خانه هوشمند هوشمندسازی ساختمان کوباکو-خانه هوشمند آکو

تمامی دستگاه‌های هوشمند سازی شده توسط لوکسین در یک محیط گرافیکی فارسی، به سادگی در دسترس کاربران گوشی‌های اندروید و IOS قرار می‌گیرند. یک خانه هوشمند امنیت ساکنین را بالا می‌برد و با نصب انواع سنسور امنیتی می‌توانید با خیال راحت به مسافرت بروید. کنترل روشنایی و سایر وسایل برقی و خاموش کردن آن‌ها در ساعات اوج مصرف کمک شایانی به صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. بزرگترین مزیت سیستم هوشمند در هتل (هتل هوشمند) ، امکان مشاهده وضعیت تمام اتاق ها و ارائه بهترین خدمت (سرویس) به مشتریان براساس درخواست های آنهاست. هرکدام از موارد ذکر شده دارای وظیفه خاصی در سیستم مرکزی می‌باشد و شما می‌توانید از طریق رابط‌های کابری اقدام به کنترل اجزای خانه هوشمند خود کنید.

خانه هوشمند هوشمندسازی ساختمان کوباکو-خانه هوشمند آکو

تاچ پنل درگاه ارتباطی کاربر با سیستم هوشمندسازی خانه و منزل است که با استفاده از قابلیت های مختلفی مانند اتصال به اینترنت و موبایل از طریق انواع نرم افزارهای متنوع، کنترل خانه را ممکن می سازد. سیم کشی هوشمند خانه ، انتخاب مناسبی برای داشتن یک خانه هوشمند ارزان نیست. چرا که در وحله اول تجهیزات مورد استفاده در این پکیج هوشمند سازی خانه اکثرا وارداتی هستند و قیمت بالایی دارند. در وحله دوم دستمزد نصاب و پیاده سازی آن است که حدود ۵ تا ۱۰ درصد قیمت تجهیزات بوده باعث بالا رفتن هزینه خانه ی هوشمند می شود. با این حال در سال های اخیر خانه های هوشمند ایرانی پیشرفت چشمگیری داشته اند و از مزایای زیادی برخوردارند.

همچنین امکان شام خوردن کنار هم همراه با یک موسیقی دلنشین و فراخوان به تمام اتاق ها امکان پذیر خواهد بود. خروج از منزل برای اعضاء خانواده با کمترین زمان فراهم شده و دمای خانه براساس نوع خروج تان برای بازگشت شما مناسب خواهد ماند. سیگنال، صفحه‌ی شخصی همیاران است که در آن می‌توانید نمونه کارها، امتیازات، نظرات و توضیحات آن‌ها را مشاهده کنید و به طور مستقیم به آن همیار، درخواست سرویس دهید. مشتریان محترم شهرستان ها در صورت ثبت و پرداخت خرید خود قبل از ساعت 12 ارسال در همان روز و پس از ساعت 12 فردای آن رو توسط پست هوایی انجام می شود که در بازه زمانی 24 تا 48 ساعته به مقصد خواهد رسید. در ادامه بخش قبل سعی می کنیم با اپلیکیشن و قابلیت های آن و همچنین محصولات Life Smartبیشتر آشنا شویم.

به همین دلیل به راحتی در تمامی خانه ها و فضاهایی که امکان سیم کشی ساختمان وجود ندارد به راحتی قابل اجرا می باشد. خانه هوشمند و تجهیزات خانه هوشمند موضوع روز در جهان و همچنین در ایران است. هوشمند سازی خانه یا ساختمان، مزایایی مثل امنیت، آسایش و رفاه برای شما ایجاد می‌کند.

ویژگی ها و امکانات عالی

در زمان عدم حضور در اتاق، سیستم سرمایش-گرمایش خاموش شده و یا روی وضعیت خروج موقت کار می کند و ترددها به اطلاع مدیریت مجموعه می رسد. در این مرحله دستگاه کنترل کننده مرکزی و ریموت هوشمند راه اندازی می شوند و ارتباط های پروتکلی بین آنها برقرار خواهند شد. در اینجا مغز سیستم هوشمند به تمام تجهیزات دسترسی خواهد داشت و همه آنها تحت کنترل کامل مغز اصلی سیستم هوشمند Control4 هستند. بدین ترتیب شما می‌توانید به نمایندگی‌هایی خوش‌نام که دارای ویژگی‌های ذکرشده هستند اعتماد نمایید و فرایند هوشمند سازی ساختمان خود را بدان‌ها واگذار نمایید. این مراکز باسابقه کاری درخشان، پرسنل آموزش‌دیده، پایبندی به تعهدات، رزومه قوی و … می‌توانند شمارا در امور هوشمند سازی در هر سطح و اندازه‌ای یاری رسانند.

برندهایی که توانسته‌اند در جهت تجهیز ساختمان‌ها به سامانه‌های هوشمند، موفق‌تر و نام آشناتر ظاهر شوند، خدمات خود را باقیمت‌هایی بالاتری هوشمند سازی عرضه می‌کنند. ولی ارائه ضمانت‌نامه از سوی آن‌ها به‌واقع قیمت‌ها را دارای توجیه اقتصادی می‌کند. هوشمندسازی در تهران بر اساس دو نوع سیستم هوشمند باسیم و بی‌سیم صورت می‌گیرد و برآورد هزینه بر طبق این دو مؤلفه نیز رایج است. شرکت‌های هوشمند سازی بسیاری در تهران وجود دارند که سعی می‌کنند، منازل این بخش از کشور را با فناوری‌های روز آشنا نمایند. به‌هرحال دیر یا زود فناوری هوشمند سازی قله‌های رفیع زندگی بشر را فتح می‌سازد و چه ما به خیل دوستداران این فناوری پیوسته و چه از مخالفانش باشیم، بی‌تردید زندگی ما را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

  • هوشمند سازی مراکز تجاری علاوه براینکه باعث احساس آرامش و ایجاد فضای لوکس برای خریداران می شود، حس امنیت و راحتی را برای مالک فروشگاه به ارمغان می آورد.
  • البته که در ادامه بیشتر در مورد این فناوری مورد توجه و نوین صحبت خواهد شد اما بدانید که این تکنولوژی بسیار کاربردی به ایران نیز رسیده و بسیاری از شرکت‌ها اقدام به پیاده‌سازی خانه هوشمند در تهران و سایر شهرستان‌ها می‌کنند.
  • مجموعه ی خانه هوشمند تهران علاوه بر راه های عمومی ارسال و انتشار اسمارت کاتالوگ با ضمیمه کردن اسمارت کاتالوگ خود توسط بارکد هوشمند به سربرگ های خود همیشه در مکاتبات اداری و مالی خود، کاتالوگ دیجیتالی خود را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.
  • همچنین مزایای استفاده از خدمات شرکت هوشمند برای شما، گرفتن سرویس مناسب و استفاده از دانش و مهارت افراد متخصص است.
  • همیشه یکی از مشکلاتی که ممکن است آرامش سفر رفتن شما را بهم بزند نگرانی هایی است که در نبود شما در منزل به سراغتان می آید.
همچنین امکان کنترل از راه دور و مشاهده زیبایی های محیط در زمستان برفی، پاییز بارانی و تمام فصول سال برای شما امکان پذیر خواهد بود. در این قسمت توضیحات کلی در مورد اجرا یک پروژه هوشمند سازی از مرحله بسترسازی تا تحویل به کارفرما آورده شده است. از تولید کننده های برند این حوزه تا تولید کننده های ناشناخته و مدل های مختلف تولید شده توسط این کارخانه ها .

مقالات آموزشی خانه هوشمند

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی