خرید تتر USDT فروش تتر قیمت تتر Tether لحظه ای به تومان اوکی اکسچنج-تترفا

با این حال، آنچه بسیار کمتر مشخص است، ادعای تتر لیمیتد مبنی بر داشتن ذخایر دلاری کافی برای هر توکن USDT است که تا به امروز منتشر کرده است. با این حال، در ظاهر، تتر دارای ویژگی‌های هر ارز دیجیتال سنتی است. همانطور که قبلا ذکر شد، توکن‌های تتر بر روی بلاک چین های موجود صادر می شوند. در واقع، USDT در طول سال‌ها بر روی هشت پلتفرم مختلف بلاک چین از جمله بیت‌کوین، اتریوم و ترون منتشر شده است. عقیده بر این است که ارزهای دیجیتالی که به یک دارایی یا ارز واقعی متصل نیستند، در معرض نوسانات بازار هستند.

تغییر رمز عبور

به طور کلی، شما باید کیف پول تتر را با توجه به هدف خود از خرید تتر استفاده کنید. علاوه بر این، مقدار که می‌خواهید در کیف پول ذخیره کنید نیز، نوع کیف پول مناسب را تعیین می‌کند. از ژانویه 2017، مقدار تتر معوق از 10 میلیون دلار به تقریباً 2.8 میلیارد دلار در سپتامبر 2018 افزایش یافت. در آوریل 2019 شکایتی از سمت دادستان کل نیویورک لتیتیا جیمز شکل گرفت که Bitfinex و Tether را متهم به سوء استفاده کرد. Bitfinex و Tether توافق کردند که در سال 2021 جریمه 18.5 میلیون دلاری بپردازند. تتر همچنان در مرکز گمانه زنی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال و شبکه‌های بلاک چین است و بسیاری از کاربران در نقدینگی و ثبات ان تردید دارند.

بهترین قیمت خرید تتر

این فرآیند در تمامی ساعات شبانه روز خودکار بوده و چند دقیقه پس از پرداخت به صورت کاملا خودکار حساب بیت کوین شما شارژ خواهد فروش تتر شد. سپس از کارت بانکی ثبت شده در حساب کاربری خود، مبلغی که می خواهید به کیف پول تومان خود واریز کنید را در قسمت مشخص شده وارد کنید. پس از مشخص نمودن شبکه؛ نیاز است تا اطلاعات انتقال تتر خود را وارد کنید. آدرس کیف پول مقصد و همچنین مقداری از تتر که قصد انتقال آن را دارید در قسمت های مشخص شده وارد کنید.

  • این یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود؛ زیرا معامله گران ارزهای رمزپایه اغلب نیاز به تغییر سریع دارایی های خود دارند و از فرصت های بوجود آمده در بازار جهت کسب سود به سرعت استفاده می کنند.
  • خرید تتر با تومان و حتی با ارز های دیجیتال دیگر در رابکس امکان پذیر است.
  • مدل چند امضایی (چند علامتی) Tether از صدور این توکن به‌تنهایی توسط یک شخص جلوگیری می‌کند که نشان‌دهنده یک نقطه شکست و یک خطر امنیتی است.
تتر ابتدا در 6 اکتبر 2014 با نام Realcoin توسط براک پیرس، ریو کالینز و کریگ سلرز، یکی از اعضای شبکه Omni، راه اندازی شد. عضویت کریگ سلرز در شبکه Omni به آنها اجازه داد تتر را روی پروتکل Omni ایجاد کرده که کاربران را قادر می‌سازد تا دارایی‌ها و ارزهای مبتنی بر قراردادهای هوشمند را در بلاک چین بیت کوین ایجاد و تجارت کنند. در 20 نوامبر 2014، ریو کالینز، مدیرعامل تتر اعلام کرد که نام توکن آنها، Realcoin، به تتر تغییر خواهد کرد. در مورد این سؤال نمی‌توان پاسخی دقیق داد؛ زیرا قانون‌گذاری در این زمینه انجام نشده است.

خرید تتر USDT فروش تتر قیمت تتر Tether لحظه ای به تومان اوکی اکسچنج-تترفا برای اطلاعات و راهنمایی بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در بخش خرید و فروش Tether و یا خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود در ارتباط باشید. دلیل اصلی راه‌اندازی تتر این است که می‌توانید تراکنش‌های خود را با نرخ ثابت در هر پلتفرم مبادلات ارزی مانند گروه پرداخت یوان انجام دهید. اگر به دنبال دلایلی برای خرید و فروش ارز دیجیتال تتر هستید ما برخی از این دلایل را با شما در میان می‌گذاریم‌. خرید تتر با ریال که یکی از دغدغه‌های فعالان بازار کریپتوکارنسی در ایران است، با استفاده از صرافی پول نو به سادگی امکان پذیر خواهد بود. بعد از خرید آنی تتر از پول نو، می‌توانید در هر زمان دارایی‌های خود را به فروش برسانید. پول نو سایت معتبر فروش تتر در ایران است که کمترین اختلاف قیمت خرید و فروش Tether را نسبت به سایر پلتفرم‌ها دارد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی