دریچه بازدید تاسیسات قیمت خرید دریچه بازدید پخش نیرو سپهر مهار

این شیارهای پرّهZبه صورت موازی در یک یا دوطرفِ دربِ دریچه بازدید قرار گرفته و با فضای ایجاد شده در میان پرّه ها،دستگاههایی که نیاز به هوای برگشتِ بیشتری از محیط دارند به طور کامل از هوای برگشت تغذیه می شوند. درب دریچه بازدید فنکویل پرّه Zاز جنس ورق آلومینیوم و خودِ پرّه هایZ از جنس پروفیل آلومینیوم است. سطح بدنه دریچه بازدید فنکویل پرّهZبا رنگ کوره‌ای پودری استاتیک در رنگهای دلخواه از قبیل سفید،کرم،قهوه ای و… پوشش داده می‌گردد. درب دریچه بازدید فنکویل پرّه Zبه دو صورتِ وزنه ای و لولایی با قفل زیمنس طراحی و ساخته می‌گردد. فریمِ دریچه بازدید فنکویل پرّهZدر دو اندازه‌ی ۳ و ۵ سانتی قابل تولید و عرضه است. دریچه بازدید فنکویل پرّه Zرا هم می‌توان به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ ازتو(پیچ مخفی) در محل خود نصب کرد.

دریچه گرد

دریچه های شما باید طراحی درستی داشته باشند و به خوبی با محیطی که قصد دارید در آنجا از آن بهره ببرید، دریچه بازدید سازگار باشد. همچنین امکان ثبت پیش فاکتور آنلاین در لیست قیمت پایین وجود دارد و مشخصات فنی این محصول به صورت کامل در انتهای لیست قابل مشاهده است. اگر قطر لوله فاضلاب بیش از چهار اینچ باشد، قطر لوله دیگر حداقل چهار اینچ انتخاب می‌شود. برای راحت شدن فرآیند تمیز کردن لوله‌ها، دهانه دریچه به اندازه دو اینچ بالاتر از کف قرار می‌گیرد. پلی اتیلن طبق استاندارد تولید کننده استفاده شود دچار نشت و سوراخ نمی شود. شرکت آدلی آرا بنا از عاملین فروش و اجرای شرکت کناف ایران می باشد که از وجود متخصصین کارآمد و آموزش دیده به منظور اجرای پروژه های مسکونی ، تجاری ، اداری ، بیمارستانی و … بهره گیری می نماید.

  • قطعه ای که در لوله کشی فاضلابی ساختمانی استفاده میشود جهت دسترسی به داخل لوله.
  • آلومینیوم نوع دیگری از فلزات بوده و با پوشش ضعف‌های متریال آهن توانست به خوبی جای آن را در صنعت تولیدات تهویه هوا بگیرد.
  • اما دلیل استفاده از دریچه بازدید در نقاط مختلف چیست؟ تجهیزات هواساز، سرمایش و گرمایش در قسمت‌های مخفی درون دیوار یا سقف بنا نصب شده و جهت ایجاد پوشش مناسب و زیبا از انواع دریچه بازدید استفاده خواهد شد.
  • از این رو عمدتاً دریچه فاضلاب در انتهای مسیر لوله یا سیستم فاضلاب و قبل از تغییر مسیر آن نصب می‌شود.
  • شایان‌ذکر است که با استفاده از این دریچه­ها، دیگر نیازی به شکاف یا تخریب مسیر لوله‌ها و دیگر تأسیسات برای انجام تعمیرات نیست.

با استفاده از دریچه بازدید امکان دسترسی به شیرآلات اصلی و دستگاه‌های مرتبط با تنظیم دمای ساختمان وجود داشته و اشخاص تعمیرکار در راحت‌ترین حالت ممکن به انجام سرویس تجهیزات خواهند پرداخت. تهویه عباسی سازنده انواع دریچه های تنظیم هوا ( گرد و چهارگوش ) _ دمپر بین کانالی ، دمپر ضد حریق ، دمپر کانال های… دریچه های دسترسی فن کویل و داکت اسپلیت ، درب بازدید ، دریچه اسلوت ، فیلتر آلومینیومی ، کلاهک هوا ، انواع کانال های انتقال هوا و سایر تجهیزات… دریچه فن کویل سقفی برای بازدید دستگاه فن کویل استفاده میشود و در مدل‌‌‌‌های لولای و وزنی و کشویی تولید شده و برای مکان‌‌‌‌های مرطوب یا جاهایی که احتمال آب ریزی دارد مناسب است و شما میتوانید برای اطلاع از قیمت دریچه فن کویل سقفی از تولیدی ماهان فن کویل اقدام نمایید. دریچه های بازدید کف، درب هایی هستند که برای بازدید از شیرآلات، شیرفلکه های آب، فنکویل، سیستم های کابل کشی و فیوز های برق توکار توسط تاسیسات نصب می شوند. این دریچه ها از سه نوع ماده آلومینیوم، آهن و چوب می توانند تولید شوند.

دریچه بازدید تاسیسات قیمت خرید دریچه بازدید پخش نیرو سپهر مهار

بنابراین اولین موضوع گونیا بودن فریم یا قاب محل اجرای دریچه بازدید است . با توجه به این که قالب دریچه بازدید به صورت گونیا و نود درجه طراحی می گردد ، در صورت قناسی یا عدم گونیا بودن ، نصاب دچار مشکل خواهد شد و حتی از نصب دریچه بازدید ناتوان می گردد . معیار چهارمی که بر قیمت دریچه های بازدید زیر فن کویل تاثیر می گذارد مدل آن هاست. قیمت هر کدام از مدل های دریچه های زیر فن کویل اعم از گریل معمولی، خطی، مشبک، سقفی و… با دیگر انواع متفاوت است. یکی از گران ترین مدل های دریچه ها مدل گل سقفی می باشد که نیاز به طراحی حرفه ای تری در مقایسه با دیگر مدل ها دارد. کاربرد اصلی دریچه های بازدید فن کویل این است که دسترسی به دستگاه هایی از قبیل داکت ها و فن کویل ها و… را به نحوی تسهیل کنند.

در این‌ صورت نیازی به پرداخت هزینه‌های بسیار بالای تبلیغاتی نیز نخواهید داشت. از سوی دیگر استفاده از چنین خدماتی به شما کمک می‌کند تا تبلیغات محصولات و خدمات خود را به شکلی مؤثرتر و هدفمندتر انجام داده و به کارایی بسیار بالایی دست پیدا کنید. توجه کنید که ثبت نام سهام‌عدالت در حال حاضر انجام نمی‌شود و این طرح تنها شامل کسانی است که در سال‌های گذشته ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

الف-۸- مراحل ساخت دریچه بازدید فن کویل مشبک لولایی

در حالی که در دیوارهای بنایی و یا سقف کاذب با رابیتس و گچ و خاک ، دسترسی به فضاهای تاسیساتی فقط با تخریب دیوار و سقف ممکن است. تمام تکنولوژی ها برای آسان تر کردن کارها و سهولت در امور ایجاد شده است. این دریچه ممکن است برای محافظت از سیستم برق کشی مرکزی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در این‌ صورت و با افزایش تعداد فالوورهای شما، صفحه‌‌‌تان در معرض دید عده‌ بسیار بیشتری از افراد و کاربران قرار خواهد گرفت. بهترین پنل برای شما پنلی است که از هر جهت معتبر بوده و قابل اطمینان باشد و تحت هیچ شرایطی به افشای اطلاعات هویتی و شخصی شما دست نزند.

ی دریچه بازدید ، باید در هر بعد ، به اندازه ی یک سانت کمتر در نظر گرفته میشود تا عملیات نصب راحت تر صورت پذیرد . نکته دیگر این است که راستا و افق لبه ی فریم یا قاب حفره ی دریچه بازدید از افق دیوار یا سقف بیرون نزده باشد ، زیرا در این صورت دریچه بازدید پس از نصب به صورت زایده و بسیار بد قواره دیده خواهد شد . 2-دریچه آهنی با فریم و بدنه از جنس ورق روغنی و گالوانیزه با رنگ کوره ای . سلام، کار خاصی نیاز نیست انجام دهید، فقط کافیه اندازه ارتفاع یا عرض دریچه که به سقف یا دیوار چسبیده را حدود 2.5 سانتیمتر کمتر در نظر بگیرید و هنگام سفارش هم این موضوع را اطلاع دهید تا جای پیچ دریچه روی آن لبه قرار داده نشود. فاصله ی قرار گیری لوله‌ها نیز مسئله دیگری است که باید به آن توجه شود.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی