تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب آکوا

این فیلترها نسبت به سایر فیلترها قیمت بالاتر داشته و در تهیه آب سرعت پایینی دارند. اما از طرف دیگر، وجود میزان حداقلی از این املاح (مانند کلسیم، منیزیم، کربناتها و سایر املاح مفید) برای سلامتی بدن و اعضای داخلی آن ضروری می باشد. مضرات وجود گاز کلر در آب آشامیدنی آنقدر زیاد است که باعث ریزش مو، چروک شدن پوست ، در دراز مدت باعث ابتلاء انسان به انواع سرطان مانند ریه، پستان و خون و … این املاح مضر عبارت اند از انواع نیترات ها ، نیتریت ها ، میکروب ها و ترکیبات مضر و آلاینده های آلوده داخل آب آشامیدنی.دومین خروجی به سمت مخزن تصفیه آب خانگی هدایت میشود که آب مقطر با سختی آب بسیار پایین داخل مخزن ذخیره تصفیه آب جمع میشود . با اتمام فرایندها، آب در یک مخزن بزرگ ذخیره میشود تا در صورت نیاز از آن استفاده شود. اگر به دنبال یک مشاوره رایگان، مجرب و منصف می گردید تا، از آن اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید، می توانید سوالات خود را در سایت ما در قسمت نظرات پرسیده و مناسب ترین راهنمایی ها را از تیم کارشناسی و اجرایی ما دریافت کنید.

مرحله دوم gac udf کربن فعال گرانول نیز در سایز 10 اینچ برای مصارف خانگی و در سایز 20 اینچ اسلیم و جامبو برای مصارف نیمه صنعتی و سیستم های ورودی ساختمان و 400 گالن استفاده میگردد. حال که با نام بهترین برندهای موجود در بازار ایران آشنا شدید ، اکنون به این موضوع می پردازیم که دستگاه تصفیه آبی را که انتخاب می کنید چه تعداد فیلتر داشته باشد تا بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار دهد . در دستگاه های تصفیه آب،فیلتر محافظ ممبرانSSV را می توان یکی از مهمترین فیلترها دانست که در مسیر نصب قبل از فیلتر ممبران قرار میگیرد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

فیلتر الیافیSSV هر 3 ماه یکبار تعویض میگردد .املاح درشت و مضر عبارت اند از : شن و ماسه و گل و لای ،مو و جلبک و زنگ آهن و و درکل املاحی که باعث بروز سنگ کلیه در بدن انسان میشوند.در اصل اگر از ورود این املاح مضر به دستگاه جلوگیری نشود،باعث کیپ شدن و گرفتگی شلنگ ها و رسوب در پمپ دستگاه تصفیه آب خواهد شد و عمرمفید قطعات تصفیه آب را کم خواهد کرد و برای سلامتی نیز مضر هستند .

دستگاه تصفیه آب خانگی

در تعمیرگاه لوازم خانگی هوم سرویز کلیه لوازم خانگی مانند تعمیر تلویزیون، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر آبسردکن، تعمیر یخچال فریزر، تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر انواع لوازم برقی آشپزخانه با قطعات دارای گارانتی و در محل توسط همیاران متخصص و حرفه ای هوم سرویز عیب یابی و تعمیر می شوند و دیگر هیچ نگرانی از بابت انتقال لوازم به تعمیرگاهها و مهارت متخصصین نخواهید داشت. در دستگاه تصفیه آب­ مانند فیلتر کربن پودری و فیلتر کربن بلاک ، آلاینده­ های موجود در آب را جذب می ­کنند. زیرا، آب تصفیه شده خالص، باعث می شود تا عصاره موادی مانند گوشت، دانه های قهوه، چای و حبوبات بهتر جذب آب شده و طعم بسیار بهتری به غذا و نوشیدنی ها بدهد. آب پس از عبور از فیلترقلیایی وارد فیلتر شارژ پذیر اینفرارد SSV (فیلتر اکسیژن ساز) میشود که این فیلتر یکی از پر کاربردترین فیلتر های فرآوری دستگاه های تصفیه آب می باشد.از خواص فیلتر اینفرارد (اکسیژن ساز) بالا بردن سطح اکسیژن آب و ایجاد سوخت و ساز بهتر بدن، بهبود عملکرد اعصاب، بهبود راندمان عضلات، آنتی اکسیدان کننده و هیدراته شدن آب اشاره نمود.

وظیفه این فیلتر از بین بردن هرگونه بو و مزه احتمالی و اضافه کردن زینک اکساید به آب تصفیه می باشد. برای اطمینان از تصفیه آب، یک غشای نیمهتراوا اضافه میشود تا ناخالصیهای و آلایندههای باقیمانده در آب را از بین ببرد. خدمات پس از فروش، ضمانت یک ساله شرکت و سرویس های دوره ای دستگاه و تعویض فیلتر ها و ارسال و نصب رایگان در تهران و کرج نیز از خدمات این شرکت می باشد. همانطور که پیشتر هم گفتیم آب شهری چون تصفیه کامل را از سر نمی گذراند، دارا بو و طعم به خصوصی است که بسیاری از اوقات چندان خوشایند نیست و می تواند باعث ایجاد احساس بد در خرید تصفیه آب افراد بشود.

همچنین مکانیزم هوشمندانه این فیلتر از بازگشت آب از مسیر این فیلتر نیز جلوگیری می نماید که موجب افزایش عمر و راندمان آن گردیده است و در سلامت و طول عمر پمپ دستگاه نیز موثر است. همانگونه که ذکر شد ، عمر مفید این فیلتر در شرایط بهینه باید بیشتر از 2 سال باشد . استفاده از لامپهای فرابنفش بیشتر برای آبهای زیرزمینی موثر است تا به از بین بردن میکروارگانیسمها کمک کند. آب در این مرحله، داخل یک مخزن در بسته با لامپهای فرابنفش قرار میگیرد تا فرایند ضدعفونی صورت بگیرد. برای حل این مشکل فیلتر مینرال در مرحله ی ششم قرار می گیرد. در روش اسمز معکوس نیز با استفاده از فیلتر ممبران تصفیه سازی آب انجام میشود. با فرایندهای صورتگرفته شوری و نمک آب از بین میرود و آب شیرین میشود. در این فرآیند با اعمال فشار آب شوری که املاح دارد و از دریا، چاه، قنات ها و نهرهای زیر زمینی استخراج شده را به سمت آّب شیرین هدایت نموده تا از غشای نیمه تراوا عبور کند.

اعمال فشار مکانیکی به جداسازی ناخالصیها کمک میکند. Reserve Osmosis به معنای فرایند اسمز معکوس اشاره میکند که وظیفه جداسازی ناخالصیها از آب را به عهده دارد. به این خاطر که تنها آب خالص از غشا عبور میکند، آب غشا در یکطرف و آب غلیظشده از ناخالصیها در طرف دیگر غشا جمعآوری میشود. میزان خروجی دستگاههای صنعتی و نیمه صنعتی از ۱۰۰۰ لیتر آغاز میشود اما دستگاههای بزرگتر تا ۳۰۰ هزار لیتر در روز را نیز تولید میکند. شما میتوانید با مطالعه این جدول با آگاهی کامل، در زمان مناسب فیلترها را تعویض نمایید.

حذف باکتری و سلامتی آنها را. این فیلتر علاوه بر از بین بردن باکتری ها مضر، بر خلاف فیلتر UV لاشه های آنها را نیز از آن می گیرد به همین جهت ، استانداردهای بالاتری نسبت به فیلتر UV دارد. استفاده از این فرایند به از بین بردن علفکشها، کلر و دیگر آلایندهها کمک میکند. فیلتر مرحله 8 ، فیلتر ماورای بنفش است که با استفاده از لامپ های uv تمام موجودات زنده و میکروب های باقی مانده در آب را از بین می برد . و همچنين باعث شفافيت آب تصفيه شده و حذف رنگ و بو و زردى احتمالى آب لوله كشى است. پوسیدگی و زنگ زده زد گی لوله کشی های قدیمی عاملیست که باعث می شود سرب وارد آب آشامیدنی شود . با تشکر از تمام زحماتی که سازمان تصفیه آب کشور و کارمندان محترم آن میکشند، اما متاسفانه سیستم تصفیه آب کشور ما بسیار قدیمی و فرسوده شده است و به هیچ وجه از تکنولوژی جدید در آن استفاده نمیشه.

خرید دستگاه تصفیه آب

یکی از دستگاه ها دارای دو پمپ و دیگری یک پمپ . از جمله لوازمی که همراه دستگاه تصفیه آب سافت واتر اورجینال ارائه شده میتوان به فیلتر ممبران با کیفیتی اشاره کرد که درون یک جعبه مجزا قرار گرفته است. دستگاه تصفیه آب صنعتی در صنایع کوچک و آشپزخانهها با حجم کم آب مصرفی، مورد استفاده قرار میگیرد اما کارکرد آن با دیگر دستگاه تصفیه آب مشابه است. کیفیت و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی دو اصل بسیار مهم در خرید دستگاه بوده اما این که از چه منبعی این دستگاه ها تهیه میشوند مهم تر و قابل توجه تر است . جالب است بدانید با وجود وارداتی بودن این دستگاه، قیمت تصفیه آب سافت واتر و حتی قیمت فیلتر تصفیه آب سافت واتر کاملا مقرون به صرفه بوده و لوازم مصرفی آن به سادگی داخل بازار تهران یافت میشوند. افزایش عمر و عملکرد ممبران از مزیت های فیلتر محافظ ممبران است.

بهترین دستگاه تصفیه آب همچنین افزایش سطح اکسیژن و سوخت و ساز بدن در کنار رژیم غذایی مناسب و ورزش در کاهش چربی های انباشته شده در بدن تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. از بیماری هایی که در صورت نوشیدن آب با نیترات بالا ممکن است به آن دچار شوید سندرم کودک آبی می باشد، این بیماری با ورود نیترات به بدن ظرفیت حمل اکسیژن را در هموگلبین کاهش می دهد و باعث تنگی نفس در کودک می شود. تقویت ایمنی بدن با زینک اکساید یکی از روش های ثابت و شناخته شده در مباحث پزشکی است آب پس از عبور از تمامی مراحل قبل ،به فیلتر زینک رسیده و با فراوری مناسب آب،آبی با بالاترین کیفیت ممکن به شما میدهد و آماده شرب میباشد. و همچنین در نقادیر زیاد باعث سرگیجه میشود . این مطلب به صورت دوره ای بروز رسانی میشود .

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی