بروکر فارکس چیست؟ معرفی بروکرهای فارکس معتبر و امن برای ایرانی ها ایران بورس-بروکر آمارکتس

در این حالت مشابه حالت قبلی (ثبت تیکت) معمولا درخواست دقیق تر مورد پیگیری و بررسی قرار خواهد گرفت. معمولا پاسخ دهی به ایمیل ها بنا به سیاست بروکرها ممکن است بین یک تا چند روز به طول بیانجامد. در این روش بایستی مشکل ایجاد شده را از طریق ثبت تیکت در صفحه حساب کاربری خود به پشتیبانی بروکر گزارش نمایید. از جمله مزایای استفاده از این روش پیگیری دقیق تر درخواست و امکان ارسال تصویر و یا ویدیو همراه با شرح مسئله ایجاد شده، می باشد. همان طور که گفتیم به منظور بررسی اعتبار یک بروکر، بایستی به شرکت های رگولاتوری آن بروکر توجه داشته باشیم.

ثبت نام در بروکر آلپاری

زمینه فعالیتی بروکر لایت فارکس در ارتباط با ارائه ارز، سهام و کالا آمارکتز به مشتریان است. جالب است بدانید که شرکت بروکر لایت فارکس در اقیانوس آرام در جزیره مارشال به ثبت رسیده است. مجموعه تکمیل شده از جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال، فلزات گرانبها، نفت و … جهت معامله در این پروژه ارائه شده است.

  • بروکرهای فارکس دارای مجموعه های خاصی از ابزارهای معاملاتی، شاخص های معاملاتی مختلف و البته سهام های معاملاتی متنوعی هستند که به مشتریان خود ارائه می دهند.
  • ما در همین مقاله، با عنوان بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان 2021 در سال گذشته، اطلاعات کامل به هموطنانمون در خصوص بروکر ها دادیم.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت پارسی فارکس (parsiforex.com) شوید و مقاله کپی تریدینگ چیست را مطالعه کنید.
  • یکی از خوشنام ترین بروکرهای مناسب برای ایرانیان در بازار فارکس بروکر iCM است.
  • داشتن امنیت در بازارهای مالی اهمیت بسیار زیادی دارد و عملاً ورود به بازاری که امنیت آن تضمین شده نباشد خطرات بسیار زیادی برای تریدر ها به دنبال خواهد داشت.
بروکر فارکس چیست؟ معرفی بروکرهای فارکس معتبر و امن برای ایرانی ها ایران بورس-بروکر آمارکتس

این فروشندگان که مبالغ زیادی را می فروشند، تأمین کنندگان نقدینگی نامیده می شوند زیرا در واقع نقدینگی را در بازار ها فراهم می کنند. بانک های بزرگ یا موسسات مالی از آن دسته هستند که معاملات کلانی را در فارکس انجام می دهند. بازار خیابانی مکانی است که خریداران و فروشندگان با یکدیگر دیدار می کنند اما به هر حال در آن جا معمولاً افراد زیادی را نمی بینید که به یکدیگر سیب می فروشند زیرا آن ها از طریق یک دکه فروخته می شوند. در بازار های فارکس این موضوع صدق نمی کند و شما خریدار و فروشنده های مختلفی دارید که آن ها به مکانی برای گرد هم آمدن احتیاج دارند و باید تسهیلاتی برای خرید و فروش واقعی ارزهای آنان وجود داشته باشد. اشخاص حقوقی و شرکت‌ها در معرض ریسک‌های مالی قرار دارند و در بدترین حالت ممکن است حتی دچار ورشکستگی شوند.

پس از اینکه بروکر خود را انتخاب کردید، باید به دنبال یک حساب مناسب برای خودتان باشید. نوع حساب نیز جز عوامل مهمی است که در موفقیت شما نقش مهم ایفا می‌کند. این کار به مسائل مختلفی از جمله سبک معاملاتی، میزان سرمایه و استراتژی شما بستگی دارد. معمولاً توصیه می‌شود که معامله گران تازه‌کار از حساب‌های دمو یا سنت کارشان را شروع کند. به این شکل که شما 100 دلار سرمایه می‌گذارید اما پول شما به سنت در اختیارتان قرار می‌گیرد.

هزینه ی خدمات بهترین بروکر فارکس

یکی دیگر از خصوصیاتی که باید هنگام انتخاب بهترین بروکر برای فارکس به آن دقت کرد سهولت در واریز و برداشت است که البته تمام بروکرها از این امتیاز بهره‌مند نیستند. کاربر باید بتواند در هر ساعت از شبانه روز بدون اتلاف وقت سرمایه خود را به حساب معاملاتی واریز و یا از آن برداشت کند. مثلا برای کاربران ساکن ایران، امکان واریز و برداشت به صورت ریالی آپشنی بزرگ برای آن‌ها محسوب می‌شود که توسط تعداد اندکی از بروکرها فراهم شده است. آلپاری همواره جزو بروکر های نوآور بازار بوده و امتیاز این بروکر فارکس در ارائه محصولات تازه و کمتر تجربه شده است. بروکر آلپاری مناسب افرادی است که مایلند بر روی پلتفرم متاتریدر ۵ حساب معاملاتی داشته باشند، و یا به دنبال معاملات باینری آپشن باشند.

بروکر فارکس چیست؟ معرفی بروکرهای فارکس معتبر و امن برای ایرانی ها

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی