آموزش کامل ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx آموزش فیوچرز کوینکس + ویدئو ایتسکا

آموزش کامل ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx آموزش فیوچرز کوینکس + ویدئو ایتسکا اگر یک هولدر هستید که نیاز به معامله ارزهای دیجیتال دارید، ViaWallet را دانلود کنید و سواپ یا مبادله یکپارچه معاملاتی آن را امتحان کنید. 🔵 با بررسی اولیه متوجه شدیم CoinEx از گواهینامه امنیتی معتبر GoDaddy استفاده می کند و درست است داشتن SSL نشان دهنده اعتبار و یا عدم اعتبار نیست اما می تواند به عنوان فاکتوری برای تشخیص اسکم بودن استفاده شود. در واقع کوینکس با تهیه این گواهینامه نشان داده است به امنیت کاربرانش اهمیت می دهد. در منوهای بالا سایت کوینکس روی گزینه ی help کلیک کرده و بعد روی گزینه ی Submit Request کلیک کنید.

سپس وارد صفحه معاملات فیوچرز میشوید که برای شما مهمترین قسمت های این محیط را توضیح خواهیم داد تا با آن آشناییت پیدا کنید . خواهشی که از شما داریم این هست که به هیچ عنوان همه سرمایه خود را در قسمت amm قرار ندهید بلکه 10 الی 20 درصد سرمایه کل خود را درگیرش کنید ، با سرمایه اصلی خود ترید کنید تا سود های بسیار بیشتری از بازار عاید شما شود . از صفحه اصلی صرافی کوینکس وارد نمودار CET/USDT شوید . اگر هولدر هستید (یعنی قرار است بیش از 6 ماه دارایی خود را نگه دارید و دست نزنید) پیشنهاد میکنیم دارایی خود را به کیف پول نرم افزاری در گوشی و یا سخت افزاری منتقل کنید . اگر وضعیت برداشت «ارسال شده» را نشان می‌دهد اما هنوز دریافت نشده هست، لطفاً روی TXID کلیک کنید تا وضعیت انتقال در اکسپلورر را بررسی کنید. برای انتقال حساب به حساب کوینکس با این روش هزینه کمتری را برا انتقال یا برداشت پرداخت میکنید.

آیا صرافی کوینکس برای ایرانیان در دسترس است؟

در این بخش باید گزینه Use CET as Fees را پیدا و آن را فعال کنید. به این ترتیب، همواره از این توکن برای پرداخت کارمزدهای معاملات اسپات و مارجین استفاده می‌شود. Coinex دقیقاً مشابه هات بیت در هنگ‌کنگ راه‌اندازی شد. حدود پنج سالی که از آغاز فعالیت این صرافی سپری شده است، کارمزدهای معاملاتی کم و تعداد ارزهای دیجیتال تحت پشتیبانی زیاد، دو ویژگی مهم این صرافی به حساب می‌آیند. جهت امنیت بیشتر در صرافی کوینکس CoinEx بعد از ثبت نام و در حین مراحل از شما خواسته می شود یا شماره موبایل خود را تایید کنید و یا از اپلیکیشن Google آموزش ثبت نام کوینکس Athenticator استفاده کنید. این احراز هویت ، احراز هویت دو مرحله ای نامیده می شود.

بر روی گزینه تایید یا “Verify” در صفحه تنظیمات حساب کلیک کنید. خرید بر حسب تتراگر موجودیتان به صورت تتر می باشد ، Trade سطر اول و اگر موجودیتان به صورت دلار دیجیتالی و یا همان USDT باشد ، Trade سطر دوم را انتخاب کنید. یعنی زمانی که شما سفارش خود را ارسال می کنید ، سفارش بلافاصله در قیمت بازار پذیرفته شده و معامله انجام خواهد شد. Transfer در قسمت Coin نوع ارز که می خواهید انتقال دهید و در قسمت Amount میزان دارایی خود را مشخص کرده و روی Transfer کلیک کنید. اگر روند حرکت بازار بسیار سریع بوده و فرصتی برای اوردر گذاری نباشد ، بلافاصله تب Market را انتخاب کرده و درصد درگیری سرمایه را مشخص کرده و روی گزینه BUY کلیک کنید. این کد برای زمانی است که اگر موبایل شما ریست شد و یا گم شد ، بتوانید با این کد اکانت خود را بازیابی کنید.

امیدوارم که مطالب گفته‌شده قبل از شروع آموزش صرافی کوینکس برای شما کاربران گرامی مفید بوده باشد، پس با ادامه مقاله یعنی نحوه ثبت‌نام و کار کردن با این صرافی به‌صورت کاملاً تصویری و مرحله به مرحله با ما همراه باشید. تحریم کردن کاربران ایرانی توسط صرافی چینی محبوب ما ایرانی‌ها یعنی صرافی بایننس. شاید اگر بایننس هنوز به کاربران ایرانی، خدمات خود را ارائه می‌داد، کوینکس نمی‌توانست چنین محبوبیتی داخل کشور ایران پیدا کند. کوینکس به دلیل اینکه به کاربران ایرانی خود بدون هیچ مشکلی خدمات ارائه می‌دهد و حتی کاربران به‌راحتی می‌توانند در آن احراز هویت کنند، محبوبیت بالایی پیدا کرده است. امیدواریم همین‌طور به ارائه خدمات خوب خود به ما ایرانی‌ها ادامه دهد.

اگر رتبه الکسا سایت کوینکس را بررسی کنیم متوجه میشویم که این سایت رتبه ۱۵۷۷ در دنیا و رتبه ۷۰ در ایران را دارد. طبق برآورد سایت الکسا حدود ۶۵/۸ کاربران کوینکس ایرانی هستند، پس اگر این سایت بخواهد کاربران ایرانی خود را تحریم کند بخش قابل توجهی از درآمد خود را از دست خواهد داد. پس از ورد به این صفحه باید اطلاعات توکن مورد نظرتون از جمله نام توکن نماد توکن یا وایت پیپیر و سایت توکن رو وارد کنید.

Coinex دقیقاً مشابه هات بیت در هنگ‌کنگ راه‌اندازی شد.

دومین معیاری که در محاسبه کارمزدها تاثیرگذار است، میزان حجم معامله شما طی 30 روز گذشته است. همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم بزرگ‌ترین دلیل محبوبیت این صرافی در میان معامله‌گران ایرانی، سرویس دهی این صرافی به کاربران ایرانی است. در ادامه این مقاله به آموزش صرافی کوینکس Coinex پرداخته‌ایم. این صرافی بین صرافی‌های آنلاین که با ارزهای دیجیتال کار می‌کنند، میان‌رده است. این باعث می‌شود نه مانند صرافی‌های بزرگ، نسبت به قوانین آمریکا ایران را در فهرست تحریم قرار دهد و نه آن‌قدر ضعیف است که خدمات نامطلوب ارائه کند. امکان تعیین شماره‌تلفن همراه ایران احراز سنجی از طریق آن توسط بخش Security Setting تنظیمات حساب کوینکس فراهم است.

شرکت در قرعه کشی برای 50 درصد تخفیف محصولات فقط برای 3 نفر (با برندگان تماس گرفته خواهد شد)

اما کوینکس یک سایت ایرانی نیست که شما به‌وسیله کارت بانکی خود بتوانید به آن وجه ریالی بریزید. بنابراین باید یک نوع ارز دیجیتال پایه مانند تتر یا دیگر ارزهای رایج را در کیف پول ارز دیجیتال خود داشته باشید. برای این کار باید وارد حساب کاربری خود در کوینکس شوید. آ‌ن‌گاه روی گزینه «Assets» موجود در صفحه اول سایت کلیک کنید.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی