دشمنان نمی‌توانند در اتحاد و اراده ملت ایران خللی وارد کنند

نماینده مردم اهواز با بیان اینکه مردم انقلابی ایران اسلامی در روز روشن و با اقتدار شعارهای ضد استکباری را تکرار می کنند، بیان داشت: مردم در مواقع حساس برای دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب حضور داشته اند و هیچ موانعی نمی تواند آنها را در مسیر خود خسته و ناامید کند.

یوسفی با اشاره به جنایات آمریکا علیه ملت ایران خاطر نشان کرد: سرنگونی هواپیما مسافربری ایرانی و به شهادت رساندن  ۳۰۰ نفر از هموطنانمان، ترور ۱۷ هزار نفر از مردم ایران توسط گروهک تروریستی منافقین و تروریست های مورد حمایتن آمریکا و همچنین به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تنها بخشی از جنایات آمریکا علیه ملت ایران است؛ این چهره واقعی استکبار جهانی با فریاد ملت ایران به جهانیان مخابره می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان داشت: برخی از فریب خوردگان داخلی بر این باورند که قدرت‌های خارجی می توانند مشکلات آنها را حل کنند در حالی که حضور آمریکا در کشورهایی چون افغانستان و عراق نتیجه ای جز ویرانی نداشته است.

چهره واقعی استکبار جهانی با فریاد ملت ایران به جهانیان مخابره می شود

نماینده مردم اهواز در مجلس با تسلیت به خانواده های داغدار حادثه حرم شاهچراغ(ع) در شیراز بیان داشت: در این حادثه ۱۳ انسان بی گناه اعم از کودک، زن و مرد بی پناه شهید شد اما کسی اعتراض نمی کند این چهره واقعی دموکراسی آمریکایی است.

مجتبی یوسفی در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، سالروز مبارزه با استکبار جهانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به حضور میلیونی مردم در این مراسم گفت: همه اقوام ایرانی در مناسبت های مختلف نشان دادند که ذیل پرچم سه رنگ ایران برای عزت و اقتدار این کشور در کنار هم هستند و اگر گلایه یا انتقادی دارند، در فضای گفت وگو و مفاهمه آن را بیان می کنند.

وی با اشاره به فرازی از سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار با دانش آموزان که فرمودند چالش ملت ایران با آمریکا در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و هنگامی آغاز شد که آمریکا به کمک انگلیس، حکومت ملی مصدق را با کودتایی ننگین سرنگون کرد، بیان داشت: دولت مصدق دولت حزب اللهی نبود؛ فردی بود که مطالبات ایران را در حوزه نفت دنبال می کرد اما چون این مساله به ضرر آمریکایی ها بود، سرنگون شد و حتی خود آمریکایی ها به این نکته اعتراف کردند که این دولت را سرنگون کردند.

وی با اشاره به حضور مردم در مراسم سالروز مبارزه با استکبار جهانی بیان داشت: مردم همیشه پای کار نظام و انقلاب بودند و کسانی که دوست داشتند انقلاب را نبینند شکست جمهوری اسلامی ایران را به گور برده اند و کشورمان هنوز با اقتدار و استوار به پیش می رود.


منبع: https://www.irna.ir/news/84932515/%D8%AF%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF-%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%85%D9%84%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%84%D9%84%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AFوی تاکید کرد: حضور پررنگ اقشار مختلف مردم و نوجوانان و جوانان در مراسم ایران بار دیگر ثابت کرد دشمنان ایران هرگز نمی توانند در اتحاد و اراده این ملت خللی وارد کنند.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی