بهترین روشها برای تبلیغات اینترنتی

البته تمامی آنها در ایران قابل استفاده نیستند و مانند افزونه تماس در گوگلادز باید از روشهای خاص اقدام به فعالسازی آن گوگل ادز در ایران کرد. هرچند امکان تارگت کردن کاربران ایرانی به صورت مستقیم وجود ندارد، میتوان این نقیصه را با استفاده از کلمات کلیدی فارسی در تبلیغات موتور جستجو، بلک لیست کردن سایر کشورها در کمپینهای نمایشی و نصبی و همچنین انتخاب ویدیوها و کانالهای خاص یوتیوب برای تبلیغات ویدیویی برطرف کرد. نکته 2: دابل کوتیشن ها “” را به فارسی تایپ نکنید و حتما کیبورد انگلیسی باشد! 2. اگر قرار است در اینجا شماره ثابت بگذارید حتما از کد شهر استفاده کنید، به طور نمونه کد شهر تهران 021 است. 1. توجه داشته باشید که شماره گوگل ادز باید حداقل 8 رقم باشد و اگر شماره شما کمتر از این است باید به مقدار لازم جلوی شماره صفر بگذارید.

تبلیغات در گوگل ممکن است در نگاه اول کار سادهای به نظر برسد. پس نتیجه میگیریم که تبلیغات کلیکی گوگل هم از نوع جستجو این امکان را به شما میدهد تا حجم عظیمی از کاربران بالفعل به سایت اینترنتی شما هدایت شوند و همچنین در کمترین زمان و با بهترین کیفیت در نتایج اولیه جستجوها قرار بگیرید. برای بسیاری از کسب و کارها، تبلیغات اینترنتی پاسخ دهی و بازدهی بالاتری به نسبت سایر انواع تبلیغات دارد. زیرا کشور ایران در تحریم قرار دارد. حال کد زیر را کپی کنید و در جای مشخص شده قرار دهید. برای استفاده از شماره تلفن کافی است مانند عکس زیر عمل کنید.

تبلیغ در ادوردز اگر بدرستی برنامه ریزی و پیاده سازی شود می تواند برای کسب و کارها بسیار سودمند و مفید باشد و بازگشت سرمایه بالا و سریعتری نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی داشته باشد. درج اگهی رایگان ، ثبت اگهی ، اگهی رایگان اینترنتی ، تبلیغات درگوگل درنیازمندیهای اگهی سبز. Cost-per-engagement (CPE): مقدار مبلغی که وقتی یک کاربر عمل مشخصی را در تبلیغ شما انجام می دهد می پردازید (مثل ثبت نام در یک لیست، تماشای یک ویدئو و غیره). بیش از چهار میلیارد کاربر اینترنتی در سراسر جهان وجود دارد. سایت دیجی آنلاین. این سایت نیز در مجموعه بهترین سایتهای رایگان تبلیغاتی در ایران قرار دارد. معمولا این سایتهای طبقهبندی شده ، به دلیل عدم پرداخت هزینه و رایگان بودن توسط تعداد زیادی از کاربران بازدید میشوند و ترافیک خوبی هم دارند. به طور کلی برای اینکه شما بتوانید هزینه های مربوط به گوگل ادز را پرداخت کنید، باید از طریق ارزهای مجاز مثل دلار و یا از طریق حساب بانکی خارجی خود اقدام کنید. برای استفاده از سرویس گوگل ادز، شما باید یک کمپین تبلیغاتی بسازید که شامل اهداف و خواستههای شماست. ولی اینکه چندین شماره رو به یک اد گروب یا کمپین اضافه کنی گوگل اجازه نمی دهد.

اما اگر به فرض بخواهم ده تا شماره تلفن اضافه کنم، این که خیلی چیز خوبی است. تا اینجای مقاله می توان گفت که شما تمام چیز های ضروری و مهمی که باید بدانید را متوجه شده اید. تمام مراحل همانند بالا می باشد. گوگل ادز بهترین روش دنیا برای تبلیغات کلیکی و بالا آمدن در گوگل است. بهترین سایت تبلیغاتی رایگان سایت ایران کارخانه می باشد. اضافه کردن شماره تلفن ایران در گوگل ادوردز به صورت عادی امکان پذیر نیست. در قسمت Add to : انتخاب کنید شماره تلفن به تمام تبلیغات شما اضافه گردد یا فقط به کمپین یا گروه خاصی اضافه گردد. پس از ایجاد کمپین گوگل ادز، موتور جستجوی گوگل، آدرس سایت شما را در صفحه اول نتایج خود – بالاتر از سایر آدرسهای اینترنتی – قرار خواهد داد. هدف از این کار جذب مشتریان از طریق ایجاد تماس تلفنی است. شما می توانید با پایین ترین هزینه، در زمان و مکان مناسب به مشتریان هدف خود برسید و در صفحه اول گوگل بدرخشید. برای مثال اگر سقف بودجه روزانه شما برای تبلیغات 100 هزار تومان باشد، و هزینه هر کلیک شما نیز 5 هزار تومان باشد، بودجه تبلیغات شما با دریافت 20 کلیک (20 کلیک 5 هزار تومانی) می تواند در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسد.

بنابراین اگر در مورد مسائل مالی و پرداختها اشتباهی انجام دهید، ممکن است که حساب شما مسدود شود. ایران سرویس گوگل ادوردز Google Adwords رو مسدود ( فیلنر ) کرده . تبلیغات در گوگل ادوردز مزایای زیادی دارد. حتی شبکههای اجتماعی هم در سالهای اخیر، سیستم تبلیغاتی کلیکی خود را راهاندازی کردهاند؛ اما از آنجایی که افراد وقتی به دنبال موضوع و یا کالایی میگردند اول در گوگل سرچ میکنند، تبلیغات کلیکی گوگل در بین کسب و کارها بسیار متداولتر است و با اختلاف جلوتر از رقیبان خود قرار دارد. حتی می توانید در بخش پایانی پست اسکریپت را برای چند شماره تنظیم کنید.

پس از ایجاد پروفایلِ خود در این سایت تبلیغاتی، شروع به دریافت پیشنهادهای ویدیویی – بر اساس اطلاعات و علایق موجود در پروفایلتان – خواهید کرد و شما حداقل ۰.۵ دلار و حداکثر ۳ دلار برای مشاهده هر ویدیو کسب خواهید کرد. این می تواند پیش از آن که نتیجه را مشاهده کنید، ماه ها تلاش مداوم نیاز داشته باشد. روش اول این میباشد که شما با صرف هزینه و گذاشتن چندین ساعت وقت، کلیه آموزشها و پیچ و خمهای در رابطه با گوگل ادوردز را فرا بگیرید، سپس شروع به فعالیت کنید و یا اینکه با استخدام یک متخصص یا سپردن این کار به سایتهایی که این خدمات را ارائه میدهند، به راحتی از مزایای آن بهره ببرید. در این مقاله قرار است از راهنمای رفع مشکل گذاشتن تماس در گوگل ادز با توجه به تحریم بگوییم و به شما در رفع این مشکل کمک کنیم. متاسفانه راهی برای track تماس ها نیست یا اینکه من تا به حال چنین چیزی ندیده ام. اما خب به دلیل تحریم ها هنوز هم برای کار با این ابزار مشکلاتی وجود دارد. همانطور که اشاره شد تبلیغات کلیکی گوگل ادز، برای بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک اهمیت ویژه دارد.

حالا در گوگل ادوردز مانند تصاویر زیر عمل کنید. حالا برای هر کمپین شماره دلخواه (طبق نام اسکریپت) را تنظیم کنید. ترافیک بیشتر: این کمپین به طور شگفت انگیزی در ترافیک سایت تان تاثیر خواهد گذاشت. به این دلیل که موتور جستجوی محبوب گوگل، ترافیک فوق العادهای دارد. بسیاری از مدیران سایتها و تولیدکنندگان محتوا این کار را انجام میدهند و از این کار نیز درآمد خوبی بهدست آوردهاند؛ لذا فروش یا اجارهی بخشی از فضای وبسایتتان بهطور مستقیم به تبلیغکنندگان برای کسب درآمد از تبلیغات ارزش امتحان کردن دارد. تبلیغات در این سایتها باعث بهبود دید وب سایت یا وبلاگهای شما نیز میشود. اکستنشنها یا افزونههای تبلیغاتی در گوگل ادز باعث میشوند تا متن تبلیغ در نتایج برجستهتر از سایر سایتها نمایش داده شود.

به عنوان مثال، کمپین های متنوعی در این پلتفرم اجرا میشوند که کارشناسان شرکت جی ادز میتوانند در اجرای هر کدام از آنها به شما کمک کنند. اکثر افرادی که در آگهی گوگل ضرر میکنند به خاطر این است که خیلی زود ناامید میشوند (یا حتی اینکه مقدار زیادی پول را در مدت کوتاهی خرج میکنند). قطعا پس از مطالعه این بخش شما می توانید یک اکانت گوگل ادز برای خود بسازید، کمپین های تبلیغاتی تشکیل دهید و حتی آنها را نیز مدیریت کنید. با رعایت این نکات ساده ولی حساس میتوانید کمپین گوگل ادز خودتان را راه اندازی کنید. اما با تبلیغات کلیکی میتوانید خود را در معرص دید کاربران و در کنار رقبای دیگر قرار دهید.

تبلیغات گوگل ادز با توجه به دارا بودن طیف گسترده مخاطبان و همچنین امکانات و مزایایی که به نسبت سایر روش­های تبلیغاتی دارد، راه رسیدن به این هدف مهم را برای صاحبان مشاغل هموارتر می­کند. منطقهای را که میخواهید هدف قرار دهید انتخاب کنید. خب حال بیایید این مشکل را حل کنیم، اول از همه باید بدانید که برای قرار دادن شماره تماس تان در نتایج جستجوی google ads باید از افزونه call extension استفاده کنید. با استفاده از افزونه تماس میتوان شماره تلفن کسب و کار را به اکانت ادوردز اضافه کرد. در صورتی که در قسمت Status شاهد عبارت Successful باشیم، یعنی شماره تلفن ما به درستی به اسکریپت اضافه شده است. حال بیایید امتحان کنیم که کد را به درستی در جای خود گذاشته ایم! چگونه مبلغ درست را برای کلمه کلیدی مورد نظر انتخاب کنیم؟ اگر می خواهید که کسب و کار شما بالاتر از هر کسب و کار دیگری در گوگل نمایش داده شود، باید برای آن کلیدواژه خاص در اکانت گوگل ادوردز خود مبلغ بیشتری را به ازای هر بار که بر روی تبلیغ شما کلیک می شود به گوگل پیشنهاد دهید.

اما شرکتهای تبلیغات گوگل ادز به شما پیشنهاداتی ارائه میکنند تا امکان تبلیغ را داشته باشید. ما در هنگام ساخت اکانت گوگل ادز، ایمیل شما را وارد میکنیم تا یک ایمیل دسترسی برای شما ارسال شود. دوست عزیز برای هر کمپین یا Ad Group می توانید شماره دلخواه خود را وارد کنید. فقط یه سوال دارم و اینکه اگه بخوام چنتا کمپین بسازمو شمار های متفاوت بدم باید واسه هر کمپین یه اسکریپت جدا زد؟ خب جواب این سوال خیلی ساده است! با یک حساب سرانگشتی میشود گفت که از گوگل ادز استفاده میکنند با یک مدیریت درست توانستهاند نتایجی بگیرند که در حالت عادی ممکن بود خیلی دیر به آن نتایج برسند. مهمترین مزیت به کارگیری این نوع از تبلیغات آن است که می توانند محتوای تولید شده را به صورت منظم و هماهنگ با ظاهر سایت، ارائه داد. این روش هنوز هم جواب میده؟

راهبرد دیگر ممکن است کمک گرفتن از افرادی باشد که با گوگل ادز آشنا هستند و مدت زمان بیشتری را نسبت به شما در این عرصه فعالیت کرده اند. شما می توانید اهداف مختلف، بازگشت سرمایه، فروش و تبدیل و موارد دیگر را تعیین و پیگیری کنید. حال گوگل ادز از شما می خواهد اکانت خود را تایید و انتخاب کنید: این کار با کلیک بر گزینه authorize آغاز می شود. در صفحهای که باز می شود روی گزینه Tool کلیک کنید. البته که در واقعیت این چنین نیست. البته بیشتر شرکت های ایرانی از آن استفاده می کنند و حتی برخی شرکت ها شارژ کردن گوگل ادز شما را برایتان انجام می دهند. به نظر میرسد که ساخت تبلیغات واقعی ازاینجا جدیتر و حتی سرگرمکنندهتر میشود.

خب اول از همه بیایید به شما بگوییم که اساسا چرا باید شماره تلفن خود را در عنوان تبلیغ گوگل ادز بگذارید؟ چرا باید در گوگل تبلیغ کنیم؟ چطور متوجه شویم چه سایتهایی در گوگل تبلیغ کردهاند؟ چطور میشه call ها رو track کرد؟ اگر خودتان قصد بخواهید از گوگل ادز استفاده کنید باید وقت زیادی را صرف آشنایی با پنل کاربری و شیوه انتخاب کلمه کلیدی ها مناسب و ارزان و حضور در مزایده آنها کنید. کسب و کارهایی که برای خود وب سایت دارند و تمایل دارند که مشتریان پس از مشاهده آگهی آنها وارد سایتشان شود می توانند از این قابلیت استفاده کنند.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی