دشمنان تحمل موفقیت‌های ایران را ندارند

این اقدام ضد انقلاب قبلاً هم سابقه داشته است به طوری که در ابتدای نا آرامی های اخیر در کردستان، چهار نفر در شهرهای سقز، دیواندره و دهگلان توسط ضد انقلاب کشته شدند.


منبع: https://www.irna.ir/news/84907709/%D8%AF%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%AD%D9%85%D9%84-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF

حجت الاسلام سادات تاکید کرد: دشمنان و ضدانقلاب بدانند ملت ایران و انقلاب اسلامی به کوه تنومندی تبدیل شده که با چند سنگ پراکنی خللی در اراده و صلابت آنان ایجاد نمی شود و این فتنه ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: افرادی سودجو، مزدور یا فریب خورده چند روزی است همسو با دشمنان دست به ایجاد اغتشاش و التهاب آفرینی در کشور از جمله استان کردستان زده اند که البته با هوشیاری مردم و نیروهای نظامی خنثی می شود.

طی چند روز گذشته در برخی از شهرهای استان کردستان از جمله سنندج، تجمعات عناصر آشوبگر و انجام اقدامات تخریبی بویژه مسدود کردن معابر و آتش زدن اموال عمومی، منجر به توقف فعالیت کسبه و بازاریان شده است و برخی مغازه‌داران برای مصون ماندن از تعرضات عناصر آشوبگر، روز گذشته /شنبه/ اقدام به بستن مغازه‌هایشان کردند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موفقیت دولت سیزدهم و رییس جمهور در اجلاس شانگهای و مجمع جهانی سازمان ملل در نیویورک از سویی و برپایی مراسم اربعین حسینی به عنوان بزرگترین مانور انسانی و اسلامی، دشمن را سخت عصبانی و ناچار به فتنه انگیزی کرد.

ضد انقلاب که در استان کردستان به دنبال کشته سازی و سوء استفاده از مردم منطقه است روز گذشته یک راننده پراید که در حال عبور در میان آشوبگران در خیابان پاسداران سنندج بود را با شلیک گلوله کشت.

وی با بیان اینکه صلابت نظام اسلامی برای استکبار غیرقابل تحمل است، افزود: عناصر مطرود، منافقین و نفوذی های داخلی، به عنوان مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی، فوت دختر جوان سقزی را بهانه ای برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور کردند.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی