هدایای تبلیغاتی خاص خرید هدیه تبلیغاتی خاص آراهنر | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ

هدایای تبلیغاتی خاص خرید هدیه تبلیغاتی خاص آراهنر | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ

انتخاب پک هدیه شب عید و تقدیم آن به کارمندان، حس وفاداری را در … بالا بودن قیمت‌ها، کم بودن میزان سفارشات و لوکس بودن برخی کالا‌ها باعث می‌شود، … ما در آراهنر تجربه همراهی شرکت‌های بزرگ در رویدادهای ویژه‌شان را داریم و در این مسیر همراه شما خواهیم بود. این تاثیرات از سوی تحقیقات مختلف در کشورهای مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

کدام هدیه برای سازمان من بهترین است؟

توصیه ما این است که قبل از انتخاب هدایای تبلیغاتی به مخاطب خود دقت کنید. هدایای تبلیغاتی به‌طور کلی هدایایی هستند که لوگو، نام یا شعار برند در آن‌ها حک شده باشد. وجود هر کدام از این نشانه‌ها باعث می‌شود هدیه یک سازمان تا حد زیادی شخصی‌سازی شود.

هدایای اختصاصی

با طراحی یک لوگوی زیبا و طلایی بر روی فولدر  تبلیغاتی تیره، علاوه بر افزایش جذابیت هدایای تبلیغاتی ارائه‌شده، برند شرکتتان نیز به خوبی بر روی کیف قابل‌ مشاهده برای همگان خواهد بود. ما به تمام نیازهای شما در مورد هدایای های تبلیغاتی توجه میکنیم و سعی میکنیم تمام آنها را در هنگام تهیه هدیه، مناسب با ویژگی‌های کسب و کارتان به کار بگیریم تا بر اساس نیاز شما بهترین هدیه ممکن را برای تبلیغات‌تان آماده کنیم. بی شک هدایای تبلیغاتی می توانند یکی از موثر ترین و مفید ترین روش های تبلیغاتی باشند چراکه همه ما در قبال دریافت هدیه حس خوب و خوشایندی را دریافت خواهیم کرد و سعی می کنیم حس خوب خودمان را با سایر دوستان، آشنایان و…

از این رو بر آن شدیم مجموعه ای هر چه کاملتر از هدایای تبلیغاتی جدید و هدایای تبلیغاتی خاص و یا هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را گرد هم آورده و برای هرچه بیشتر دیده شدن شما بوسیله یک هدیه تبلیغاتی مناسب یاریتان کنیم. هدایای تبلیغاتی باران تامین کننده انواع هدایای تبلیفاتی برای اشخاص خاص،شرکت ها،ادارات، سازمان ها وارگان ها می باشد. این هدایا که عموما در دسته هدایای الکترونیکی نیز قرار می‌گیرند به طور کلی برای ارائه به مخاطبانی خاص تهیه می‌شوند. هدایای تبلیغاتی همچون پاوربانک، فلش مموری، چراغ مطالعه، بخور سرد، فلاسک و… این هدایا به نسبت گروه قبل گرانتر هستند اما بسیار تاثیرگذار و کاربردی هستند. با ارائه این نوع از هدایای تبلیغاتی به مدیران میانی و کارشناسان شرکت‌ها تاثیرات فراوانی در کسب و کار خود مشاهده خواهید کرد.

  • خروجی ایده‌پرداز‌ی‌های متعدد تیم خلاقیت آراهنر یا هدایایی است که از ابتدا خود ما آن‌ها را نیازسنجی و طراحی کرده‌ایم، یا هدایایی خاص و ویژه‌ای است که به سفارش یک شرکت خاص تولید می‌کنیم و به پورتفولیوی آراهنر اضافه می‌شود.
  • به عنوان مثال از پرطرفدار ترین هدایای تبلیغاتی می توان به انواع فلش مموری ها، انواع پاوربانک ها، انواع جاسوئیچی ها، انواع دسته کلید ها و…
  • دنیای اشانتیون با دارا بودن کارگاه های تخصصی در کشور های چین و هنگ کنک اقدام به طراحی و ساخت لوگو و یا محصول به شکل انواع هدایای تبلیغاتی اختصاصی اعم از فلش مموری، جاسوئیچی، بج سینه، …

هدایای تبلیغاتی را اگر بخواهیم توضیح دهیم اینگونه بیان می کنیم که تمامی شرکت‌ها و تجارت‌ها فارغ از اینکه کوچک باشند یا بزرگ دنبال یک هدف هستند. آن هدف چیزی نیست جز جذب مشتری و بیشتر دیده شدن و در نهایت فروش بیشتر و این امر مهم با تبلیغات و بازاریابی تحقق خواهد یافت. هدف ما در راساگیفت واردات و تولید و فروش برترین و با کیفیت ترین محصولات روز دنیا در زمینه هدایای تبلیغاتی میباشد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی