راهکار افزایش بودجه صداوسیما با هدف کم شدن تبلیغات بی‌تاثیر بوده‌است


تهران- ایرنا- مرکز پژوهشهای مجلس اعلام کرد: عموم درآمد سازمان صدا و سیما، ناشی از پخش تبلیغات بازرگانی است و با افزایش بودجه سازمان صداوسیما، درآمدزایی این سازمان از محل تبلیغات بازرگانی کاهش پیدا نمی کند و راهکار افزایش بیشتر بودجه با هدف کم شدن تبلیغات بی‌تأثیر بوده است.


منبع: https://www.irna.ir/news/85184423/%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%AC%D9%87-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D8%AF%D9%81-%DA%A9%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی