تنها خط قرمز نظام اصل ولایت فقیه است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه رئیس جمهور آگاه است محبوبیت آن تحت تاثیر قرار خواد گرفت، اما مانند فرماندهی که در وسط جنگ در کانال قرار دارد یک گام برداشته و باید رو به جلو حرکت کند و ما حواسش باشد که در این جنگ تلفات و خسارت کمتری داشته باشد

سردار سنائی با انتقاد از دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها با توجه به مطالبه رهبر انقلاب مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها اظهار داشت: وظیفه نماینده قانون گذاری و نظارت است ، نه دخالت در تغییر مدیران در غیراینصورت اصل تفکیک قوا دچار خدشه خواهد شد.


منبع: https://www.irna.ir/news/84821541/%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7-%D8%AE%D8%B7-%D9%82%D8%B1%D9%85%D8%B2-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B5%D9%84-%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D9%82%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه مردمی بودن و مردمداری باید خصلت مسوولین باشد اظهار داشت: دفاعی که رهبری از مسئولین دارد دفاع از یک کلیت است تا مشروعیت را حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه مرحله گام دوم یعنی حرکت به سمت قوی شدن تا زمانی که به تمدن سازی برسیم باید ادامه داشته باشد،گفت: حتی با وجود اینکه تمام قدرت ها با ما مقابله می کنند، در صورت فراهم نبودن شرایط باید مانند اول انقلاب شرایط را فراهم کنیم.

وی افزود: نیروهای سیاسی عاقل کار آقای رئیسی را برای ساماندهی یارانه ها تایید می کنند زیرا باید مصالح کلی را بسنجیم و این مزیت ها یعنی دولت می تواند کار انجام دهد اما لازمه آن همراهی مردمی است زیرا رضایتمندی مردمی استحکام نظام را به دنبال دارد.

سردار سنایی افزود: استعداد های زیادی داریم و اراده هایی از جنس سردار شهید سلیمانی ها تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند. دولت مستقل مزیت طلایی برای اقدامات بزرگ دارد که یکی از این مزیت ها هماهنگی سه قوا است و همه ظرفیت های خارج از قوا حاضر به همکاری هستند و طرفین به هم همگرایی دارند.

به کفته وی مسئولین باید توضیح بدهند که قرار است چه اتفاقی بیفتد نه اینکه جلوی دوربین بگوید من هم صبح جمعه خبردار شدم. اگر خوب توضیح ندهند فرصت طلب ها همه چیز را به هم ربط می دهند.

سردار سنایی ادامه داد: مسئول باید صادقانه در کنار مردم باشد، زیرا دشمن به دنبال فضاسازی است و در این جنگ ترکیبی که ستون فقرات آن اقتصاد است، دشمن جنگ شناختی و رسانه‌ای را به دنبال می کند.

سردار سنایی همچنین در ادامه به نقش مهم شورای نگهبان  اشاره کرد وافزود:  ناظران امین پاسدار اسلامیت نظام وپاسداشت صلاحیت ها ی مسوولین  باشید زیرا انقلاب ما یک انقلاب غیرتی برگرفته ازخون شهدا است.

سردار رسول سنایی راد عصر پنجشنبه در همایش بصیرتی ناظران امین در شهرستان صومعه سرا اظهار داشت: در ادامه گام دوم باید بر تقویت تولید تمرکز شود طوری که تولید کننده در هنگام سود و ثمره دلش از واردات محصول نلرزد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در باره گرانی ها تاکید کرد وافزود: مسئولان باید شفاف بگویند که گرانی اتفاق می افتد اما با مدیریت و تدابیر مناسب آسیب های کمتری به جامعه وارد شود.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی