تاب ویلایی ،با ضمانت یکساله به قیمت تولیدی – سوبیا

5. مبلهای چوبی را چند بار در سال با روغن پلیش بزنید و بگذارید همان حالت باقی مانده، خشک شوند. در ادامه تفریحات شبانه تهران ولیعصر گردی را هم نباید فراموش کنید البته این بار قرار است کمی از تجریش دور شوید و به مرکز شهر بیایید. برای درکه هم میتوانید تجریش تاکسی سوار شوید و خودتان را به یکی دیگر از ییلاقات قدیمی و خوشآبوهوای پایتخت برسانید. هیترهای فوق از راندمان حرارتی بالا بهره می برند و برای ایجاد گرمایش از روش تابش استفاده می کنند.

همانظور که می دانید انتقال گرما از سه رئش تابش، رسانش و همرفتی صورت می گیرد. سایت پی جو با معرفی بهترین فروشگاه های مبلمان باغی و تجهیزات ویلایی در شیراز به شما این امکان را می دهد تا بهترین فروشگاه های مبلمان باغی و تجهیزات ویلایی را پیدا کرده و به صورت آنلاین به شماره تلفن و آدرس آن ها دسترسی پیدا کرده و فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب فرمایید. گذشته از اینها مجموعه ویلاسازه یک کارآفرین موفق نیز هست که حداقل برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم موقعیت شغلی ایجاد کرده.همچنین ایجاد شغل برای بانوان خانه دار که میتوانند در منزل کار کنند کارهایی از قبیل بافت تابهای ریلکسی و خیاطی. همچنین با انتخاب این بخاریها سرمایه شما تنها صرف خرید تعداد محدودی بخاری خواهد شد که برای گرم کردن محدودهای مشخص کافی خواهند بود. اگر این محدوده بزرگ باشد، شما نیاز به خرید چتر و سایبانی با ابعاد بزرگ تر دارید و یا در مواردی حتی نیاز است به جای خرید و استفاده از یک چتر و سایبان از چندین چتر و سایبان در کنار هم استفاده کنید.

تنها سرمایه لازم برای موفقیت در فروشگاههای آنلاین، داشتن محصولات باکیفیت است و با استفاده از تبلیغات میتوان سود مطلوبی را به این کسب و کارها بازگرداند. درکه هم مثل دربند پر از رستوران است تا بعد از یک پیادهروی طولانی یک وعده غذای خوشطعم و باکیفیت نوش جان کرده، لذتش را ببرید و از آن ارتفاع تهران خسته را تماشا کنید. در ضمن پیادهروی روی پل، عکاسی با چشمانداز پارک و اتوبان و گردش یا پیکنیک در آن طرف پل، یعنی پارک طالقانی را در این تفریح شبانه که هوای بسیار خنکی هم حتی در تابستان دارد، از دست ندهید. البته پارک ملت و باشگاه انقلاب هم که هر دو نزدیک به هم در تقاطع ولیعصر و اتوبان نیایش هستند برای پیادهروی شبانه در هوای خنک تهران پیشنهاد میشوند. اگر اهل پیادهروی یا دوچرخهسواری هستید و ترجیح میدهید در هوایی خنک به فعالیت مشغول شوید، پارکهای تهران مثل پارک پردیسان در اتوبان شهید همت یا پارک ولایت در حاشیه اتوبان شهید چراغی یکی دیگر از تفریحات شبانه تهران است که هم میتوانید در جاده سلامت با خیال راحت پیادهروی کنید و هم با قیمتی مناسب دوچرخه کرایه کرده و رکاب بزنید.

شرکت ویلاپارک با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در صنعت مبلمان ویلایی، برترین برند تولید کننده مبلمان باغی، تاب ریلکسی، انواع باربیکیو، چتر و سایبان در ایران است. این فروشگاه تمامی نیاز خریداران نسبت به محصولات فضای باز اعم از مبلمان باغی، تاب و صندلی ریلکسی، چتر و سایبان، باربیکیو، میز و صندلی… انتخاب طرح، مدل و ابعاد محصول کاملا به خواست و سلیقه و فضای در اختیار مشتری وابسته است و می توان نسبت به فضا از میزو صندلی های مختص فضای باز ویلاسازه نیز استفاده نمود. ارزانترین تاب ویلایی ها معمولا تاب های پارکی هستن که به دلیل نداشتن سایه بان و تشک برای صندلی معمولا قیمت مناسبی دارند.گرانترین تاب ویلایی هم تابهای خانواده هستند که به دلیل تحمل وزن بسیار بالا و داشتن سایه بان و تشک نسبت به بقیه از قیمت بالاتری برخوردار هستند. سایبان چتری، فضای زیبایی را برای استراحت شما پدید می آورد.

برای رسیدن به بوستان ولایت باید از مترو استفاده کرده و در ایستگاه شهرک شهید شریعتی پیاده شوید و برای رسیدن به پارک پردیسان باید تاکسی بگیرید. به طور کلی هرچه وسعت و مساحت برای طراحی بیشتر باشد ، دست طراح در خلق فضاهای شگفت انگیز در طراحی الاچیق بیشتر می شود. این نوع سایبان را می توان به صورت سایبان اتوماتیک یا سایبان ثابت خریداری کرد.نمونه سایبان تمام اتوماتیک چتری محبوبیت بیشتری دارد زیرا با فشردن یک دکمه سایبان به طور کامل باز و بسته می شود و نیازی به دخالت نیروی انسانی در زمان باز و جمع شدن پوشش سایبان نیست.سایبان چتری را می توان به عنوان سایبان تبلیغاتی نیز استفاده کرد.

تجهیزات ویلایی

برای بسیاری از خریداران محل قرارگیری پایه فاکتوری تعیین کننده است و تحت هیچ شرایطی نمیخواهند محصولی متفاوت داشته باشند. ولیعصر گردی و کافه گردی در تابستان دیگر فقط یک تفریح شبانه نیست و به عادت بسیاری از جوانان تبدیل میشود تا هم تئاترهای جذابی را ببینند و هم بعد از نمایش، تکتک کافههای شهر را امتحان کنند. البته در مدل بارل هم سبد گریلی برای داخل آتشدان تعبیه شده است تا پس از آنکه هیزم کاملا سوخت و به زغال تبدیل شد از محفظه داخل آتشدان همچون یک فر هیزمی برای گریل و پخت غذا استفاده کنید ، به شما پیشنهاد می کنیم که تجربه بی نظیر پخت سیب زمینی تنوری و پذیرایی از میهمانان خود را با این آتشدان تجربه کنید. خوشنامی و اعتبار مجموعه آلاچیق، توانایی بالا در ارایه محصولات متنوع و بی نظیر باغی و ویلایی، سالها تجربه مدیران، شبکه توزیع گسترده و کارآمد، وجود مشتریان وفادار کمک خواهد کرد تا مجموعه آلاچیق همچنان به عنوان انتخاب اول مشتریان باقی بماند.

فروشگاه تجهیزات ویلا

اکنون با گذشت حدود ۱۰ سال از شروع به کار ویلا سازه به جرأت میتوان گفت که گروه تولیدی ویلا سازه با بیش از ۵۰ طرح تاب ریلکسی از لحاظ تنوع تاب ریلکسی حرف اول را در کشور می زند و همچنان تلاش می کند تا تنوع محصولات خود را بیشتر کند. آبنما ،استخر، نرده کشی و کف سازی از جمله کارهای انجام شده توسط این تولیدی بود که از نمونه کارهای اجرا شده میتوان به چند آبنما،دیوار سبز و محوطه سازی در کشور عمان نیز اشاره کرد. ویلاسازه برترین تولید کننده شمال غرب کشور علاوه بر این محصول محصولاتی همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو،فوتبال دستی،تخت سنتی و … این صندلی­ ها از پروفیل آلومینیومی تقویت شده اختصاصی تولید شده تا علاوه بر ظرافت و سبکی استقامت بالایی نیز داشته باشد. میز و صندلی­ های آلومینیومی فضای باز اسپوتا می­ تواند یک جای شیک و راحت برای دورهمی­ های خانوادگی و یا یک صبحانه روز تعطیل در تراس و روف گاردن فروشگاه تجهیزات ویلا سبز شما باشد.

باربیکیو ویلایی یکی از اهداف اولیه ما ایجاد یک مجموعه کامل از محصولات باغی و ویلایی با دارا بودن استانداردهای کیفی بالا بوده است. از همین رو قصد داریم که در این مقاله هیتر فضای باز و ویژگیهای آن را بطور کامل بررسی نماییم و اطلاعات کاملی را در اختیار مشتری قرار دهیم. هیتر های تابشی چون از نوع دمای متوسط هستند بنابراین در محدوده دمایی امواج UV قرار نمی گیرند. علت آن هم این است که هیتر نصب شده در فضای باز بتواند یکپارچگی و تعادل حرارتی در محیط و افراد بوجود آورد که خود باعث ایجاد آرامش و آسایش برای حاضرین در محل می شود. حتی برای پذیرایی از مهمان­ های خود می ­توانید روی این فضا حساب کنید. پل طبیعت که دو پارک آبوآتش و طالقانی را به هم وصل کرده و از روی اتوبان مدرس میگذرد، آخرین پیشنهاد ما برای تفریحات شبانه در تهران است که اصلاً نباید از دست بدهید.

بخاری فضای باز شایان ذکر است توجه به مدگرایی، رنگ و طراحیهای روز دنیا در مبلمان فضای باز همیشه الگوی اصلی ما در ارایه محصولات بوده است. با این مطلب از چیدانه همراه ما باشید. اگر دوست دارید که از آتشدان بیشتر برای پخت و پز استفاده کنید و در هنگام پخت و پز در اطراف آتشدان جمع شده و از گرمای آن به همراه گریل انواع غذاها و چای آتشی لذت ببرید به شما پیشنهاد می­ شود که از مدل پارتی پیت استفاده کنید ولی اگر پخت­ و ­پز اولویت شما نیست و می­خواهید آتشدانی متفاوت را جهت گرم شدن در فضای باز تجریه کنید به شما پیشنهاد می­ شود که از مدل بارل استفاده کنید.

تجهیزات فضای باز

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی