قیمت تلویزیون شهری، خرید تلویزیون شهری، انواع تلویزیون شهری | asilight

سلام.از تبلیغات قدیمی و سنتی می‌توان به تبلیغات محیطی اشاره کرد که به دلیل عمومی بودن آن تاثیر بسیاری در برقراری ارتباط با مخاطب دارد. سیستم های تلویزیون شهری برای تبلیغات، فروش، اطلاعات، ترافیک و غیره استفاده می شود. این تلویزیون ها بیشتر در فضا های باز شهری مثل بزرگراه ها ، چهار راه ها ، فرودگاه ها ، پارک ها و … کابرد دارند . تلویزیون های Indoor ضد آب نیستند و در بیشتر وقت ها فاقد آفتاب گیر هستند و کاربردشان بیشتر در فضاهای بسته مثل استادیوم های ورزشی، تالارها ، سالن فرودگاه ها ، سالن های کنفرانس ، سالن های آمفی تئاتر ، سالن مترو و استودیو ها است. این نوع نمایشگر اوتدور دارای شدت نوربالایی است و علاوه بر جلب توجه ناظران عبوری قابلیت نمایش با کیفیت متون و تصاویر را در روشنایی روز و وجود نور خورشید مجموعه ای اس آی لایت داراست.

  • بله در صورت زیر ساخت فروش انواع تلویزیون شهری تیم ای اس آی لایت به شما کمک خواهد کرد تا شروع به کار خود را با قدرت بیشتر استارت بزنید.
  • سایز متناسب با فضای سالن، عدم انعکاس نور محیط در تصویر، پشتیبانی از ورودی‌های استاندارد تصویر، یکپارچگی تصویر و امکان فیلم برداری مستقیم از تصویر بدون مشاهده نویز از جمله توانایی‌های این محصول می‌باشد.
  • در صورتی که شما بخواهید برای خرید تلویزیون شهری از نوع دست دوم آن اقدام کنید پیشنهاد ما این است که اطلاعات لازم را قبل از خرید به دست آورید تا بتوانید ضمن اطلاع از کیفیت و سلامت محصول بالاترین رضایت مندی را داشته باشید.
  • آیا این مطلب مفید بود یا سوالی دارید در بخش نظرات بفرمایید تا پاسخ دهیم.
قیمت تلویزیون شهری، خرید تلویزیون شهری، انواع تلویزیون شهری | asilight

حدفاصل میان دو پیکسل را دات پیچ می گویند که بیانگر کیفیت تصویر است و هرچه این فاصله بیشتر باشد کیفیت تصویر پایین تر و قیمت نیز کمتر خواهد شد. تعداد دات پیچ ارتباط معکوسی با تعداد پیکسل‌ها و رزولوشن صفحه نمایش دارد. هرچه فاصله بین پیکسل‌ها بیشتر شود (دات پیچ افزایش یابد)، تراکم پیکسلی کمتر شده و وضوع تصویر کاهش می‌یابد و بالعکس. بنابراین هرچه دات پیچ کمتر باشد، وضوح صفحه نمایش بیشتر شده و قیمت فروش تلویزیون شهری افزایش می‌یابد. سازمان‌ها و موسسات می‌توانند از انواع تلویزیون شهری در جلسات خود استفاده کنند. این دستگاه همچنین می‌تواند در سالن‌های کنفرانس، استادیوم‌های ورزشی و حتی راهپیمایی‌های گسترده مورد استفاده قرار گیرد.

صندوق درآمد ثابت یکی از بهترین سرمایه گذاری ها برای کاهش ریسک سرمایه و افزایش سود آن نسبت به سپرده های بانکی معمول است که به تازگی مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است. این نمایشگرها دارای ابعاد بزرگی هستند و برای کنفرانس و همایش‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نوع آفلاین برای راه اندازی تلویزیون از برد های کنترل خاصی استفاده می شود که تنها برای برنامه ریزی به کامپیوتر احتیاج دارند و برای ادامه کار و پخش فیلم به طور مستقل کار می کنند. امروزه تبلیغات و اطلاع رسانی بسیار پراهمیت می باشد زیرا تعداد صنایع تولیدی و تجاری افزایش یافته، دامنه فعالیت رقبا به هم نزدیک شده…

نمایشگر غول‌پیکر شهری

استفاده از تلویزیون شهری سیار می‌تواند به عنوان یک راه‌حل منطقی محسوب شود. ابعاد و وزن تلویزیون های شهری تاثیر به سزایی در انتخاب تعداد پایه ها، جنس ستون ها، اندازه فونداسیون و همچنین استحکام اسکلت دارد. به عنوان مثال، به منظور داشتن یک تلویزیون شهری که دارای ابعاد 3 در 5 متر است و یک پایه دارد، باید یک گودال 5/1 در 5/1 متر داشته باشید که البته توصیه می شود تلویزیونی با دو پایه بسازید که استحکام بیشتری در مقابل باد با سرعت بالا داشته باشد. از همین رو، به دلیل اهمیت فوق العاده زیاد این موضوع، بسیاری از شرکت های مهندسی خارجی و حتی ایرانی در صدد ارائه راه حل هایی برای معرفی بهتر محصولات و خدمات برآمدند. نمونه های اولیه تابلوهای روان دارای امکانات محدودی بودند به گونه ای که به طور کامل تحت نظر شرکت سازنده بودند و ایجاد هرگونه تغییر در اشکال و جلوه های بصری و نیز متن ها باید توسط خود شرکت سازنده اعمال می شد.

انتظارات خریدار از کیفیت نمایشگر

در انتهای دیگر مشاغل انتظار بازگشت سرمایه ای را که برای تبلیغات می پردازند دارند. بنابراین ، برای اطلاع از نوع مخاطبی که خدمات به آن ارائه می شود و نحوه برقراری ارتباط خوب با آن ، مشاور بازاریابی باید بازار و رقبا را نیز برای کالای مشابهی که این موسسه انجام می دهد ، به خوبی مطالعه کند. فناوری تولید چیپست را تعداد اندکی از کشورها در اختیار دارند که ایران جزو آنها نیست. ۱، ۵، ۲ و ۱۰ را داشته باشند در ابعاد ۶۴ در ۶۴ میسازند و باید نسبت ابعاد آنها حفظ شود. در این سیستم ها لازم است یک سیستم به طور دائم روشن باشد و کنترل با کامپیوتر صورت میگیرد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تلویزیون شهری پروژه بازار مبل شاه کرمی

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی