خرید و قیمت لوله فلکسی فلزی روکشدار سایز 16 رهورد خراسان آرتا الکتریک

خرید و قیمت لوله فلکسی فلزی روکشدار سایز 16 رهورد خراسان آرتا الکتریک

برای واردات خرطومی فلکسیبل با گروه صنعتی پارس صنایع که وارد کننده خرطومی فلکسیبل است تماس حاصل نمایید. شرکت صنعتی نظری با دارا بودن تجهیزات خاص توانایی تولید تمام سایزهای متنوع از سایز 5 (میزان قطر داخلی لوله 5 میلیمتر) تا سایز 100 (قطر داخلی لوله 100 میلیمتر) خواهد بود. جهت جلوگیری از آویزان بودن کابل‌‌های برق در ارتفاع دیوار از بست لوله فلکسی می‌‌توان کمک گرفت.

ساختار محصول، به صورت نوار فلزی فرم داده شده به صورت مدور با مقطع مربعی و روکش PVC است. مواد اولیه، از ورق گالوانیزه با استاندارد EN و روکش PVC ضد انتشار آتش است. درجه حفاظت محیطی لوله‌های رهورد خراسان با توجه به نوع گلند تعیین می‌شود و در محدوده IP54 تا IP67 قرار می‌گیرد. بازه دمایی متحرک محصول در محدوده منفی 5 تا 90 درجه سانتی‌گراد و بازه دمایی ساکن آن منفی 25 تا 105 درجه سانتی‌گراد است. هادی‌ های جریان برق، کابل‌ های دوربین‌های مداربسته، کابل‌های مخابراتی و هر نوع کابلی که در صنایع مختلفی مانند ساختمان‌سازی، مخابرات، کشاورزی و … استفاده می‌شوند نیاز به محافظت دارند تا برابر عوامل خارجی مقاومت بالایی داشته باشند و از آسیب دیدن در امان باشند.

یکسری ویژگی های ساختاری در لوله فلکسیبل برق وجود دارد که باعث می شود تکنسین های اجرای پروژه به راحتی از این قطعات پشتیبانی سیم برق استفاده کنند. این وزن پایین به دلایل مختلفی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به ضخامت اندک و نوع متریال ساخت اشاره کرد. شما در هر زمانی که بخواهید متناسب با نقشه پروژه خود می توانید این لوله ها را در مسیر مشخص شده خود کات کنید. همان‌طور که از نام این نوع از لوله خرطومی مشخص است؛ پوشش خارجی با متریال خاصی برای این نوع از فلکسیبل در نظر گرفته نشده و تنها دارای خاصیت ارتجاعی، کشسانی و مقاوم در برابر رطوبت محیطی قیمت لوله فلکسی است.

  • همانطور که می‌دانید یکی از مسائل جدا نشدنی از تمام پروژه‌های برقی، بحث ایمنی می‌باشد.
  • لوله‌های فلکسی دارای انعطاف‌پذیری بالایی هستند و می‌توانند در کمتری زاویه ممکن خم شوند.
  • از این لوله‌ها بیشتر برای محافظت از کابل‌ها در محیط های بیرونی و صنعتی استفاده می‌شود همچنین این محصول را در بازار با نام لوله شلاقی هم می‌شناسند.
  • صنایع تولید کننده این ابزار، لوله فلکسیبل هوا را در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می کنند، زیرا برای مکان ها و دستگاه های مختلف به ابعاد و پوشش های مختلفی از این ابزار نیاز است.

این قطعات اتصال دهنده زمانی بکارگیری می شوند که شما میخواهید لوله ها را به تجهیزات برقی دیگر از قبیل انواع تابلو برق و تجهیزات الکترونیکی و شبکه ای متصل کنید. خوشبختانه گلند های فلزی به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین سازگاری و هماهنگی را بر روی لوله فلکسی برق دارند. طراحی به خصوص این لوله ها سبب می شود که لوله فلکسی برق از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار باشد. از آنجایی که در ساختار این دسته از تجهیزات برقی، از فولاد استفاده شده، این لوله ها در برابر ضربات و همچنین سایش مقاومت زیادی از خود نشان می دهند.

لوله فلکسیبل :

لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی اتیلن در قطرهای ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰-۴۵-۵۰-۵۵- و۶۰ سانتیمتر تولید و در شاخه های ۱۰ متری به بازار عرضه می گردد. لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی اتیلن با عدمِ جذب رطوبت در اثرِ کُندانس، از هرگونه تعرق جلوگیری نموده و باعث می شود از بوجود آمدنِ هرگونه رطوبت و شبنم در لایه های این لوله فلکسیبل صداگیر جلوگیری شود. گستره ی مقاومت دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی اتیلن بینِ ۳۰- تا ۱۴۰+ درجه سانتیگراد می باشد.

لوله فلکسی بل سایز ۱۶ حلقه ۲۵ متری

همچنین این محصولات تولید ایران دارای انعطاف‌پذیری عالی و مقاومت بالا و توانایی تخلیه الکتریسیته ساکن با اتصال به زمین را دارند. برای تعیین قیمت لوله خرطومی هوا موارد زیادی را در نظر میگیرند که بر اساس جنس و قطر و سایز و سطح مقطع و متراژ آن قیمت گذاری میشود. کانال های فلکسی بل این ضعف ها را پوشش داده و در سایز های متفاوت و جنس های متفاوت برای کاربرد مختلفت تولید میشود. در قدیم برای امور تهویه هوا از ورق های گالوانیزه استفاده میشده که در مقابل رطوبت آسیب پذیر بود وزن بالایی داشت و قابلیت انعطاف پذیری ندشات و در نصب زمان زیادی صرف میشد.

جنس رابط لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه و ضخامت ورقِ آن نیز به تناسب قطر لوله فلکسیبل صداگیر متغیر می باشد. طول رابطِ لوله فلکسیبل صداگیر بین ۱۰ تا ۱۲ سانتیمتر می باشد که لوله های خرطومی را از دو طرف واردِ این رابط می کنند و با بست هوابندی محکم می کنند. تناسب ضخامت ورق رابط لوله فلکسیبل صداگیر با قطر لوله خرطومی رابطه مستیم دارد،یعنی در قطرهای بالاتر یا کاربریها با قطر بالا،حتما باید ضخامت ورق رابط لوله فلکسیبل صداگیر ،نیز بالاتر باشد. در کاربریهایی مثل لوله خرطومی “پی وی سی” ،”پی یو” و یا “فنر استخوانی” حتما از ورق ضخیم برای لوله فلکسیبل صداگیر استفاده نمود.

لوله خرطومی گالوانیزه بدون روکش (فلکسی بل) سایز 25

لوله فلکسی برق قابلیت اتصال به زمین را داشته و در صورتی که سیم زخمی شده و با لوله تماس پیدا کند، جریان برق را به سمت زمین هدایت می کند. به همین دلیل عمدتا برای محافظت از آن ها و نیز راحت تر کردن روند سیم کشی آن ها را در لوله هایی تحت عنوان لوله های برق قرار می دهند. این لوله به نسبت سایر لوله های برق موجود در بازار از انعطاف بیشتری برخوردار بوده و همچنین به علت وجود فلز در ساختار خود استحکام بسیار بالایی نیز دارد.

لوله های فلکسیبل در مقایسه با کانالهای گالوانیزه راحت تر نصب شده و سیستم انتقال هوا را به درستی بر عهده میگیرد فلکسیبل ها در سایز های مختلف تولید میگردد و بستگی با سایز و نوع دستگاه های هوا ساز و به سلیقه مشتری به فروش میرسد لوله فلکسیبل با رابط از جنس گالوانیزه و بست ها فلزی به هم متصل میگردند. قیمت لوله فلکسیبل برق را از کرمان نیرو تولید کننده انواع لوله فلکسیبل روکش دار در سایز های مختلف بخواهید. در سال های گذشته استفاده از کانال های خرطومی فلکسیبل هوا – کانال های فلکسی هوا – لوله فلکسی – لوله خرطومی هوا بیش از پیش گردیده است، به علت حالت انعطاف پذیری و ارتجاعی بالایی که دارد در صنایع مختلفی همچون، تهویه مطبوع، کانال کشی دستگاه های داکت اسپیلت، هود و سرویس های بهداشتی، اگزاست فن ها، انتقال ذرات، پودر و گرد و غبار و … لوله‌های پلاستیکی یا فلزی، منعطفی که توانایی محافظت و نظم دهی سیم‌های برق را دارا هستند، لوله فلکسیبل نامیده می‌شوند. لوله فلکسی‌بل به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، دما و اشعه خورشید یک محافظ عالی برای کلیه سیم و کابل‌های حامل خود است.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی