برنامه سوال های آزمون رانندگی – دانلود

لازم نیست در ابتدا پاسخها را بخوانید. آموزشگاهها و سایتهای معتبر بسیاری این امکان را برای شرکت کنندگان در تست آیین نامه موتورسیکلت فراهم کردهاند تا با شرکت در آزمون آنلاین موتورسیکلت علاوه بر آشنایی بیشتر با سوالات آزمون و گزینش خود با شرایط امتحان آیین نامه موتورسیکلت نیز آشنا شوند تا در روز آزمون استرس و اضطراب بیهوده نداشته باشند. قبولی در آزمون آیین نامه برای خیلی از هنرجویان به کابوس تبدیل شده است، چون فکر میکنند برای قبولی باید تمام کتاب آیین نامه ۹۸ که ۲۲۰ صفحه است را به طور کامل بخوانند؛ خصوصا از زمانی که بخش فنی خودرو به کتاب آیین نامه اضافه شده است و خیلی از افراد از جمله اکثر خانمها هیچ آشنایی قبلی با این بخش ندارند و معمولا در آزمون آیین نامه فنی موفق نمیشوند در حالیکه میتوان با صرف کمتر از نصف روز و بدون حتی خواندن یک صفحه از کتاب در همان بار اول آزمون آیین نامه را پشت سر گذاشت. سوالات فنی سخت تر از سوالات مباحث دیگر کتاب آیین نامه جدید می باشد . مجموعه کاملی از سوالات آیین نامه در اختیار شما قرار داده شده است که با خیالی آسوده و بدون آنکه زمان خود را برای یافتن منابع و سوالات تلف کنید تنها با مرور همین سوالات در آزمون آیین نامه قبول شوید.

استفاده از نمونه سوالات امتحان نهایی یا حتی تست های کنکور سال های قبل رو امتحان کردیم . اگر از داوطلبان گواهینامه رانندگی هستید و احتمالا در آینده ای نزدیک آزمون آیین نامه اصلی دارید تا انتها با ما همراه باشید تا به شما کمک کنید چگونه با خواندن نمونه سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی در این امتحان آیین نامه قبول شوید . از سوی دیگر اگر موتورسیکلت شما توقیف شود برای گرفتن آن بخ گواهینامه نیز احتیاج دارید در غیر این صورت باید جریمه نداشتن گواهینامه را پرداخت کنید. هم می توانید از طریق فیش های بانکی این کار را انجام دهید، هم بعضی از آموزشگاه های مربوطه امکان پرداخت را به وسیله ی دستگاه های پوز فراهم کرده اند. ۸- وسیله ی نقلیه ای که یدک است باید پارچه ای سفید ۵۰ سانتی متری را پشت خودرو به گونه ای وصل کند که از هر دو طرف قابل مشاهده باشد.

به علاوه در این کلاس ها نیز به نوت برداری و جزوه نویسی نیز خواهید داشت و حتما برای شرکت در کلاس، خودکار و دفتر یا حداقل یک کاغذ سفید همراه خود داشته باشید. سوال 3) مفهوم رنگ سیاه و سفید در علائم راهنمایی و رانندگی چیست؟ آیا استفاده از نمونه سوالات گواهینامه موتور برای قبولی در آزمون رانندگی موتور کافی است؟ 2. همجوار و موازی با دوچرخه سوار برانید و بعد از اینکه از تقاطع گذشت ، از او سبقت بگیرید . هدف این مقاله بررسی کلی آزمون آیین نامه از جهات مختلف و بعد از اون ارائه راهکار قبولی آزمون آیین نامه است . از آزمون چهارم به بعد سوالات را به صورت شبیه سازی آزمون پاسخ دهید. ۱- انجام کمکهای اولیه حتماً باید توسط پزشکان صورت پذیرد. مورد مهم دیگری که حتماً باید به آن توجه کنید این است هنگام گردش به چپ است، با توجه به قانون آیین نامه رانندگی هنگامی که وسط خیابان قرار دارید می خواهید این کار را انجام دهید باید ۵۰۰ متر مانده به محل گردش در ابتدا راهنمای راست را بزنید و در یک مکان که به خوبی تشخیص می دهید ایمن و درست است متوقف شده و پس از آن راهنمای چپ را زده و گردش به چپ را انجام دهید.

اگر به اون مجموعه سوالاتی که امکان طرحشون برای اولین بار وجود داره هم اضافه بشه که خیلی عالیه . خب حالا اگر یه همچین مجموعه ی کاملی رایگان هم باشه که فوق العاده است . کاردکس آیین نامه یه پوشه ای بود که تمامل مراحل و اتفاقات در پروسه گرفتن گواهینامه رانندگی در آن درج می شود. با شرکت توی این آزمون ها کتاب آیین نامه یه دور کامل مجددا دوره شد. شرکت توی آزمون ها علاوه بر اینکه توی قبولی کمکم کرد، قوانین و اصولی که باید توی آزمون شهر رعایت کنم رو هم برای یادآوری کرد. این تشابه هم کمکم کرد خیلی راحت توی آزمون بدون غلط قبول بشم هم استرسم سر جلسه امتحان رو کم کرد. تشابه بین سوالات این سایت با سری سوالاتی که توی آزمون آیین نامه موتور اومده بود، خیلی بالاست. من توی چند تا از سری آزمون ها شرکت کردم و تونستم با چند تا غلط باز هم توی آزمون موتور قبول بشم. آیا مطالعه کتاب قوانین راهنمایی و رانندگی جهت شرکت در آزمون آنلاین آیین نامه لازم است؟ ابعاد آنچه لازم است بدانید روشن میشود و متوجه خواهید شد که نیاز به مجموعه جامعتر تا چه اندازه نیاز است.

باید بدانید که نور بالا حرکت کردن باعث می شود دید راننده لاین مخالف و همچنین راننده ی جلویی هم مسیر خود را مختل کنید ، پس برای اینکه راننده مقابل را متوجه خود کنید یک نور بالا بزنید و برای اینکه دید و حواس راننده جلو و هم مسیر خود را مختل نکنید، از نور پایین در فاصله ۱۵ متری استفاده کنید. با این کار متوجه خواهید شد کجای راه هستید. اما چگونه می توان مطمئن شد که تنها نمونه سوالات کتاب آیین نامه پایه سوم برای قبولی در این آزمون ها کافیست؟ همان طور که گفته شد برای اینکه بتوانید تعداد پاسخ های صحیح را افزایش دهید، بهتر است نمونه سوالات آیین نامه را مطالعه فرمایید. در این مدت زمان می بایست به تمامی سوالات پاسخ دهید . ابتداهر سوال را پاسخ دهید سپس جواب تشریحی آن را مشاهده کنید . از این رو توصیه می شود که حتما مجموعه ای از نمونه سوالات آیین نامه را به همراه پاسخ های آن ها تهیه نمایید تا بتوانید از شانس بالاتری برای قبولی در این آزمون برخوردار شوید. سوالات حق تقدم را پاسخ دهید تاثیر زیادی بر نظر افسر خواهد داشت. از قسمت تابلوها امکان نداره افسر طراح سوال ، تابلوی جدیدی اختراع کنه .

از همین ابتدا بدانید که فقط افراد معدودی بار اول در حضور افسر، همه ی نکات را رعایت می کنند و موفق به دریافت گواهینامه می شوند. همه ی ما امتحانات زیادی رو تا مقاطع تحصیلات تکمیلی پشت سر گذاشتیم . من دیروز آیین نامه اصلی را قبول شدم توصیه ام به دوستان درباره نکات مهم آیین نامه این است، چهار راه، حق تقدم، تابلوها و از همه مهم تر سوالات بخش فنی آیین نامه می باشد. مثلا به کتاب های چاپ جدید دو فصل « سیستم های فنی خودرو » و « امداد و نجات » و همچنین بندهایی از قوانین اضافه شده و ساختار بخش های ابتدایی کتاب هم تغییر کرده . همچنین باید از منابعی برای مطالعه نمونه سوالات امتحان آیین نامه راهنمایی و رانندگی استفاده شود که مطابق با کتاب جدید آیین نامه راهنمایی و رانندگی باشد. سری سوالاتی که من توی آزمون اصلی امتحان دادم کاملا مشابه با سوالاتی بود که توی یکی از همین آزمون های آزمایشی باهاش مواجه شدم. حتی تقسیم بندی سوالات توی سری های مختلف کاملا مشابه بود. چراکه به بسیاری از سوالات با شک و تردید و یا شانسی جواب دادم آنجا بود که فهمیدم آمادگی من برای آزمون آیین نامه اصلی زیر ۱۰ درصد بوده است.

سوالی که بسیاری از هنرجویان در این زمینه می پرسند و ما می خواهیم در این مقاله برای شما به خوبی توضیح دهیم که سوالات ایین نامه رانندگی دقیقا چه تاثیری بر قبولی و حتی رانندگی ما خواهد داشت . 3. در پشت سر وی به حرکت ادامه می دهیم تا اینکه دوچرخه سوار از محل تقاطع مورد نظر شما رد شود . بسیاری از شما عزیزان از ما خواسته بودید که جزوه خلاصه آیین نامه رانندگی رایگان برای در سایت قرار دهیم. از متقاضیان گواهینامه پایه ۳ رانندگی پس از قبولی در آزمون آیین نامه مقدماتی یا همان آزمون مرحله اول یا آزمون آیین نامه آموزشگاه گرفته می شود . این سوالی است که ممکن است در آزمون پایه سوم نیز مطرح شود اما قطعا امکان طرح چنین سوالی برای پایه دوم بیشتر است. اول از همه باید یه مجموعه کامل از تمام نمونه سوالات آزمون های آیین نامه قبلی باشه به شکلی که به خوبی سوالات پرتکرار رو پوشش بده و در عین حال سوالاتی که احتمال کمتری برای مطرح شدن در امتحانات جدید رو دارن حذف بشن . علاوه بر اون تعدادی از تابلو های به خصوص هست که طراحان سوال به اونا علاقه ویژه ای دارن .

برای امتحان آیین نامه اصلی توصیه می کنیم بسته صورتی دکتر رانندگی که شامل مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه اصلی است را دانلود کنید و برای آزمون آیین نامه مقدماتی نیز بسته بنفش دکتر رانندگی که دارای مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی راهنمایی و رانندگی می باشد را تست ایین نامه دانلود کنید . حالا بیایید در سرما و یخبندان رانندگی کنیم. برای دریافت گواهینامه موتور اولین قدم قبولی در آزمون آیین نامه موتور سیکلت است و از آنجایی سوالات این آزمون بسیار متنوع و جامع است بهترین کار تسلط روی همه قوانین و تابلوهای راهنمایی و رانندگی است استفاده از نمونه سوالات گواهینامه موتور و همچنین آزمون آنلاین موتورسیکلت بهترین راهحل برای قبولی در آزمون اصلی است. از آنجایی که سوالات گواهینامه موتور همان نمونه سوالات آیین نامه اصلی موتورسیکلت در آزمونهای گذشته است پس نمونه سوالات بسیاری از همه تابلوهای راهنمایی و رانندگی دارد که متقاضی با مطالعه و به خاطر سپردن آنها به راحتی میتواند در آزمون رانندگی موتور قبول شود. برای همینه که همه ما قبل از کنکور ، نمونه سوالات کنکورهای سال های قبل رو مرور می کردیم .

اگر شما نیز به دنبال بهترین منابع برای سوالات آزمون آیین نامه اصلی پایه سوم هستید و می خواهید اطلاعات لازم را در خصوص این آزمون داشته باشید تا با چالش های مختلف هنگام گذراندن این آزمون روبرو نشوید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. حالا اگر شما به هر دلیلی وقت کافی برای مطالعه کل ۲۲۰ صفحه کتاب آیین نامه نداشته باشین یا کتاب رو بخونین اما بخواین خودتون رو محک بزنین که چقدر برای آزمون آماده هستین ، زدن سوالات دوره های قبلی خیلی بهتون کمک میکنه . در صورت زدن چراغ راهنما، حق تقدم عبور دارد. در صورتی که پیش از این ثبت نام کردهاید، نام کاربری شما همان پست الکترونیک است و رمز عبور را خود تعیین کردهاید. بنابراین حتی پیش از آنکه مطالعه را شروع کنید از مجموعه سوالات آیین نامه حداقل یک بار یه سوالات نگاهی بیندازید. با دونستن نکات و قسمت های پر تکرار یه آزمون ، تسلط شما روی مباحث مورد علاقه طراحان بیشتر میشه . به همین دلیل نیازی نیست تا نگرانی در رابطه با این آزمون داشته باشید و اگر شما چند بار سوالات پر تکرار را حل کرده و یک بار به صورت کامل اقدام به بررسی کتاب قوانین کنید، می توانید بدون مشکل و در همان اولین امتحان بدون مردود شدن این مرحله از آزمون های اخذ گواهینامه را طی کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ به هرحال ما تمام تلاشمونو می کنیم که شما به راحتی تو آزمون آیین نامه موفق بشید . ۷- در هنگام برخورد با موارد اضطراری بایستی چه اقداماتی رعایت کنیم ؟ ۳- کدامیک از موارد زیر عامل تصادف با اتومبیل جلویی است ؟ در بسیاری از موارد در جلسه آزمون با سوالات تکراری برخورد میکنید زیرا این سوالات را پیش از این دیدها ید و دیگر برایتان تازگی ندارد. نکته اولی که باید بدانید آن است که هدف شما قبولی در آزمون آیین نامه است بنابراین پیش از هر چیز باید با این آزمون آشنا شوید.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی