تور ارمنستان زمینی

بهترین زمان سفر به این کشور به صورت معمول در فصول بهار و تابستان است، با این حال زیبایی‌های طبیعی پاییز و زمستان آن نیز چیزی نیست که به همین راحتی بتوان از کنارش عبور کرد. برای همین به تازگی طبیعت گردی در دل صومعه‌ های ارمنستان مورد توجه قرار گرفته است. برای این که سفر ارزان‌تری داشته باشید، می‌توانید در فصل زمستان که مسافران کمتری عازم این کشور می‌شوند، اقدام کنید. البته اگر امکان سفر در انتهای سال را ندارید، می‌توانید اواسط هفته و روزهای غیر تعطیل به ارمنستان بروید. در فصل زمستان سرمای هوا شرایط طاقت فرسایی را برای گردشگران ارمنستان ایجاد می کند؛ دمای هوا در طول روز به حداکثر 5 درجه سانتی گراد و در شب به 7- درجه سانتی گراد می رسد. کمتر گردشگری در این فصل به ارمنستان سفر می کنند اما اگر به دنبال ارزانترین تور ارمنستان هستید، پیداکردن آن در فصل زمستان با وجود سرمای شدید، خلوتی شهر و بارش برف سنگین انتخاب مناسبی خواهد بود.

تور ارمنستان زمینی و هوایی شروع قیمت از سه میلیون و نیم – آژانس مسافرتی … با توجه به آب‌وهوای این کشور برای این که در آب‌وهوای معتدل به خاک این کشور وارد شوید، بهتر است اواخر بهار یا اوایل پاییز را انتخاب کنید. از سوی دیگر طبیعت این کشور مسیحی نشین در فصل بهار بسیار زیباست و برای طبیعت گردی بسیار جالب خواهد بود. به شخصه ترجیح میدم برای ارمنستان مخصوصا ایروان، لوکس ترین و بهترین تور رو انتخاب کنم.

تور ارمنستان زمینی

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. اگر مسیر طولانی اذیتتان می‌کند، بهتر است سفر هوایی را انتخاب کنید تا در طول سفر دچار مشکل نشوید.

ارمنی‌ها خانه‌‌شان را دربست برای اقامت در اختیار مسافران قرار داده و خود به خانه‌ی تور ایروان لحظه آخری گشت نامه اقوام می‌روند. درنتیجه شما می‌توانید برای چند روز مانند ارمنی‌ها زندگی کرده و با فرهنگ آن‌ها آشنا شوید. البته حتی خانه‌های یایتخت ارمنستان نیز، ساده، کوچک و قدیمی بوده و امکانات محدودی دارند. پس اگر حساس‌تر از آن هستید که در خانه‌ی دیگران زندگی کنید، حتما هتل را برای اقامت در ارمنستان انتخاب کنید. سفر با تور علاوه بر اینکه آسان‌تر است و دردسر کمتری دارد، هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد و شما دیگر نگرانی بابت رزرو هتل و یا ترانسفر از فرودگاه یا ترمینال نخواهید داشت. مثلا وقتی به ارمنستان سفر می‌کنید مردم خیلی به زبان انگلیسی مسلط نیستند در نتیجه حضور یک تور لیدر زبان فارسی به شما کمک می‌کند اطلاعات زیادی به دست آورید و از طریق وی با مردم ارمنستان ارتباط بگیرید.

  • شیوع کرونا در سال گذشته و دردسرهای ناشی از آن که منجر به ایجاد محدودیت‌ها و لغو سفرها شد نیز مزیت بر علت شده است که مسافران از تابستان ۱۴۰۱ برای سفر و خوش‌گذرانی استفاده کنند.
  • برای این کار باید به صفحه تورها در سایت سفرمارکت مراجعه کنید و سپس مبدا و مقصد خود را وارد کنید.
  • موقعیت کوهستانی این کشور باعث شده که در فصل های پاییز و بهار نیز آب و هوای خنکی در آن جریان داشته باشد.
  • تور، کار رزرو اقامتگاه و هتل و همچنین خرید بلیط هواپیما را با هم انجام می‌دهد و برنامه سفر را در اختیار شما می‌گذارد به همین دلیل سفر راحت‌تر صورت می‌گیرد و در وقت و هزینه‌های شما نیز صرفه‌جویی می‌کند.

بخاطر داشته باشید تور ارمنستان جزء تورهای خارجی ارزان قیمت است و دلیل آن، موقعیت جغرافیایی مخصوص این کشور با ایران است. در چند سال گذشته ساخت و ساز در ارمنستان رونق یافته است و به طبع آن بر تعداد هتل‌های این کشور هم افزوده شده است. امروزه شما حق انتخاب زیادی برای هتل در ارمنستان دارید و هتل های ارمنستان از کیفیت خوبی برخوردار هستند و خدمات متفاوت و متنوعی را به مسافران ارائه می کنند. قیمت های اعلام شده در تور ارمنستان زمینی به صورت 3 شب و 4 روز میباشد. این فرودگاه نزدیکترین فرودگاه به پایتخت ارمنستان یعنی ایروان است به همین دلیل به فرودگاه ایروان نیز شهرت پیدا کرده است.

سوالات متداول مسافران سفر زمینی ارمنستان

در پاسخ به این سوال باید گفت که برای سفر شخصی به ارمنستان لازم است اطلاعات کامل و جامعی درخصوص هزینه حمل و نقل داشته باشید. در مورد هتل‌های ارمنستان این را بدانید که هرچه هتل در مرکز شهر باشد، باعث می‌شود کمتر هزینه رفت و آمد و کرایه تاکسی دهید و همین خود باعث صرفه جویی در بودجه شما می‌شود. البته عده‌ای نیز تصمیم می‌گیرند به شور ارمنستان سفر کنند تا بتوانند واکسن کرونا بزنند. در ایروان نیز مراکز رایگان واکسن وجود دارد و واکسن‌های مختلفی مانند استرازنکا، سیوواک، اسپوتنیک و غیره تزریق می‌کنند. بیشترین فصلی که ایرانیان تصمیم به سفر رفتن می‌گیرند فصل تابستان است، زیرا عده‌ای به دلیل آن که فرزند محصل یا دانشجو دارند، باید صبر کنند تا ترم تحصیلی او به پایان برسد و بعد خانوادگی سفر کنند.

البته حداکثر اجازه اقامت شما در کشور مقصد 90 روز خواهد بود و گذرنامه شما در هنگام ورود به ارمنستان باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. علاوه بر آن تور ویژه ارمنستان با هر قیمتی پیدا می‌شود پس در مورد هزینه آن نیز نگران نباشید. انتخاب تور زمینی به ارمنستان و اقامت در هتل‌های اقتصادی بسیار هزینه شما را کاهش می‌دهد. در صورتی که تصمیم دارید در بهار یا تابستان 1401 به کشور ارمنستان و شهر ایروان سفر کنید، برای تور هوایی باید حداقل نفری 6 تا 9 میلیون پرداخت کنید. نوع هتل و هزینه هرشب اقامت در هتل یکی از اصلی‌ترین عواملی است که در قیمت نهایی تور ارمنستان تاثیر می‌گذارد.

اجاره خانه مبله در گرجستان . ارمنستان . ترکیه

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی