پشتیبانی شبکه چیست شرح وظایف پشتیبانی شبکه چیست؟ آوش نت-ترازنت

؟ دنیای شبکه‌های کامپیوتری به اندازه‌ای گسترده است که اگر به این حوزه علاقه‌مند باشید می‌توانید در بخش‌های مختلفی از آن مانند پشتیبانی شبکه های کامپیوتری مشغول به کار شوید. این روزها اغلب سازمان‌ها و حتی شرکت‌ها از خدمات شبکه‌های کامپیوتری در جهت تسریع رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند. به همین خاطر تقاضا برای جذب متخصصین شبکه که سطح بالایی از توانایی‌ها و مهارت‌ها را دارند رو به افزایش است.

خدمات پشتیبانی شبکه شامل چه بخش هایی می باشد؟

پشتیبانی شبکه چیست شرح وظایف پشتیبانی شبکه چیست؟ آوش نت-ترازنت

در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند. نامایمیلوبگاه ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. به صورت پیش فرض مدت زمان هر یک از این سرویس ها یک ماه در نظر گرفته شده است. طی چند سال اخیر ایده تاسیس شعبه‌ های خارج از ایران مطرح شده که طی آن این مجموعه از سال ۹۸ فعالیت رسمی خود را در شهر استانبول ترکیه آغاز نموده است. برای تبدیل شدن به یک متخصص شبکه کافی است دوره‌های مختلف شبکه را طی کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در این مقاله، سعی کردیم به سوالات و ابهامات شما در خصوص پشتیبانی شبکه، پاسخ دهیم. انتظار می‌رود با بهره‌گیری از این اطلاعات، بهترین انتخاب را در جهت نگهداری و ایمنی شبکه خود، انجام دهید. این امر منجر به کارایی عملیاتی می شود زیرا متخصص خدمات شبکه به تنهایی می تواند سرویس های مورد نیاز را نظارت کند و در صورت نیاز عیب یابی کند. متخصص امنیت اطلاعات جدیدترین راه های حفظ امنیت شبکه های کامپیوتری را ارائه می دهد. کارشناس امنیت سایبری در شرکت های شبکه با توانایی بسیار بالایی که دارد، جدیدترین آپدیت های نرم افزاری و راهکاری های نوین امنیتی را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. همچنین در مواقع بحرانی اعزام کارشناس شبکه حضوری باعث پایداری سیستم اطلاعات امنیتی شرکت می شود.

خدمات رایانه ای به معنای زمان یا خدمات رایانه است، از جمله خدمات پردازش داده، خدمات اینترنتی، خدمات پست الکترونیکی، خدمات پیام الکترونیکی، یا اطلاعات یا داده های ذخیره شده در ارتباط با آنها. تکنویار یک شرکت پیشرو در راه حل های خدمات شبکه و امنیت سایبری است که در زمینه نوآوری و خدمات فعالیت می کند. ما در پیشبرد کسب‌ و کار با ترکیبی منحصر به فرد از فناوری‌ های پیشرفته، یکپارچه‌ سازی بدون دردسر و تعهد به مشارکت‌های معتبر که توسط فرهنگ مشتری اول ما تعریف شده است، سرآمد هستیم. ما خدمات حضوری و دورکاری شبکه را به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با انطباق بر مقررات و خدمات مدیریت شده به سازمان ها، موسسات و مشتریان شرکتی ارائه می دهیم. یکی از مهم ترین عوامل در هزینه خدمات شبکه، تعداد بازدید و ساعات حضور کارشناسان شبکه است.

برای این امر ابتدا نیاز است که سیستم موجود بررسی و پایش شود تا از نقطه نظر های پایداری و حفظ ارتباطات و امنیت ساختار و کیفیت آن اقداماتی صورت گیرد. پیمانکار پشتیبانی شبکه تامین کننده اینترنت نیست و قطعی و کندی اینترنت ناشی از تامین کننده بر عهده او نیست. پیمانکار پشتیبانی، تخصص تولید و تعمیر سخت افزار کامپیوترها،‌ سرورها، پرینترها و یا تجهیزات شبکه را ندارد، اما با این وجود، با اشراف به نحوه عملکرد آنها، ایرادهای دستگاه را پیدا کرده و برای تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب هماهنگی لازم را انجام پشتیبانی نرم‌افزار شبکه می دهد. شرکت شما دارای سرور(هایی) است که حاوی داده ها و نرم افزارهایی مانند ایمیل یا فایل های مشتری است. پشتیبانی شبکه ارتباط بین سیستم شما و منابع موجود در سرورها را پوشش می دهد.

شرکت پشتیبانی شبکه تکنویار با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماهر با 18 سال سابقه توانسته است راهگشای بسیاری از شرکت ها و سازمان های فناوری محور باشد. در صورتی که نیاز به خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری دارید با ما در تماس باشید. قیمت خدمات پشتیبانی شبکه به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها قیمت ثابتی برای خدمات شبکه خود ارائه نمی دهند. به طور خاص با توجه به شرایط، نیازها و درخواست های آن گروه تعیین می شود.

انواع مختلف پشتیبانی شبکه کدامند؟

اگر قصد دارید یک متخصص شبکه شوید پیش از هر چیزی باید مهارت‌ها و تخصص‌هایی که یک متخصص پشتیبانی شبکه دارد را کسب کنید. حال برای اینکه بدانید تخصص‌های یک پشتیبان شبکه چیست ابتدا باید بدانید اصلا پشتیبانی شبکه به چه معناست و شرح وظایف متخصص های پشتیبانی شبکه در چه مواردی خلاصه می‌شود. خدمات شبکه مجموعه کارهایی هستند که از راه دور توسط یک تیم پشتیبانی شبکه اداره، نظارت و نگهداری می شوند.

پشتیبانی خدمات شبکه شما را از تمامی صورت حساب‌های غیرقابل پیش‌بینی و هزینه‌های خرابی در امان نگه می‌دارد که موجب می‌گردد بهره‌وری شما در کسب و کار افزایش یابد. مشکلات به وجود آمده در افزونه ها و یا به هم ریختگی های ناخواسته در قالب، باعث بوجود آمدن مشکلات متعددی در سایت می شود، که نتیجه آن کندی سایت، کاهش آمار بازدید کنندگان و… است. این چنین مشکلاتی تا زمانی که تاثیر منفی بروی کسب و کار نگذاشته است، باید خیلی سریع حل و فصل شود. درنافا با بهره گیری از متخصصان می تواند در سریع ترین زمان ممکن ایرادات سایت شما را برطرف نماید.

پس از یک طراحی سایت عالی، این پشتیبانی سایت است که می تواند سرنوشت یک کسب و کار و پیشرفت آن را رقم بزند. اگرچه از نظر فنی می‌توانید یک نصب شبکه را خودتان انجام دهید، اما اگر به دنبال کمک حرفه‌ای نباشید، احتمالاً زمان بیشتری را برای این کار صرف خواهید کرد، زیرا ممکن است نیاز به یادگیری نحوه تکمیل برخی از مراحل این فرآیند داشته باشید. علاوه بر این، تیم متخصص احتمالاً بهتر از شما می داند که چگونه مسائل پیش بینی نشده را حل کند.

مجموعه کامکو آماده ارائه کلیه خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکهبه سازمان ها و شرکت ها می باشد. شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص نگهداری از شبکه با کارشناسان ما در کامکو تماس حاصل فرمایید. خدمات شبکه در سال 2023 شامل راه اندازی زیرساخت شبکه، از کابل کشی اولیه شبکه و نصب سخت افزار شبکه (تجهیزات شبکه) تا نصب سرور و نصب کامپیوتر و سپس پشتیبانی شبکه است.

  • خدمات شبکه مجموعه کارهایی هستند که از راه دور توسط یک تیم پشتیبانی شبکه اداره، نظارت و نگهداری می شوند.
  • اعضای کارکنان تیم تخصصی شبکه سرآمدان دارای گواهینامه بالایی هستند و دانش گسترده ای از OEM ها و ISV های برتر دارند.
  • همانند یک اتومبیل که نیازمند سرویس های دوره ای و نگهداری است، شبکه رایانه ای سازمان شما نیز نیازمند سرویس دوره ای شبکه و سخت افزار می باشد ولی نکته مهم در این بین اعتماد کردن به یک شرکت متخصص در خدمات نگهداری شبکه است.
  • با سپردن اجرای این موارد به یک تیم حرفه ای برای پشتیبانی و نگهداری شبکه، شرکت خود را بیمه کنید و از خدمات IT به سبک حرفه ای لذت ببرید.
  • در واقع امروزه سیستم پشتیبانی یکی از عوامل ضروری و کاربردی هر شبکه کارخانه یا شرکت محسوب می‌شود.
  • سرویس ویژه، کامل ترین و فوق العاده ترین سرویس پشتیبانی سایت درنافا است؛ که شامل بهینه سازی سرعت سایت وردپرس می باشد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی