استاندار کردستان: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و آرامش جامعه است

از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.


منبع: https://www.irna.ir/news/84905269/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%85%D8%B8%D9%87%D8%B1-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

وی با بیان اینکه افراد در هر مقطع سنی و جایگاه، روزانه با نیروی انتظامی سر و کار دارند، اضافه کرد: نیروی انتظامی از نهادهایی است که وظایف پرتعدادی دارد و در ابعاد امنیتی و اجتماعی و خدماتی، صادقانه به مردم خدمت می‌کند.

استاندار کردستان با اشاره به حضور پررنگ نیروی انتظامی در ایام تعطیلی و به مناسبت‌های مختلف در جامعه و تلاش برای حفظ آسایش مردم، افزود: زمانی که اعتراض یا اغتشاشی روی می دهد این نیروهای انتظامی هستند که تلاش می‌کنند اوضاع را مدیریت کرده تا به مردم آسیب نرسد، پس بسیار مظلوم و ایثارگر هستند.

تقدیر مجدد از تلاش نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در زمان تردد زائران از مرز باشماق و ارزشمند دانستن عزیمت علمای اهل سنت به کربلا و مراسم اربعین و خنثی کردن فتنه‌های دشمن، از دیگر مواردی بود که استاندار کردستان به آنها اشاره کرد.

استاندار کردستان ضمن تاکید بر هوشیاری و ندادن بهانه دست دشمن، گفت: همین کسانی که اقتدار نیروی انسانی را تضعیف می‌کنند، لحظه‌ای تصور کنند اگر روزی پلیس نباشد، چه اوضاعی به وجود خواهد آمد، بنابراین باید شرایط را برای نسل جوان تبیین کرد، چراکه در چنین بازه زمانی و در فضای جنگ رسانه‌ای، نسل جوان نمی‌تواند تحلیل درستی از وقایع داشته باشد.

زارعی کوشا اظهار داشت: در وقایع اخیر، دشمن فوت مرحومه “مهسا امینی” را بهانه کرد، چراکه نه تنها از فوت وی ناراحت نبود بلکه بسیار خوشحال هم شد و دنبال فرصتی برای رسیدن به اهداف پلیدش بود تا به زعم باطل خود، کشور را دچار تفرقه و تشتت کند.

زارعی کوشا تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر؛ کردستان اگرچه کانون بحران بود، اما در این استان شرایط بسیار بهتر و مطلوب تر از استان‌های دیگر بود و اوضاع به خوبی کنترل و مدیریت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی نیرویی است که در همه شئون زندگی آحاد جامعه مسوولیت دارد و انجام وظیفه می‌کند و باید قدردان تلاش‌های این نیروی خدمتگزار باشیم.

در این دیدار که در فرماندهی فراجا استان کردستان در سنندج برگزار شد علاوه بر مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، فرماندار سنندج، مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کردستان و تعداد دیگری از مدیران و مسئولان اجرایی استانداری کردستان حضور داشتند.

وی گفت: امروز کسانی دم از دفاع از حقوق بشر می‌ زنند  که در کمتر از ۱۰ سال، ۱۷ هزار نفر از مردم کشورمان را ترور و به شهادت رساندند، مردم کردستان بیشتر از دیگران از گروه‌های وابسته به صهیونیسم ضربه خورده است و این گروه ها را به خوبی می شناسد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی