استاندار کردستان: کشته‌سازی ضدانقلاب در میان مردم راه به جایی نمی‌برد

استاندار کردستان تاکید کرد: از آغاز نهضت امام راحل و پیروزی انقلاب تا امروز، آنچه که موجب استحکام بیشتر نظام و اتحاد و برادری بین مردم شد، خون مطهر شهیدان بوده است، یعنی در مکتب امام و تجربه ۴۰ ساله آموخته ایم که شهدا مایه ماندگاری و دوام نظام و انقلاب بوده اند.

وی با بیان اینکه شهید بامدی عمر کوتاه خود را در خدمت بی منت به مردم و محرومیت زدایی صرف کرد، افزود: این شهید بزرگوار، وقتی که بحث امنیت مردم پیش آمد لباس سربازی انقلاب بر تن کرد و در راه دفاع از مردم و نظام جانش را گذاشت.

شهید غلامرضا بامدی شامگاه شنبه در جریان اغتشاشات در سنندج به شهادت رسید و پیکر مطهر وی امروز ساعت ۱۱ با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان اجرایی، خانواده های معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی از میدان آزادی تا میدان انقلاب سنندج تشییع شد.


منبع: https://www.irna.ir/news/84907424/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B6%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C

زارعی کوشا با بیان اینکه دشمنان زبون و گروهک های ترسو بدانند ما برای اثبات بی هویتی و وابستگی آنان به استکبار مصداق کم نداریم، افزود: این مردم به ویژه کُردهای اقلیم کردستان عراق فراموش نکرده اند، آنجاییکه نیازمند کمک در برابر حملات داعش بودند، شما گروهک های زبون در لانه های خود مخفی شده بودید و این پاسداران رهبر معظم انقلاب به فرماندهی سردار سلیمانی بودند که مردم در محاصره اعم از کُرد، ایزدی، مسلمان و ترکمن را از دست داعشی های جنایتکار نجات داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در آیین تشییع شهید پاسدار “غلامرضا بامدی” در سنندج خطاب به ضد انقلاب و دشمنان مردم اظهار داشت: اگر به زعم باطل خود، بهانه‌ای به دست آورده اید و فکر می کنید با کشته سازی از میان مردم بی گناه، حمله مسلحانه به پاسداران و نیروهای نظامی و انتظامی که برای دفاع از مردم به کوی و برزن آمده‌اند و با شهادت آنان، به جایی می رسید، سخت در اشتباه هستید.

وی شهدا را ستون های محکم نظام و انقلاب توصیف کرد و ادامه داد: با همه افتخار، شهدای عزیزمان را تقدیم میهن اسلامی و خدمت به مردم و پایداری کلمه الله و نظام می کنیم.

زارعی کوشا اظهار داشت: مردم کردستان به خوبی می دانند کسانی که خادم مردم بودند همین شهید “بامدی‌” ها بودند که بی منت در راستای محرومیت زدایی و در لباس خدمت به روستاییان و حاشیه شهرها خدمات ارائه کردند.

وی اضافه کرد: دشمن فتنه‌گر، استکبار جهانی و صهیونیست‌های کودک کش و رژیم بی آبروی سعودی بدانند، با شهادت مدافعان امنیت ما، نه تنها خللی در صفوف متحد دشمن شکن مردم ایجاد نخواهید کرد، بلکه این خون های پاک موجب برادری و اتحاد بیشتر اهل سنت و تشیع می شود.

استاندار کردستان ضمن تقدیر از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در تشییع پیکر شهید بامدی، یادآور شد: امروز و در این مراسم، شیعه و سنی در کنار هم اشک می ریزند و این مهم، واقعیت کردستان یعنی وجود وحدت و برادری است.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی