خرید پی ال سی زیمنس انواع سری زیمنس شرکت دانش بنیان نیرو نوین

اگر با اتوماسیون صنعتی آشنایی داشته باشید ؛ ممکن است نام پی ال سی ها را شنیده باشید. اما پی ال سی چیست چیست و چرا در دنیای اتوماسیون تا اینقدر مهم می باشد ؟ پی ال سی مخفف Programmable Logic Controller می باشد. این دستگاه ها ، کامپیوتر های صنعتی هستند که برای کنترل فرایند های الکترومکانیکی مختلف جهت ایفای نقش در تولید ، کارخانه ها یا سایر محیط های صنعتی استفاده می شوند. برخی از آنها به اندازه ای کوچک هستند که در جیب شما قرار می گیرند ؛ در حالی که برخی دیگر ، به اندازه ای بزرگ هستند که به قفسه های عظیم برای نصب نیاز دارند. برخی از PLC ها را می توان با صفحات و ماژول های کاربردی (جهت تناسب با انواع مختلف کاربردهای صنعتی) تولید کرد.

  • به طوریکه همینک جزء جدانشدنی بخشهای صنعتی و فرآیندهای اتوماسیون صنعتی شناخته می شود.
  • کامپیوترهای دیجی کالا صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که در محیط های صنعتی دوام و ماندگاری بالایی دارند.
  • به وسیله Redundancy میتوان تعریف كرد كه اگر یكی از كامپیوتر ها به دلایلی قطع شد كامپیوتر دیگر به طور اتومات محتوای همه پیامها،مقادیر فرآیندی و آرشیوهای كاربر را در خود ذخیره سازد.
  • در صورتی که شما plc زیمنس را از نمایندگی خریداری کنید گارانتی محصول را دریافت خواهید کرد و همچنین قیمت استاندارد برای خرید قیمت plc زیمنس s7 300 پرداخت خواهید نمود.
  • شركت الكتنو واردات انواع قطعات صنعتي و يدكي بيش از 120 برند بدون هيچ محدوديتي انجام مي‌دهد.
این سری نیز دقیقا مانند s7-400است و تمام ویژگی های s7-400H داراست. تنها مورد متفاوت، که دو سری گذشته ندارند، برخورداری از توانایی f-system است که به معنی کار در موقعیت هایی ست که به درجه امنیت بالا نیاز دارند. به خاطر سرعت عملکرد در حد میلی ثانیه زمان لازم برای هر سیکل کاری کاهش می‌یابد و میزان تولید افزایش یافته و بازدهی بالا می‌رود. من قبلاً این آموزش رو ازتون تهیه کرده بودم الان دنبال یادگیری سطح پیشرفته tia portal هستم. اگر فیلمی هست که مثل همین آموزش کامل و کاربردی توضیح داده باشه ممنون میشم معرفی کنید.

می توان به گروه دیگری از صنایع موسوم به Process Automation اشاره نمود. در این صنایع تمرکز اصلی بر تولید یک محصول شیمیایی یا دارویی و غذایی است. در این دستگاه ها، وظایفی از قبیل برش،خمش،کشش،رنگ آمیزی،پرس قطعات و… در اینجا منظور از کارخانه، مجموعه ای متشکل از دستگاه های مختلف است که هرکدام با انجام عملیات خاصی، یه قطعه یا یک بخش از قطع را ایجاد و یا با کنارهم قرار دادن(مونتاژ) قطعات، محصول نهایی را شکل می دهند. میتوان گفت این دستگاه وسیله‌ای برای اعمال کردن دستورات به ماشین آلات و دریافت بازخورد در مورد وضعیت آنها است.

HMI کینکو مدل MT4620TE

در صورت لزوم، SIMATIC S7-410 همچنین می تواند در برنامه های کاربردی STEP 7 فرآیند گرا استفاده شود تا مبنایی برای معماری شبکه مدرن R1 PROFINET باشد. در کل قیمت plc زیمنس بیشتر از دلتا است، اما بسته به نوع پروژه و خواسته برنامه‌نویس، می‌توان مدل زیمنس یا دلتا را تهیه کرد اما در کل، پی ال سی‌های زیمنس محبوب‌تر و کار با آن‌ها بهتر و آسان‌تر می‌باشد. در مورد قیمت خرید و فروش پی ال سی زیمنس متاسفانه لیست قیمت به روزی وجود ندارد که در اختیار شما بازدید کننده عزیز قرار دهیم.

علاوه بر این، کیفیت بالای محصولات زیمنس همراه با قیمت‌های کاربر پسند را می‌توان از دیگر نقاط قوت این سری به‌شمار آورد. در واقع پی ال سی S7-1500،‌ یک سیستم ماژولار، مقیاس‌پذیر با قابلیت استفاده جهانی همراه با درجه حفاظت IP20 است. طراحی ماژولار و بدون فن، پیاده‌سازی آسان ساختارهای توزیع‌شده همراه با قابلیت جابه‌جایی آسان، SIMATIC S را به گزینه‌ای مناسب جهت کنترل طیف گسترده‌ای از فرایندها مبدل کرده است. در سیستم کنترل و اتوماسیون اکثر نیروگاه ها، پالایشگاه ها، شرکت های خودرو سازی و بسیاری شرکت های دیگر از PLC زیمنس استفاده می شود.

خرید پی ال سی زیمنس انواع سری زیمنس شرکت دانش بنیان نیرو نوین

دستگاه‌های موجود در این سری در صنایع نساجی، ماشین‌های بسته‌بندی، کارخانجات ساخت ابزارآلات،‌ سیستم‌های نصب و صنایع برق و مکانیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. Plc کنترلر منطقی می باشد که قابلیت برنامه نویسی دارد.به طور کلی نوعی کامپیوتر صنعتی به شمار می رود که کاربرد های فراوانی همچون تجاری و صنعتی دارد. ضمن اینکه plc از نظر کاربری ، نرم افزار و سخت افزار، مانند کامپیوتر دسکتاپ اداری و خانگی نمی باشند. در واقع کنترلرها ورودی و سایر مقادیر متغیر را دریافت و زیر نظر گرفته و بررسی می نمایند و بعد با توجه به برنامه ای که به آن داده شده است برای نوع خروجی آن تصمیم می گیرد.

علاوه بر این باید بگوییم که سیستم وجود دارد که نام آن خرید plc زیمنس روم می باشد. این سیستم دیتا را به صورت همیشگی برای عملکرد سیستم ذخیره می کند و سیستم رام اطلاعاتی مانند شمارنده ها و تایمر ها و دیگر تجهیزات داخلی را ذخیره می کند. بخش دیگری وجود دارد که به آن l/o می گویند این بخش ورودی و خروجی ها تجهیزات فیلد و غیره را دریافت و ارسال می کند. عملکرد یکپارچه، مقیاس پذیری بالا و سهولت استفاده از ویژگی های مهم انواع پی ال سی زیمنس است . ناگفته نماند که PLC های زیمنس به عنوان کنترلرهای پیشرفته و کاربردی به خوبی امتحان خود را پس داده اند. شرکت معروف و معتبر زیمنس انواع کنترلرهای کاربردی را برای رفع نیازهای اولیه کارگاه های صنعتی، تولیدی و حتی ساختمانی تولید و عرضه می کند.

پی ال سی مخفف Programmable Logic Controller می باشد.شمارنده تایمر و مقایسه‌کننده را می‌توان به راحتی در آن برنامه‌نویسی کرد. به منظور انجام این فرایند از ابزارهای کنترلی و رباتیک استفاده می شود.این عمل در تکنولوژی باعث می شود هزینه ها کم تر شود ، خطاهای انسانی از بین برود و سرعت انجام کارها بالاتر برود و در نهایت به عملکرد بالاتری دست پیدا کنیم. در این سری PLC از CPU های قدرتمند تر نسبت به S7–200 استفاده شده است و قابليت هاي جالبي براي برنامه نويسي و قابليت ارتباط بين انسان و ماشين در آن پيش بيني شده است که ارتباط با HMI در این مدل از طریق پورت LAN است. مزایای استفاده از S7 – 300 قابلیت پردازش CPU بالا، اتصال به شبکۀ پروفی باس و پروفی نت، توانایی شبکه شدن با دیگر CPU ها و اتصال تا 32 ماژول و از همه مهم تر تنوع ماژول هاست. یک سر کابل ارتباطی RS232 یا USB را به رله و سمت دیگر را به کامپیوتر اتصال می دهد.

PLC زیمنس CPU 1211C DC/DC/RELAY

پی ال سی های سری SIMATIC S دارای درجه حفاظت IP20 است و به منظور نصب در یک کابینت کنترلی طراحی شده است. پی ال سی زیمنس SIMATIC S7-410 مخصوصاً در سیستم کنترل فرآیند SIMATIC PCS 7، جایی که نوآوری و در دسترس بودن بلندمدت مکمل یکدیگر هستند، در دسترس است. یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد آن این است که نه تنها یک کنترل کننده استاندارد در محیط SIMATIC است، بلکه همان سخت افزار پایه ای برای سیستم کنترل فرآیند neo مبتنی بر وب SIMATIC PCS نیز می باشد. این پشتیبانی بهینه را برای تغییر سیستم، بدون نیاز به تعویض کنترلر فراهم می کند.

از ویژگی های قابل ذکر در مورد آن می توان به کامپکت بودن، به معنی یکپارچه بودن ماژول های ورودی و خروجی و سی پی یو و منبع تغذیه که همه در یک بدنه قرار دارند، آن اشاره کرد. S7-200 کمترین قیمت را در بین plc های دیگر زیمنس s7 به خود اختصاص داده بود. نصب و برنامه نویسی آسان، استفاده به عنوان ماژول اضافی در کنار cpu، برنامه نویسی آن با نرم افزار step7-micro/win، ورودی و خروجی های on-board از دیگر گفتنی ها در مورد این پی ال سی می باشد. پی ال سی‌ زیمنس SIMATIC S خرید هوشمندانه‌ای برای فرآیندهای اتوماسیون نیازمند کنترلرهای فشرده با ماژول I/O یک‌پارچه و اجرای عملکردهای ارتباطی در فرایندهای اتوماسیون در محدوده عملکرد پایین تا متوسط به شمار می‌روند. پی ال سی‌های مقایس پذیر SIMATIC S دارای بخش‌های ورودی و خروجی و همچنین گزینه‌هایی برای ارتباطات با سایر دستگاه‌ها هستند. علاوه بر این، امکان شخصی‌سازی و گسترش بخش‌های این سری با استفاده از ماژول‌های متفاوت مهیا شده است.

پی ال سی PLC

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی