بزرگترین لیست بک لینک رایگان ویژه +آپدیت 2022-بک لینک گلدلینک

هر چه این عدد بالاتر باشد نشان از اسپمی بودن وب‌سایت داشته و لینک بیلدینگ از آن خطر افزایش نمره spam score سایت شما را نیز به همراه خواهد داشت. خرید بک لینک تمام صفحات می تواند تیر آخر شما در سئوی وبسایت قلمداد شود. این بک لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار شده و ارزش و اعتبار خود را از تمام صفحات سایت میزبان دریافت می کنند تا آن را به صفحه هدف منتقل کنند. هم چنین با توجه به تکرار آن در تمام صفحات در بخش سایدبار سایت به صورت مستقیم ترافیک هدفمند اما کمی را به سایت میزبان هدایت می کند.

هر چه تعداد رأی‌های یک سایت بیشتر باشد نشان‌دهنده اعتبار بیشتر آن خواهد بود و در نتیجه لیاقت کسب رتبه بهتری را در صفحه نتایج جستجو خواهد داشت. اما این در واقع یک تأثیر غیرمستقیم بک لینک در سئو محسوب می‌شود. تأثیر اصلی و مستقیم بک لینک در سئو چیز دیگری است؛ مسئله اینجاست که یک سایت فقط زمانی می‌تواند از سایت‌های دیگر بک لینک بگیرد که محتوای جدید، جالب توجه یا معتبری داشته باشد. در غیر این صورت، هیچ سایتی به یک محتوای بی‌ارزش یا تکراری لینک نخواهد داد. یک وب سایت تا زمانی که بازدیدکننده‌ای نداشته باشد شانسی برای بهبود رتبه هم نخواهد داشت. رتبه‌هایی که گوگل در صفحات جستجو به سایت‌ها اعطا می‌کند تا حد بسیار زیادی به رفتار کاربران در سایت بستگی دارد.

رپورتاژ آگهی بهتر است یا بک لینک ؟

در نتیجه حضور لینک های نوفالو میتواند احتمال جریمه شدن سایت را به شدت کاهش دهد. مثلاً اگر وب‌سایت محصولات بهداشتی دارید می‌توانید این ایده اصلی را به بخش‌های لوازم شوینده و پوشیدنی‌های بهداشتی و این گروه‌ها را نیز به زیرگروه‌هایی مانند نقد و بررسی‌ها و صفحات آموزشی تقسیم کنید. توجه داشته باشید که در زمان شروع بک لینک سازی روش «سیلوی معکوس» عملکرد بهتری دارد. در این حالت یک مقاله جامع می‌نویسید که کاملاً جنبه اطلاع‌رسانی داشته و پتانسیل بالایی برای گرفتن لینک دارد. این مقاله همه بک لینک‌ها را دریافت می‌کند و سپس ارزش بک لینک را از طریق لینک‌های داخلی در سراسر وب‌سایت توزیع می‌کند.

دلیل وجود بک‌لینک‌ها هدایت کاربران به منابع مفید و با کیفیت است. وقتی کسی روی لینک سایت شما که در یک سایت دیگر گذاشته شده کلیک می‌کند، در واقع شما ترافیک ارجاعی دریافت می‌کنید. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت Referral Traffic در گوگل آنالیتیکس کاربرانی که از طریق بک‌لینک‌ها به سایت شما وارد شده‌اند را ببینید. بک‌ لینک در واقع لینک یا پیوندی است از صفحه‌ای در یک سایت به یک سایت دیگر. اگر کسی در سایتش لینک سایت شما را قرار دهد، شما یک بک‌ لینک از آن‌ سایت گرفته‌اید و اگر شما لینک آن‌ها را در سایتتان بگذارید، یک بک‌لینک به آن‌ها داده‌اید. خواهید از سایتتان درآمد کسب کنید، بایستی از خرید بک لینک و رپورتاژ استفاده کنید.

پس از خرید بک لینک و تایید آن توسط مدیریت در وبسایت هایی که گزارش آنها در پنل کاربری شما قرار دارد بک لینک های سایت شما درج میشود . معمولا بیشتر لینک هایی که در سایت های ایرانی دیده می بینیم ،لینک های تبلیغاتی همراه با بنر تبلیغی می باشند. همین موضوع باعث می شود سایتی برای ایجاد پست مهمان در همه زمینه ها وجود نداشته باشد. چنانچه که سایتی که پست مهمان در زمنیه های مختلف بپذیرد وجود ندارد ، علت آن این است که که محتواگذارانی که بخواهند درباره موضوعات مختلف مطلب بنویسند بسیار کم و انگشت شمار می باشد یا اصلا وجود ندارند. در نهایت می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایتدایا ورک مراجعه نمایید.

  • هرچقدر تعداد سایت هایی که در یک صفحه یا در کل یک دامنه لینک شده اند بیشتر باشد ارزش و اعتباری که به هریک از آنها میرسد کاهش خواهد یافت.
  • در این مثال، مطلبی با موضوع «ساخت ویدیو آموزشی با کمتازیا» منتشر شده است.
  • در این حالت یک مقاله جامع می‌نویسید که کاملاً جنبه اطلاع‌رسانی داشته و پتانسیل بالایی برای گرفتن لینک دارد.
  • در عمل عبارت “اینجا” متن لینک شده یا همان Anchor Text محسوب میشود.

بک‌لینک‌هایی که از سایت‌های قوی‌تر گرفته می‌شوند، نسبت به سایت‌های ضعیف‌تر معمولا «اعتبار» بیشتری با خود به همراه می‌آورند. منظور از ترافیک ارگانیک همان ترافیک ناشی از کلیک روی لینک یک سایت در نتایج سرچ گوگل است. با این وجود، بک‌لینک‌هایی که از یک سایت معتبر گرفته می‌شوند، لزوما همواره اعتبار بیشتری به ارمغان نمی‌آورند.

اگر بک لینکی که به سایت شما ایجاد میشود در صفحه ای باشد که به یک سایت بسیار با کیفیت هم لینک ایجاد کرده است، بویژه اگر وب سایت با کیفیت در زمینه کاری شما فعالیت نماید. شما به گوگل اعلام می کنید که سایت شما نیز به اندازه آن سایت دیگر دارای اعتبار و اهمیت است. برعکس این قضیه نیز صادق است یعنی اگر لینک سایت شما در صفحه ای باشد که سایر لینک های موجود در آن بی کیفیت باشند لینک سایت شما نیز به اندازه آنها بی کیفیت تلقی میشود. این امکان نیز وجود دارد که چنین لینک هایی توسط موتورهای جستجو اصلا محاسبه نشوند و هیچ تاثیر مثبت و منفی بر روی رتبه شما نداشته باشند. شاهد سایت های معتبری خواهید بود که به شما امکان درج پست مهمان و گرفتن بک لینک در موضوعات مختلف را می دهد.

بک لینک نوفالو

پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر این موضوع به مقاله خرید بک نکات بک لینک (وب سایت خود را ببینید https://goldlink.ir/what-is-backlink/) لینک مراجعه نمایید. هر لینک به صورت پیش فرض Dofollow محسوب میشود مگر آنکه در کد HTML آن از ویژگی Nofollow استفاده شده باشد. زمانی که ربات گوگل یک بک لینک نوفالو را مشاهده میکند ارزش و اعتباری به صفحه هدف منتقل نمیکند. گفتم قبلا برای گوگل، تعداد لینک های وب سایت شما اهمیت زیادی داشت. اما امروز تعداد دامنه هایی که به سایت شما لینک میدهند اهمیت دارد.

بزرگترین لیست بک لینک رایگان ویژه +آپدیت 2022-بک لینک گلدلینک

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی