حسینی: دولت به‌ دور از حاشیه‌های کاذب به رفع مشکلات و کمبودها اهتمام دارد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: مردم با هوشیاری و بصیرت عمل کرده و نه تنها با اهداف شوم دشمنان همراهی نداشتند، بلکه چندین بار با حضور حماسی خود نشان دادند که با وجود همه مشکلات به‌جا مانده از دوره رخوت و تعلل، پای انقلاب و نظام اسلامی هستند و نسبت به وطن خود تعصب دارند.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اهداف اصلی دشمنان از ایجاد اغتشاش و ناآرامی در مناطق مختلف کشور، ‌ اظهارداشت: مروری اجمالی بر تحرکات هفته‌های اخیر نشان می‌دهد دشمن برای ایجاد دوقطبی و درگیری در سطح جامعه طراحی کرده تا مردم را در مقابل هم قرار دهد و در مقابل این نقشه لازم بود تا با درایت و هوشمندی برخورد شود تا مردم آسیب نبینند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان باید دانش و تخصص خود را در عرصه‌های مورد علاقه‌شان افزایش دهند و خودشان را از لحاظ ایمان و تعهد و تخصص برای حضور در میدان‌های توسعه و آبادانی کشور آماده کنند و بی تردید قرار گرفتن دانش و انرژی جوانی در کنار تجربه پیشکسوتان می‌تواند نتایج مفید و مؤثری به همراه داشته باشد.

حسینی افزود: جوانان ایرانی با چنین روحیه‌ای در صحنه‌ها و مقاطع مختلف انقلاب از جمله دوران دفاع مقدس حضور و نقش تعیین کننده داشتند و امروز هم با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب حضور جوانان در کنار تجربیات پیشکسوتان می‌تواند برای کشور راهگشا باشد.

این برنامه‌ مستند گفت‌وگومحور تاکنون در ۲۴ قسمت تولید و در بستر وب در سایت آپارت پخش شده است.


منبع: https://www.irna.ir/news/84952537/%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%81%D8%B9-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%DA%A9%D9%85%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7

خاطرنشان می‌شود برنامه سرآغاز با موضوع جوانان و جوانگرایی و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به بررسی موانع ورود جوانان به عرصه‌های سیاسی و مدیریتی کلان کشور می‌پردازد.

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی درباره جوانگرایی و استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مدیریتی گفت: دوره جوانی دوران خلاقیت، نوآوری، قدرت جسمی و ذهنی بالاست و جوان با توجه به روحیه و انگیزه‌ای که دارد، قصد دارد تمام موانع و مشکلات را از پیش پای خود بردارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، سید محمد حسینی در گفت‌وگوی صریح با برنامه اینترنتی “سرآغاز” به بازخوانی هویت جوان و مدیریت جهادی و واکاوی دلایل ناآرامی‌های اخیر پرداخت.

حسینی‌ افزود:در این مدت نیروهای انتظامی و نظامی نهایت خویشتنداری و مماشات را داشتند تا صف مردم عادی و کسانی که تحت‌تأثیر هیجانات و احساسات قرار گرفته‌اند با اغتشاشگران و عناصر آموزش دیده دشمنان کاملاً جدا و ماهیت این عده برای عموم مردم آشکار شود.

حسینی با اشاره به تلاش مضاعف دولت برای خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم تأکید کرد: از اهداف اصلی دشمن این است که روند کار و مدیریت امور کشور را به تعطیلی بکشاند اما دولت کاملاً مراقبت کرده که به‌ دور از حاشیه‌های کاذب به رفع مشکلات و کمبودهای کشور اهتمام بیشتری داشته باشد و در این مدت چندین طرح بزرگ اقتصادی و صنعتی افتتاح شده و در خدمت مردم قرار گرفت.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی