بهترین افزونه های سئو در وردپرس

در این مقاله سعی می کنیم راهنمای خوب و نهایی برای متوسط هزینه سئو و لیست قیمت آن به اشتراک بگذاریم تا این مشکل برطرف شود. سئو به دو صورت On-page و Off-page انجام می شود. این به وب سایت شما کمک می کند تا در گوگل پیدا شود. از آنجا که گوگل در میان مردم جهان اعتبار بالایی دارد پس سایت هایی که در نتایج جستجوی گوگل رتبه مناسبی در صفحه اول گوگل دارند تحت تاثیر این اعتبار قرار میگیرند و این اعتبار چیزی نیست که با روش های معمولی به دست بیاید ، حتی روش تبلیغات در گوگل نیز در میان مردم شناخته شده است و به خوبی نتایج طبیعی درست عمل نمی کند ، به این دلیل که مردم درک می کنند سایت هایی که با اعتبار سئو بالا آمده اند پشت آن ها اعتبار گوگل نهفته است. همچنین با استفاده از پلاگینهای وردپرس نیز میتوانید ریدایرکت را به صفحه اصلی سایت داشته باشد. امکان ارسال دیدگاه برای مطالب سایت از نکات تاثیرگذار در سئو وردپرس است. راه آسان دیگر ارسال مقاله خبری خود به دایرکتوری های تخصصی است. هدف آنها ارائه راهی به صاحبان وب سایت برای حل سریع و آسان مسائل محتوای تکراری است. مهم نیست که هدف نهایی شما چیست، اگر وب سایت خبری شما نتواند در بین وب سایت های برتر قرار بگیرد ، به سختی مخاطبان آن را می خوانند.

سایت شما ور­ژن­های مختلفی مانند HTTP – HHTPS – با WWW و یا بدون WWW داشته باشد. سئو یکی از اصلیترین بخشهای دیجیتال مارکتینگ بوده و خود شامل موارد مختلفی است. معمولا وقتی سیستمهای مدیریت محتوا هنگام راهاندازی یک صفحه، URLهای مختلفی ایجاد میکنند، هنگامی که نسخههای مختلفی از سایت خود را ایندکس میکنید، وقتی یک نسخه جایگزین برای انواع مختلف دستگاهها (کامپیوتر، موبایل و…) دارید یا از URLهای داینامیک استفاده میکنید، این اتفاق میافتد. کلمات کلیدی و سئو مستقیما در هنگام اجرای یک کمپین بازاریابی به هم مرتبط هستند. مهم نیست در چه صنعتی فعالیت دارید ، رتبه بندی در گوگل براساس مقایسه سایت های مشابه که در یک حوزه فعالیت می کنند انجام می شود ، تحلیلل سایت های رقیب به شما کمک خواهد کرد که رقبای مهم خود را کشف کنید ، عبارات کلیدی مهمی که به ازای آنها کاربران وارد سایت آنها می شوند را بشناسید ، استراتژی های آنان را بدست آورید و از نقاط ضعف آنها در جهت ارتقا رتبه سایت خود استفاده نمایید. از همین رو اگر شما دوره آموزش وردپرس را دیده باشید قطعا میتوانید به خوبی در این زمینه فعالیت کنید.

چگونه سئو و تبلیغات کلیکی را ترکیب کنیم تا به موفقیت بیشتری در بازاریابی دیجیتال دست یابیم؟ چگونه سئو را با تبلیغات کلیکی ترکیب کنیم؟ آیا بین انتخاب سئو (SEO) و تبلیغات کلیکی (PPC) بعنوان استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود مشکل دارید؟ مبحث کدنویسی در سئو می تواند در این حالت بسیار مفید باشد تا علاوه بر سبک کردن سایت از افزونه های زیاد، مشکل و نیاز شما را نیز تا اندازه قابل توجهی حل نماید. Image SEO همچنین بر پتانسیل ورودی ارگانیک شما به عنوان یک عامل موثر تأثیر می گذارد و بهینه سازی تصاویر شما برای موتورهای جستجو تأثیر مثبتی بر رتبه بندی صفحات سایت شما نیز خواهد داشت. فاصله صفحات از دایرکتوری اساسی ممکن است یک عامل در خزش یا عدم خزش در صفحات باشد. تنظیماتی که در صورت وجود یک اشتباه در آن، ممکن است همه سئو سایت شما را بر باد بدهند. نشانیهای وب مرتبط را برای همه مقالههایتان که در Google News برجسته میشوند، اضافه کنید. دستورالعمل های Google Webmaster را دقیقا دنبال کنید.

برای مثال در صورتی کسبوکار شما در زمینه لوازم الکترونیکی مثل موبایل و کامپیوتر است، بهتر است وب سایت خود را در سایتهایی مثل دیجیاتو و یا زوم آی تی آگهی کنید. اگرچه خواندن اخبار در روزنامه ها و دستگاه های بزرگتر نسبت به خواندن با موبایل های صفحه کوچک بسیار راحت است، اما تعداد زیادی از مخاطبان از موبایل استفاده می کنند. مطمئن شوید که وب سایت شما در پلتفرم موبایل نیز سریع بارگیری می شود. برای مقالاتی که میخواهید در گوگل نیوز ثبت کنید نیز این مسئله حیاتی است. این به کاربران کمک می کند مقالاتی را در مورد موضوعات مورد علاقه خود به طور موثر پیدا کنند. زمانی که کاربر احساس کند سایتی که باز کرده است، به کندی در حال بارگذاری میباشد، خیلی زود از سایت خارج شده و این کار سبب آسیب به جایگاه سایت در موتور جستجو، خواهد شد. با توجه به عوامل کلیدی گوگل در تعیین نتایج جستجو، چطور از رقبا پیشی بگیریم. مادامیکه صفحات رسانههای اجتماعی را ساختید و مدتی از آنها استفاده کردید، میخواهید بدانید نحوه عملکرد مناسبشان چطور است و آیا استراتژی رسانههای اجتماعیتان به بهبود و اصلاح نیاز دارد یا نه. از دیگر راهکارهای سئو، تجزیه و تحلیل وب سایت بوده که از آن به عنوان بهترین راه برای بهبود استراتژی سئوی یک کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد.

حداقل فضای اولیه را بین پاراگراف ها، خطوط، دکمه ها، تصاویر و سایر عناصر در صفحه خود بگذارید. این پروتکل با رمزنگاری داده های رد و بدل شده بین کاربران و سایت ما باعث خواهد شد که هکر ها به آسانی به این اطلاعات دسترسی پیدا نکنند و یا حتی در صورت دسترسی هکری به این داده ها، قادر به مشاهده و دسترسی به اطلاعات اصلی نخواهد بود. حال اشتباهات رایجی که وبمستر ها، اغلب در توضیحات متا دیسکریپشن انجام می دهند و به آن توجهی نمی کنند را بیان خواهیم کرد. در نتیجه چیزی که اهمیت دارد این است که توضیحات متا در نتایج جستجوی گوگل یا همان SERP ها دیده می شوند. افزونه سئو اخبار یا News SEO تنظیماتی را در اختیار شما قرار داده که با استفاده از آن ها می توانید پست تایپ ها و دسته بندی های به خصوصی را از نقشه سایت اخبار خود حذف کنید تا در بخش اخبار گوگل نمایش داده نشود. در طراحی سایت خبری باید این امکان وجود داشته باشد که اخبار به صورت تصادفی نمایش داده شود. همانطور که میدانید وقتی یک عبارت در موتورهای جستجو مانند گوگل جستجو میشود، سایتهایی به ترتیب به عنوان نتیجه به کاربر نمایش داده خواهد شد.

سایت خبری خود را بر روی یک سرور سریع یا یک شبکه تحویل محتوا میزبانی نمایید. نگاهی سریع به صفحه داشته باشید و مطمئن شوید کاربر بعد از مشاهده این صفحه، به سرعت سایت شما را ترک نمیکند. از نظر ظاهری کسی از آن استفاده نمیکند. میتواند وبلاگ خودتان باشد، یا میتوانید برای کسی یک نوشته مهمان درج کنید یا یک لینک غیراسپم در نظرات وبلاگ ها بگذارید. کسب بک لینک از آنها می تواند به شما در رتبه بندی کمک کند. اما حال اگر شما به جای عکسی با این سایز، لوگویی با اندازه ۵۱۲ در ۵۱۲ پیکسل را آپلود کنید، بهصورت اتوماتیک در هدر با همان سایز ۳۰۰ در ۳۰۰ نمایش داده میشود، اما در واقع مرورگر و خط اینترنت شما باید تصویر اصلی را لود کند. در ساخت سایت خبری باید در خلاصه خبرها عکس کوچک شده به صورت اتوماتیک نمایش داده شود.

بهترین روش برای استفاده از عبارت کال تو اکشن در توضیحات متا، قراردهی کاربر به عنوان مخاطب توضیحات است. اکنون موتورهای جستجوی گوگل و Bing در الگوریتمهای رتبهبندی خود روی کلمات کلیدی توضیحات متا تمرکز نمیکنند. محتویات توضیحات متا در نتایج جستجوی گوگل قابل رویت است. هر نوع توصیف متا برای هر صنعتی به خوبی کار نخواهد کرد. سایت های خبری اطلاعات مربوط به هر رویداد جالب در جهان را دریافت می کنند. وقتی نوبت به یافتن صفحات وب جدید می رسد، Googlebot نقش اصلی را برعهده دارد. یافتن صفحات داخلی برای گوگل سخت است. خوشبختانه، سئو سایت خبری شما برای موبایل خیلی سخت نیست. این کار نهایت ناپختگی آن سایت خبری را نشان میدهد، این طور نیست؟ یکی از جالبترین نکاتی که در خصوص سئو فنی سایت باید به آن اشاره کرد این است که کلیه اقداماتی که در این حوزه انجام میشوند، اگر از همان ابتدا اصولی و درست اجرا شوند، نیازی به تکرار آن در آینده نخواهد بود. سئو در اکثر مواقع برای سایت شما مفید خواهد بود؛ اما این مورد به تمامی موارد اشاره ندارد.

با تمام این نکات، بازدیدکنندگان شما به راحتی می توانند محتوای مورد نیاز خود را پیدا کنند. موتورهای جستجو ممکنه گاها برای تشخیص محتوای اصلی در یک وبسایت که چند صفحه مشابه (از نظر محتوا) داره، دچار مشکل و چندگانگی بشن. مشارکت اجتماعی وبسایت خبریتان را دنبال کنید. این کار را به کمک مشارکت کاربر میتوان انجام داد: هرچه بیشتر دیده شوید، نظرات بیشتری وجود داشته باشد و بیشتر محتوایتان را به اشتراک بگذارند، عملکرد بهتری خواهید داشت. همچنین میتوانید متوجه میزان مشارکت آنها در شرکت شوید. همچنین اگر عکس هایتان را فشرده سازی کنید میبینید که چقدر فضای ذخیره سازی خواهید داشت.

معمولاً سایتهای خبری متفاوت از تصاویر مشابهی استفاده میکنند، اما شما بهتر است از تصاویر منحصربهفرد بهره بگیرید. درست است که گوگل اعلام کرده است که تگ دسکریپشن تاثیر مستقیم روی سئو ندارد، اما امروزه سئوکاران حرفهای سعی میکنند از تاثیر مثبت نوشتن متا دسکریپشن به شکل غیر مستقیم بهره ببرند. با استفاده از تکنیک هایی که در سئو به کار گرفته می شوند می توان کیفیت وب سایت را به موتور های جستجو اعلام کرد تا به این شکل از ترافیک بیشتری به شکل طبیعی و بدون نیاز به پرداخت هزینه بهره مند شویم. سئو سایت خبری با هدف افزایش کاربر و مخاطب و همچنین افزایش ترافیک سایت انجام می شود. موضوعاتی مانند ثبت نام خودرو، اطلاع از آخرین وضعیت کرونا در کشور یا آخرین وضعیت راه های بین شهری می تواند جزء موضوعاتی باشند که هدف الگوریتم تازگی محتوا باشند. مرغ مگس خوار گوگل (Google Hummingbird) یکی از به روزرسانیهای مهم الگوریتم گوگل بود که به طور آگاهانه نیازهای جستجو در دستگاههای تلفن همراه را به ویژه با فعال کردن جستجوی مکالمه پیش بینی میکرد. برای استفاده از Google Keyword Planner نیاز به پرداخت پول نیست. همچنین اگر از قالب خوبی روی سایت نداشته باشید باید بدانید که قرار نیست به درآمد برسید.

به زبان ساده، سئو ( یا با تلفظ صحیح اس ای او) مجموعه ای از تکنیک ها و دستورالعمل هاست که سبب می شود رتبه سایت شما در کلمات کلیدی خاص بهبود یابد و برای شما افزایش بازدیدکننده و در نتیجه رونق کسب کارتان را بهمراه دارد. ممکن است به بهینه سازی سایت حرفه ای حساس بوده باشید و سایتتان را بر اساس اصول سئو طراحی کرده باشید و در نتیجه، خدمات سئو سایت حرفه ای زودتر نتیجه بدهد؛ اما افزایش ترافیک سایت و بهبود رتبه در گوگل برای سایت های تازه تاسیس، حداقل به ۶ ماه زمان نیاز دارد. درصورتی که کارگاه ماشین سازی یک متاع نو عرضه میکرد، خبرنامه متبوع یک نوشتهیعلمی راجعبه متاع نو کمپانی خودروسازی مینوشت که دربردارنده داده ها خبری مهمی درباره آن ماشین تازه بود.

گرفته تا نمایش کلمات کلیدی وب سایت و تعداد ورودی کاربران و… شما به کلیدواژه function ، کلمه کلیدی return و براکت های curly brackets نیاز ندارید. راهنمای خریداگر مقالات شما سئو شده باشد، نیاز است که این تکنیک ها را در آن به کار ببرید. اگر آن هزاران صفحه را بدون سازماندهی رها کنید، بازدیدکنندگان نمی توانند اطلاعات مرتبط را پیدا کنند. در این پژوهش محقق معتقد است که هنگامی که پیاده سازی وب سایت به پایان می رسد مشکلی که خیلی از شرکت ها با آن مواجه هستند این مسئله است که نمی دانند که چگونه وب سایت خود را در اینترنت معرفی نماید که بهترین روش برای معرفی وب سایت بهنیه سازی موتور جستجو است.

این کار به شما کمک میکند تا عملکرد صفحاتتان را در مقایسه با صفحات رقبایتان در رسانههای اجتماعی مقایسه کنید. بهترین ساعات: 6 تا 7 صبح، 11 ظهر، 7 تا 8 شب، 10 شب. منظور ما اینجا دریافت بهترین رتبه برای سایت شما از طریق نتایج رایگان گوگل است. همانطور که گفتیم برای قرار گیری در رتبه یک گوگل، مطلب شما باید شایسته آن باشد بنابراین سئوکار مطالب رتبههای یک را بررسی کرده تا بتواند نقاط قوت و ضعف آنها را پیدا کرده و از آنها الگو بگیرد. خدمات مدیریت سئو سایت (سئو کار) برای افراد و شرکت هایی راه اندازی شده است که نیازمند دارند یک متخصص سئو همواره مدیریت سئو را بر عهده بگیرد. SSL مخفف Secure Sockets Layer به معنی لایه امنیتی سوکت ها میباشد و در واقع به زبان ساده تر میتواند جلوی نفوذ به وبسایت را از راه های مختلفی بگیرد. برای دسترسی به فایلهای Log میتوانید از توسعهدهنده وبسایت یا ابزارهای تحلیل فایلهای Log مانند «Screaming Frog» کمک بگیرید. افزونه یواست از جمله افزونه هایی است که اغلب کاربران به دلیل قابلیت ها و امکانات متعدد و البته سهولت کاربری آن را انتخاب می کنند. هرچند که این موضوع نباید باعث شود شما کیفیت را فدای سرعت کنید، اما بهتر است که بیش از پیش فعال باشید و جزو اولین کسانی باشید که خبر های روز دنیا و خصوصا ایران را بدست می آورید.

بهتر است که توضیحات به اندازه کافی مطلب را توصیف کند. بطور کلی در 55 درصد از مواقع گوگل از تمام یا بخشی از توضیحات متا شما استفاده میکند. زمانی که از عملکرد آنها اطلاع یابید، حیرت خواهید کرد چون آنها فایل اصلی گرافیک در وب نیستند ولی سبک تر از JPEG و PNG هستند، پس راز آنها چیست؟ کاربر در سایت اسکرول میکند و تا انتهای سایت میرود، امکان دارد که محتوای سایت را بخواند یا نخواند، ولی در کل متوسط حساب میشود و نمیشود گفت امتیاز خوبی از طرف گوگل میگیرد. علی رغم اینکه به طور دقیق از نحوه عملکرد رتبه بندی سایت ها توسط موتورهای جستجو، اطلاعات دقیقی وجود ندارد ولی بیش از 200 فاکتور شناخته شده و تاثیرگذار در این رتبه بندی شناسایی شده است و هر روز این متغیرهای تاثیرگذار در حال تغییر هستند. پس از اینکه سایتتان ثبت و مالکیتتان تایید شد، میتوانید آن را برای گوگل نیوز بهینه کنید. به همین دلیل، گزینه بهینه سازی موتورهای جستجو که به Search Engine Optimization معروف بوده و به اختصار به آن SEO هم می گویند، اهمیتی دو چندان پیدا کرده است. بهتر است توضیحاتی که در بخش متا دیسکریپشن می نویسید، اصولی را در آن رعایت کنید.

سایت اولی که ما داریم، میانگین حضور کاربر در آن 10 ثانیه است . خیلی ساده میتوان گفت وبسایتی که 10 ثانیه است یعنی پوچ بوده است . نزدیک به 7 سال است که با وردپرس آشنا شدم و این آشنایی تا الان ادامه داشته و خواهد داشت. در هنگام درج تصویر در وردپرس عنوان تصویر را نیز می توان وارد کرد هر چند که این موضوع تاثیری در سئوی تصاویر ندارد. این عنوان باید همان مشخصاتی را داشته باشد که در مورد سایر صفحات نیز به کار می گیرید. صفحات دارای محتوای تکراری منجر به رقابت دو صفحه مشابه در سایت شما برای کسب رتبه برای کلمات و عبارات مشابه میشوند و بودجه خزش را هدر میدهند. رتبه بالا گرفتن در گوگل، خودش موفقیت بزرگی محسوب میشود.

رباتهای گوگل برای هر سایت، بسته به نرخ انتشار محتوا، اعتبار و سابقه دامنه، زمان مشخصی را اختصاص میدهند. به منظور جلوگیری از کراول شدن کدهای جاوا اسکریپت و بهینه سازی نرخ بودجه خزش راه حل ها و تکنیک های متنوع و متعددی وجود دارد. گرچه خطای ۴۰۴ معمولا در سئو سایت اثر منفی دارد، اما اگر صفحه مربوط به این خطا، درست بهینه سازی شده باشد، میتوان از آن برای افزایش نرخ تبدیل استفاده کرد! چرا که انتخاب صحیح ترین کلمات کلیدی موجب افزایش نرخ تبدیل سایت و بازگشت سرمایه شما می گردد. 3. از کلمه کلیدی بیش از اندازه و یا خیلی کم استفاده نکنید. ویژگی متن جایگزین(alt text) با استفاده از نرم افزار های دسترسی و دیوایس های صفحه خوان خوانده می شود، پس آن را با کلمات بیهوده پر نکنید و برای هر عکس از کلمات متفاوتی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که از آنجایی که توضیحات متا با عنوان و نشانی اینترنتی شما در صفحات نتایج ظاهر میشود ، این قدرت را دارد که به نرخ کلیک نتایج شما کمک کند یا به آنها آسیب برساند. بهینه نبودن توضیحات متای سایت می تواند یکی از اصلی ترین دلایل پایین بودن بازدید وب سایت شما باشد. بنابراین ایجاد یک انجمن در سایت، راهی عالی برای شروع بحث و افزایش بازدید سایت است. در صفحه اول سایت، اسلایدر پیشرفته وجود داشته باشد. مشکلی که وجود دارد این است که مرورگرها هربار که یک کاربر از صفحهای به صفحهی دیگری از سایت میرود، تمام فایلها را مجددا فراخوانی و بارگذاری میکنند. کسانی که از این خواستهها تبعیت میکنند میتوانند از مزایایی که صفحهی اول گوگل برای آنها در نظر گرفته است، بهرهمند شوند. گوگل و بینگ از نقشه سایت (sitemap) برای دریافت درک بهتری از ساختار هر سایت و بررسی هرچه بهتر آن توسط خزندههایشان استفاده میکنند. هر چه سرعت لود سایت بیشتر باشد به همان اندازه UX سایت بهتر و سرعت ایندکس صفحات نیز افزایش می یابد. همانطور که موتورهای جستجو برای درک زبان پیچیده تر تکامل می یابند، روابط در سئو نیز اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

گوگل نزدیکترین مفهوم به این تصویر رو Gentelman تشخیص داده 🙂 و تصاویر مشابهی که با عکس من پیدا کرده میشه گفت فوق العاده اس. انواع فرمتهای موجود تصویر مثل jpg ، png ، svg ، eps و غیره همگی در این دو دسته کلی قرار میگیرند. ما در Seo قرار است که به شما آموزش دهیم که چگونه بدون پرداخت پول این کار را انجام دهید. در چنین شرایطی تولید یک محتوا با متن زیاد، عملا دور ریختن پول است. باید این متن جایگزین را طوری بنویسید که مرتبط با موضوع تصویر باشد و آنرا به نتایج جستجو مرتبط کند. بیشتر سامانههای مدیریت محتوا به طور خودکار URLهای پیشفرضی را برای صفحات جدید ایجاد میکنند؛ بجای استفاده از آنها، URLهای خودتان را بنویسید. فقط برای کاربر بنویسید و سپس برای خودتان و گوگل.

جلوتر درباره رپروتاژ اطلاع رسانی بیشتر و تخصصیحرف می کنیم. در واقع کدهای نشانهگذاری اسکیما مانند سیگنالهایی عمل میکند که به گوگل میفهماند این قسمت از سایت درباره چه چیزی نوشتهشده است. همواره مقالاتتان را برای تضمین گرامر، نشانهگذاری و قواعد ساختاری مناسب، اصلاح کنید. دستهبندیها ضمنا ساختاری سلسلهمراتبی دارند و میتوانید دستههایی خردتر را به آنها اضافه سنیور سئو اصفهان کنید. با کمک افزونه News SEO سایت خود را به نتایج اخبار گوگل اضافه کنید. دومین افزونه از بهترین افزونه های سئو وردپرس Rankmath می باشد که در ادامه آن را بررسی می کنیم. همچنین آموزش سئو منتوریکس بهشکل ویدئویی تدوین شده و سعی شده تمام مباحث مورد نیاز برای یادگیری سئو تکنیکال، سئو داخلی، سئو خارجی و سئو وردپرس آموزش داده شود. بنابراین، این وظیفه اصلی متخصص سئو است که اطمینان حاصل کند که مهم ترین کلمات کلیدی در عنوان و محتوای صفحه چه گلمه ای قرار داده شود. در واقع باید گفت که توضیحات متا یک متا تگ می باشد که ۱۵۰ تا ۰۶۱ کاراکتر طول دارد و محتوای صفحه مربوطه را به صورت خلاصه توصیف می کند. منطق حاکم بر سئو به شما حکم میکند که همیشه برای صفحات سایت خود، متا توضیحات خوب بنویسید؛ اما همیشه نیاز به انجام این کار نیست.

با توجه به گفته های مارتین اسپلیت در این مصاحبه اگر رضایت کاربر در گرو استفاده از جاوا اسکریپت باشد، این عنصر نه تنها به عنوان دشمنی ناسازگار برای گوگل به شمار نمی رود، بلکه به عنوان ابزاری برای افزایش رضایت کاربران مورد استفاده قرار می گیرد و هیچگونه تاثیر منفی در سئو سایت ندارد. اگر مطلبی را از منبع خاصی برداشته اید حتما منبع را ذکر کنید و به آن لینک دهید، نه تنها با این کار اعتبار شما پایین نمی آید بلکه ارتباط شکل می گیرد و رتبه سایت شما بالاتر می رود. این را هم در نظر داشته باشید که حجم تصاویر شما خیلی بالا نباشد و ALT تصاویر حتما مشخص شده باشد تا موتور های جست و جو ارتباط تصویر و محتوای شما را تشخیص دهند. نباید ساده و بدون فونت و تصویر باشد .

این بدان معناست که شما باید مقالات خبری را در پلتفرم های مختلف محبوب مانند توییتر،تلگرام ،اینستاگرام، یوتیوب و لینکدین به اشتراک بگذارید، علاوه بر این پلتفرم های محبوب، از پلتفرم های دیگر نیز استفاده کنید. میدانید که اگر نزد موتورهای جستجوگر از جمله گوگل محبوب شوید و در رتبه بالایی قرار بگیرید چقدر افزایش فروش و بازدید کننده خواهید داشت؟ از جمله مهمترین پارامترهای گزارش شده می توان به مکان جغرافیایی کاربر، تعداد صفحات بازدید شوه و میانگین زمان حضور کاربران در سایت اشاره کرد. چندین مکان جستجوگرها – مناسب برای بهینه سازی SEO برای مشاغل دارای چندین مکان فروشگاه محلی. این فروشگاه در ماه چند مشتری دارد؟ مهم نیست که وب سایت شما چند صفحه دارد، ضروری است که یک نوار جستجو در بالای صفحه قرار دهید. بهنظرتان انجامشان کار سختی نیست؟ درجه سختی معیاری است که حجم جستجوی کلمات را مشخص میکند، یعنی هرچقدر عبارتی دفعات بیشتری در گوگل جستجو شود، درجه سختی بالاتری دارد. این کار به شما کمک میکند رتبه بالاتری داشته باشید و ترافیک بیشتری را جذب کنید. به مقالات کمک میکند تا برای آن کلمات کلیدی، رتبه بالاتری بگیرند. کسب اطلاعات در مورد کلیدواژههایی که رقبایتان برای آن کلمات رتبه کسب کردهاند به شما کمک میکند تا ایدههای جدید برای تولید محتوا و بهینه سازی صفحات پیدا کنید.

حواستان به لینک پروفایلتان باشد. این متا ربات های پیشرفته به شما کمک می کنند تا نحوه نمایش محتوای خود را در نتایج جستجو کنترل کنید. علاوه بر این تنظیمات در زیر هر پست تایپ درون باکس Yoast بخش جدیدی با عنوان اخبار گوگل اضافه شده است که به شما امکان شخصی سازی نمایش هر مطلب در بخش اخبار گوگل را می دهد. جادوگر هوشمند راه اندازی وردپرس ما به شما کمک می کند تنظیمات سئو وب سایت خود را بر اساس نیازهای منحصر به فرد صنعت خود بهینه کنید. وردپرس به شما امکان می دهد پست های وبلاگ سایت را با دسته و برچسب مرتب و دسته بندی کنید. ساخت سایت خبری باید به گونه ای باشد که برچسب و کلمات کلیدی مشخص و تعیین شوند. عنوان را طوری بنویسید که مخاطب را به خودتان جذب کنید اما کلمه کلیدی خبر را فراموش نکنید. حتماً شما باید متن را به طور هوشمندانه ای برای بازدیدکنندگان و مشتریان خود بنویسید. همانطور که شاید خواندن یک متن کتاب در تلفن همراهتان و اسکرول کردن آن برایتان نسبت به یک روزنامه جذابیت بیشتری دارد، اخبار هم در صفحات گوشیها به خوبی ظاهر میشوند و باید هم این طور باشد، چون شاخص اولویت با تلفن همراه گوگل، اولویت دسکتاپ را پشت سر گذاشته است.

قابلیت دسترسی وب به در دسترس ساختن استفاده از صفحات وب برای کاربران دارای معلولیت یا کمتوانیهایی مانند نابینایی و کمبینایی است. وقتی که گوگل با کمک فایل ویدئویی شما توانست ویدئو شما را تحلیل کند، قابلیت پیشنمایش را به آن اضافه میکند. بعد از ایجاد آن باید وارد پنل سرچ کنسول خود شده و نقشه سایت را به سرچ کنسول خود اضافه کنید. اگر شما امروز یک محتوا تولید و در سایت خود منتشر میکنید، چند روز بعد محتوای بعدی را تولید خواهید کرد . پس برای اینکه در نتایج جست و جو اول باشید بهتر است حتما چند نکته را در نظر بگیرید.

همه فعالیتهایی که به منظور افزایش ورودی موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ بر روی سایت وردپرسی انجام میشود، سئو وردپرس یا همان بهینه سازی وردپرس است. خوشبختانه، میتوانید روی این قسمت حسابی مانور دهید و عناوینی بزنید که مخاطبان را به دام بیندازد. جدای از همه این ها، گاهی مخاطبان دوست دارند سریعا به دنبال خبری بروند و قصد با خبر شدن از موضوع خاصی را دارند و در شبکه های اجتماعی نمی توانند “کلمه کلیدی” مربوط به خبر مورد نظرشان را جست و جو کنند. هر دو این افزونه از محبوبیت برخوردار هستند ولی شما میتوانید اگر قصد داشته باشید که پس از همه این توضیحات یواست را انتخاب کنید تنظیمات خود را بهراحتی منتقل کنید. ابتدا تعداد مقالات خبری را که قصد دارید به صورت روزانه پست کنید، برنامه ریزی کنید.

کمک میکند یک سلسله مراتب درست از اطلاعات موجود در سایت شکل بگیرد و سایت را ساختار یافتهتر کند. اگر میخواهید خوانندگان نسبت به داغترین رویدادهای سراسر جهان، بروز باشند، سایتتان باید مانند یک ساعت درست عمل کند. 5. درباره رویدادهای کشورتان مطلب کار کنید. سایتهای خبری درباره همه رویدادهای جالبتوجه در جهان، برای مخاطبانشان اطلاعات جمعآوری میکنند. اگر کاربران لینکی ببینند که توجهشان را به خود جلب کند، روی آن کلیک میکنند و زمان بیشتری را در وبسایت شما میگذرانند، که همواره برایتان مناسب خواهد بود. سئو تکنیکال به صورت عمده بر روی بهینه سازی های مربوط به سایت و صفحه کار می کند؛ یعنی مقوله هایی مانند سرعت بارگذاری صفحه، نقشه سایت و لینک های داخلی.

البته نکته ی حائز اهمیت این است که سئو سایت خبری نسبت به سئو سایت های دیگر متفاوت است. حال بهتر است با هم نگاهی دقیق داشته باشیم به 7 نکته مهم در سئو سایت خبری و تمام تلاش خودمان را بکنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. پس بهتر که خیلی هوشمندانه جلو بروید. اما گوگل با کمک آمارها میتواند خیلی بهتر از یک چشم متوجه شود که کدام سایت گرافیک خوبی دارد. حتما بهتر است برای رفع این موارد اقدام کنید و کاری کنید که سایت شما در عین اینکه توجه مخاطبان را جلب می کند، راحتی و صرفه جویی در زمان آن ها را نیز به همراه داشته باشد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی