست دارند، به ورودی یک غار می‌رسند و برای یافتن گنج باید به درون غار بروند.

سوالات متداول اتاق فرار

مطمئن باشید دقت کردن به آن وسایل یا برداشتن­ آنها فقط وقت شما را تلف می کند. یا مشکلاتی به وجود میاورد که باعث شود راهنمای بازی وارد اتاق شود و حسّ­ بازی از بین برود! درضمن، حتما قبل شروع بازی از نوع راهنمایی که قرار است در اتاق به شما داده بشود مطلع شوید. اتاق فرار ” پارک آزادی” یکی از اتاق های فرار شهر شیراز است که با طراحی ۲ اتاق فرار سلول و تله در حال آماده فعالیت است.

که پیش از شما این اتاق را بازی کرده‌اند را با دقت بخوانید و بعد اتاق را رزرو کنید. است تاکید کرده اند زیرا شما را وادار به فکر کردن و يافتن راه حل ميکند. بازی هایی که منجر به کسب دانش شاختی و همزمان پرورش تفکرتان می شود. در حقيقت اين بازی ها به طور موثر از جهات مختلف بر سلامتی شما در سنین مختلف تاثير می گذارند. با فرارسیدن ماه مبارک رمضان یکی از دغدغه‌های روزه‌داران این است که سحری چه بخوریم تا بتوانیم تا پایان این ماه به راحتی تمام روزه‌ها را بگیریم و بدن‌مان دچار سوتغذیه یا ضعف نشود.

  • بهبود وضعیت فشار خون و کاهش استرس و همچنین ارتقا ساختار حافظه و مهارت های شناختی، ريسک ابتلا به مشکلات جسمی و مغزی را به اندازه قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
  • برخی از اتاق‌های این هتل گاز سمی وجود دارد که اتفاقات اتاق فرار افراد را می‌کشد.
  • ۴ اتاق فرار متفاوت در این مجموعه وجود دارد که هرکدام داستان‌های متفاوتی دارند.
  • اگر علاقه به بازی با سبک کارآگاهی دارید این اتاق فرار با محیط متفاوت خود می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی