دانلود رایگان آموزش صفر تا صد اکسل فیلم فارسی+PDF سریع آسان | آموزشگاه آپادانا تبریز

یکی از بهترین ابزار‌ها در اکسل که صرفه جویی زیادی در زمان هم می‌کند ابزار جمع خودکار یا AutoSum است. استفاده از این ابزار راحت است و به شما کمک می‌کند تا از اکثر اشتباهات محاسباتی در امان بمانید. همچنین اگر از اکسل برای پروژه‌‌هایی نظیر دخل و خرج یا مدیریت وام و … با انتخاب گزینه‌های Hide یا Unhide از منویی که پیشتر باز کرده بودید. برای مثال، شما می‌توانید از چند صفحه به طور همزمان استفاده کنید و به فرض یکی را برای گزارش ماهانه و دیگری را برای گزارش سالانه در نظر بگیرید. اگر اشتباهی کردید و می‌خواهید آن را به حالت قبل برگردانید یا اصطلاحا Undo کنید، کافیست روی گزینه‌‌ی Undo کلیک کنید.

دانلود رایگان آموزش صفر تا صد اکسل فیلم فارسی+PDF سریع آسان | آموزشگاه آپادانا تبریز

صفحه گسترده به برنامه هايی گفته ميشود كه اطلاعات عددی و متنی را در قالب جداول نگهداری می‌كنند. ساختار جدول گونه صفحات اين گونه از برنامه ها، این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می دهد تا با استفاده از فرمول، بين اطلاعات موجود در آنها ارتباط ایجاد كنند. اغلب محاسبات پيچيده از طريق توابعی که از پيش تعريف شده اند قابل انجام خواهد بود. در آخرین نسخه منتشر شده آفیس در سال 2021 برخی امکانات جدید مانند اضافه شدن حالت تاریک Dark ؛ تابع Xlookup ؛ توابع آرایه ای و بهبود کارکرد این نرم افزار اشاره کرد.

دوره‌های مرتبط

در این مجموعه به طور کامل کلیه منوها و عملکردهای کاربردی نرم‌افزار اکسل شرح داده و برای برخی از اون‌ها مثال و تمرین هم درنظر گرفته شده است. شما با دیدن این نه ساعت و چندین و چند ساعت تمرین در کنار اون می‌تونید مهارت کاملی در اکسل بدست بیارید. مطمئن باشید این آموزش با همه کمی و کاستی‌هایی که داره باز هم فراتر از آموزش‌های معمول موجود بوده و به لحاظ زمانی هم به نظرم کمتر از اون‌ها وقت شما رو خواهد گرفت. فورمول و توابع، صفحه اصلی اکسل و سلول ها جزو مهمترین اصطلاحات این برنامه است که با شناخت آنها میتوانید به راحتی از اکسل استفاده کنید.

آشنایی با اصطلاحات اکسل

در ادامه با معرفی برخی از توابع نسخه جدید اکسل با شما همراه هستیم. اگرشما هم به تازگی شروع به اموزش اکسل کرده اید و هیچ آشنایی نسبت به محیط اکسل ندارید ، نگران نباشید . در واقع یکی از مهمترین مباحث برای یادگیری کار با نرم افزار اکسل آشنایی و تسلط به بخش های مختلف آن می باشد.

  • هرچند، با هرکدام از روش‌ها پنجره‌ای می‌بینید که از شما درباره‌ی وضعیت تغییر جایگاه سلول‌ها می‌پرسد.
  • برای اطلاعات بیشتر درباره دریافت مدرک فنی و حرفه ای اکسل با ما تماس بگیرید.
  • این گزینه به شما اجازه می‌دهد تا یکی از کار‌هایی که Undo کرده‌اید را دوباره انجام دهید.
  • فایل آموزشی اکسل یکی از بهترین روش های آموزشی میباشد که میتواند به تسلط افراد به نکات اموزشی کمک کند و در آموزشگاه آریا تهران این ابزار آموزشی با بالاترین کیفیت در اختیار کارآموزان اموزس اکسل قرار میگیرد.
بعد از این دوره شما به سطحی از نرم افزار اکسل خواهید رسید که به راحتی انواع پروژه های شرکت های مختلف را انجام خواهید داد و انواع آزمون های استخدامی را با موفقیت پشت سر می گذرانید. برای استخدام شدن تسلط بر مهارت های هفتگانه کامپیوتر و نرم افزارهای کاربردی از جمله نرم افزار اکسل در دنیای امروز یکی از ملزومات به شمار می رود. پس اگر به دنبال کار هستید و یا می خواهید نسبت به همکاران خود پیشرفت نمایید باید به مباحث اکسل تسلط کافی داشته باشید . در پاسخ به سوالات شما دوستان عزیزم  در ابتدا باید گفت  که  اکسل یکی از عمومی ترین و در عین حال تخصصی ترین نرم افزارها به شمار می رود. دانش آموزان، و حسابدارن، دفترداران، انبارداران، فروشنده ها، مشاغل خدماتی و صدها عنوان مختلف، چه اکسل را برای محیط کار خود بخواهند چه برای تکالیف درسی و کارهای شخصی، در هر صورت نیاز به اکسل  خواهند داشت .

جست و جوی لحظه ای و داینامیک در اکسل با یک ترفند کاربردی

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی