آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4.5% تخفیف کارمزد -ایران ارز دیجیتال

با استفاده از توکن های CET برای پرداخت هزینه های معاملات در بازار اسپات، می توانید کارمزد معاملات را تا 30 درصد کاهش دهید. کیف پولی که از آن استفاده میکنید و بیت کوینهایتان را در آن نگه میدارید را باز کنید. بر روی گزینه Sign Up در بخش بالا ، سمت راست را کلیک کنید. تیک گزینه … I promise to be را فعال کنید و Submit را بزنید. در این قسمت شما باید سه گزینه را پر نمایید. زمان برگشت پول نیز ۱۰ روزه خواهد بود که این مقدار قابل تمدید است. امروزه خرید و فروش در کوینکس با گوشی هوشمند نیز رواج فراوانی دارد. سفارش شما در فهرست سفارش ها ثبت می شود و زمانیکه فروشنده ای قیمت خرید شما را وارد کند، سفارش خرید شما انجام می شود. بنابراین با تنظیم یک سفارش فروش در قیمت مورد نظر (Price) ارز به میزان تعیین شده (Amount) به فروش می رسد.

اما شاید برخیها ندانند که یک معامله مارجین چیست.

برای برداشت ارزهای مختلف از کوینکس و همچنین تاریخچه برداشت ها . در صورت استفاده از ضریب اهرم ایزوله و در صورت افت قیمت لایت کوین به 100 تتر، تنها 100 تتری که در معامله ی خود وارد کرده اید لیکویید شده و باقی سرمایه شما در حساب فیوچرز کوینکس، بدون ضرر باقی می ماند. اگر برنامه Google Authenticator از تلفن همراه شما حذف شود، دیگر نمی توانید به حساب کوینکس خود متصل شوید مگر اینکه این کلید را در جایی ذخیره کرده باشید و برای اتصال مجدد حسابتان به Google Authenticator از آن استفاده کنید. رمز بعدی که باید وارد کنید ، رمز دو مرحلهای است که در نرم افزار Google Authenticator ، بر روی تلفن همراه شما قابل رویت است. روی گزینه Next کلیک کنید. با انتخاب این گزینه شما میتوانید ارز دیجیتال خود را به سایرین انتفال دهید .

کارمزد انتفال از انتقال دهنده کسر میگردد .

سفارش فروش مارکت در ترید اسپات کوینکس پس از دریافت سود مورد نظر اگر تصمیم دارید ارز مورد نظر را با قیمت لحظه ای به فروش برسانید با ثبت مقدار مورد نظر از دارایی “Amount” میتوانید ارز را بفروشید. شما میتوانید با توجه به سطح خود در یکی از این دورهها ثبتنام کرده و فقط پس از چند ماه، مثل یک حرفهای ارز دیجیتال معامله کنید. پس از مدتی معامله شما وارد ضرر شده و به عدد لیکویید نزدیک می شود. اما شاید برخیها ندانند که یک معامله مارجین چیست. توجه داشته باشید که هرچه تعداد توکن CET در کیف پول شما بیشتر باشد، می توانید از رتبه های VIP صعود کرده و هزینه های پیش فرض حساب خود را کاهش دهید. اگر می خواهید پلتفرم از CET شما برای پرداخت هزینه ها استفاده کند، از رابط تجاری، باید کادر “CET Deduction” را علامت بزنید.

در این حالت هدف قیمتی خود را انتخاب می کنیم. اشاره کنیم. متقابلا از جمله معایب این صرافی میتوان به ؛ پشتیبانی از تعداد رمز ارزهای محدودی در معاملات فیوچرز (Futures) ، تعیین حداقل مبلغ واریزی و پشتیبانی نکردن از ارزهای فیات ( برای مطالعه مقالهای درباره مقایسه پول فیات و ارز دیجیتال اینجا کلیک کنید.) اشاره کرد. برای هر ارز دیجیتال که در این صرافی باشد با کلیک کردن بر روی آن میتوانید گزینه های زیر را مشاهده کنید . پس وارد کردن آدرس ایمیلتان ، روی گزینه Send code بزنید ، و کدی که توسط کوینکس به ایمیلتان وارد میشود را در بخش Email verification سایت صرافی کوینکس code وارد کنید. چگونه هزینه انتقال (کارمزد withdrawal) در صرافی کوینکس رایگان را رایگان کنید؟

تیک گزینه … I promise to be را فعال کنید و Submit را بزنید.

در بخش Leverage ، میتوانید اهرم مورد نظرتان برای انجام معاملاتتان را در دو حالت Cross و Isolated انتخاب کنید. همچنین شما با ثبتنام از طریق این لینک، 4.5% تخفیف در کارمزد معاملات خود نیز دریافت کنید. کارمزد انتفال از انتقال دهنده کسر میگردد . توجه داشته باشید رمزی که در قسمت Private key نوشته شده است را حتما روی کاغذ یادداشت کنید و در مکانی امن نگهداری کنید ؛ زیرا این رمز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. Seed کیف پول که همان ۱۲ تا ۲۴ کلمهای است که کیف پول به صورت تصادفی انتخاب کرده و به ما میدهد در جایی مطمئن یادداشت کرده و نگهدارید. همچنین اگر برای اولین بار وارد حساب خود شوید، برای شما پیغامی مبنی بر فعالسازی تایید هویت دو عاملی نمایش داده میشود که میتوانید تایید هویت گوگل را انتخاب کنید.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی