دریچه بازدید پلاستیکی و آلومینیوم فروش داکت در اصفهان

اما در صورتی که محیط شما با توجه به نوع کاربری به هوای بسیار پاکی نیاز دارد می‌ توانید یک فیلتر مناسب اضافی نیز بر روی این دریچه نصب کنید. یکی از مهمترین مزیت های استفاده از دریچه داکت اسپلیت این است که زیبایی محیط حفظ می‌ شود. خیلی از افراد از اینکه با نصب سیستم های تهویه در سقف و یا دیوار، ظاهر محل کار یا خانه شان نامناسب شده راضی نیستند.

ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت در این مرحله از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد، زیرا با احتساب دومیل بادخور از طرفین و همچنین در نظر گرفتن ضخامت لولا در یکی از اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به برش ورق درب دریچه بازدید فن‌کویل اقدام می‌شود. برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی، ابتدا بر اساس ابعاد کلاف زیرکار، ابعاد را به صورت صفرتاصفر استحصال مینماییم و به میزان نیم سانت از هر بُعد از این سایزها کم می نماییم و بر اساس این مقادیر اقدام به برشِ اضلاع فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می نماییم. وقتی هر چهارضلع از ابعادِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آماده شد،این اجزا به وسیله‌ی گوشه ‌یا کُرنرهای فلزی به صورت پِرِسی به هم متصل می‌شوند و تشکیلِ چهارچوبه‌ی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌دهند. پس از آماده شدنِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به تدارکِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می نماییم. در این مدل از دریچه بازدید داکت اسپلیت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت کاملاً صاف، بدون شیار و منافذ هوا طراحی و ساخته می‌گردد. برای ابعاد متوسط به پایین از ورق یک میل برای ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌گردد.

راهنمای خرید دریچه بازدید

این درب از دو قسمت ورق اصلی درب و دریچه خطی تشکیل می شود که این دریچه خطی، برای تامین هوای محفظه ای که دستگاه در آن قرار دارد در نظر گرفته می شود. برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی، ابتدا بر اساس ابعاد کلاف زیرکار، ابعاد بصورت صفر تا صفر محاسبه میشود. سپس به میزان نیم سانت از هر بعد از این سایزها کم شده و بر اساس این مقادیر اقدام به برش ضلع‌های فریم میشود. هنگامی که هر چهار ضلع از ابعاد فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آماده شد، این اجزا بوسیله ی گوشه یا کُرنرهای فلزی بصورت پرسی به هم متصل می شوند.

کانال فلکسیبل مکنده

اگر هوای برگشت دستگاه هواساز از طریق کانال هوا تامین شود، ساختار درب دریچه به صورت ساده خواهد بود. اما اگر هوای برگشت فن کویل از طریق این دریچه تامین شود، روی درب آن باید شیار تعبیه شود. برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت نیاز است که قابی طراحی شود تا ورق بر روی ان سوار شود. معمولا از کلاف های 3 سانتی متری استفاده می‌شود تا دریچه ای کاملا استاندارد ساخته شود ولی اگر در مکانی که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت نصب شود شکل گونیایی خاصی داشته باشد از کلاف های 5 سانتی متری برای ساخا دریچه بازدید داکت اسپلیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با گریل را می‌توان هم به صورت لولایی و هم به صورت وزنه‌ای تعبیه کرد، البته اگر فاصله‌ی زیر دستگاه داکت اسپلیت با افقِ سقفی که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت در ان نصب شود کم باشد امکانِ استفاده از دریچه وزنه‌ای نیست و الزاماً باید از درب لولایی استفاده نمود که بازشوی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به بیرون باشد و هیچ محدودیتی برای باز کردن درب دریچه بازدید داکت اسپلیت وجود نداشته باشد. دریچه بازدید داکت اسپلیت را هم می‌توان به صورت پیچ از رو نصب کرد و هم به صورت پیچ از داخل (پیچ مخفی)، که حالتِ پیچ از تو باعث می‌گردد نمای دریچه شکیل تر به نظر رسد، اما عمدتا در دریچه بازدید داکت اسپلیت لولایی به خاطر محدودیت در نصب، حالت پیچ از رو به کار می رود. فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده با گریل به دوصورت ۳ و ۵ سانتی قابل تولید و عرضه است.

هزینه نهایی کانال داکت اسپلیت

از جمله اینکه می‌توان از کد رنگ های متنوع و زیبا برای زیبایی و جلوه کار دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده کرد. همچنین برای تناسب بیشتر با محیط می‌توان طبق نظر کارفرما هر رنگی روی دریچه بازدید داکت اسپلیت پاشید. دوم اینکه با رنگ آمیزی دریچه بازدید داکت اسپلیت عمر مفید این محصول بسیار بالا رفته و این محصول از هرگونه خراش صدمه و آسیب دیدگی در امان خواهد ماند. پس از اتمام رنگ آمیزی دریچه بازدید داکت اسپلیت این محصول توسط مشمعهای حبابدار و ضد ضربه بسته‌بندی شده تا سالم به دست کارفرما رسد. اگر فاصله دستگاه فن کویل و دریچه بازدید داکت اسپلیت بسیار کم و ناچیز باشد به گونه‌ای که نتوان از درب وزنه‌ای برای دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده کرد، در نتیجه از دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا کمک می‌گیریم. بدین صورت که به جای لولا در یک طول از فریم دریچه بازدید به‌یک نشیمنگاه از پروفیل سه پری تعبیه می‌گردد و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت مشابه لولا روی این نشیمنگاه قرار می‌گیرد و در زمان نیاز درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت وزنه‌ای از این نشیمن جدا شده و باز می‌شود.

  • دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی برای بازدید و تعمیرِ دستگاههایی به کار می رود که مکشِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از طریقِ دریچه خطی کله قندیِ تعبیه شده بر روی بدنه ی دریچه بازدید داکت اسپلیت انجام می پذیرد و دلیلِ نامگذاریِ این دریچه بنام دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی نیز وجودِ این دریچه خطی است.
  • حال پس از آنکه ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به اتمام رسید باید به فکر اتصال درد به فریم باشیم.
  • بر روی درب این دریچه شیارهایی در طول های 9 و 18 سانتی به صورت موازی و با فاصله های یکسان ایجاد میشود.از دیگر ویژگی های دیگر درب این محصول این است که به طور کامل از فریم جدا میشود .

با انجام این امور نوبت به پوشش دهی به سطوحِ دریچه بازدید داکت اسپلیت شیار دار لولایی می‌رسد.جنس رنگی که به این منظور بکار می‌رود از نوع پودریِ الکتروستاتیک می‌باشد که پس از پاشش بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت در کوره پخته می‌شود. برای رنگ آمیزیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از کدرنگ های متنوع و زیبا می‌توان بهره جست که زیبایی و جلوه کار را به بیشترین میزان ارتقا بخشید. کیفیت رنگ و نیز کیفیت اجرای آن بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت از اهمیت فراوانی برخوردار است.این اهمیت تا جایی است که کارفرما یا خریدار به واسطه این موضوع می‌تواند به خریداری دائمی مبدل گردد.با اتملم مراحل رنگ آمیزیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت و خارج کردنِ آن از کوره نسبت به بسته بندی و کاور کردنِ آن با پوشش های پلاستیکیِ ضدضربه اقدام می‌شود. ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بر مبنای ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعیین می شود.با توجه به لولایی بودنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت باید ضخامت لولا را از میزان ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت کسر کنیم تا درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به راحتی در داخلِ نشیمنِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت جانمایی گردد.

استفاده از متریال پلاستیک، استیل و آلومینیوم به نسبت سایر آلیاژهای مصرف از مقاومت بهتری در برابر رطوبت مناطق شمالی و جنوبی کشور ایران دارد. جهت دریافت انواع این نوع از دریچه‌های بازدید می‌توانید با شرکت نظری در تماس باشید. اسپیلت و شبکه هدایت هوای وابسته محاسبه برودت و بار سرمایشی،مشاوره انتخاب دستگاه با تناژ مرتبط با نیاز ساختمان اجرای لوله… اسپلیت-دریچه تهویه پلاستیکی دریچه رو نما دریچه خطی اسلوت پلنیوم باکس دریچه خطی 30 و صفر… داکت اسپلیت اینورتر گرین مدل GDS-30P1T1A شرایط ویژه برای سازندگان محترم اجرای صفر تا صد توسط …

دریچه بازدید پلاستیکی و آلومینیوم فروش داکت در اصفهان

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی