رضایی: مردمی شدن اقتصاد ایران باجدیت در دستور کار است

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن رضایی روز شنبه در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: اقتصاد ایران باید به سمت مردمی شدن و حمایت از بخش خصوصی پیش برود و دولت سیزدهم تمام قد برای تحقق این امر در تلاش است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور روز شنبه به منظور بررسی ظرفیت های اقتصادی و حضور در نشست های گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و شورای برنامه ریزی و توسعه به استان مازندران سفر کرده است.


منبع: https://www.irna.ir/news/84953649/%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

وی خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال فراگیر و توسعه اقتصادی از برنامه های دولت سیزدهم است که با وجود تحریم و فشارهای خارجی این مهم در کشور محقق خواهد شد.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: معیشت مردم جزو خطوط قرمز دولت سیزدهم است و مسوولان با جراحی اقتصادی و اصلاح برخی رویه های اشتباه گذشته برای افزایش رفاه آحاد جامعه تلاش خواهد کرد.

رضایی تصریح کرد: تفکر بسیجی رمز موفقیت کشور است و هرجا که این نگاه که برگرفته از اندیشه ناب امام راحل است پا گرفت، ایران اسلامی به دستاوردهای ماندگاری رسید.

وی خاطر نشان کرد: دولت برای حمایت بی حد و حصر از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران برنامه دارد و با روحیه جهادی و تفکر بسیجی کشور در مسیر درستی و رو به پیشرفتی در حال حرکت است.

وی ادامه داد: با نگاه بسیجی و تلاش وصف نشدنی بود که ایران با دستان خالی بسیاری از مشکلات را حل کرد و به طور حتم از گردنه چالش های اقتصادی هم عبور خواهیم کرد.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: ایران اسلامی با اتحاد و همدلی باردیگر توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرد و دشمنان با اقدامات خرابکارانه در ماه های گذشته قصد ایجاد مشکلاتی در کشور داشتند که به یاری خداوند تمامی این توطئه ها خنثی شد.

رضایی بیان کرد: مازندران یکی از ظرفیت های مهم اقتصادی کشور است که باید برای توسعه این منطقه بیش از پیش تلاش کنیم و به طور حتم با اجرای طرح های توسعه ای و حمایت از تولید کنندگان، روزهای خوشی در انتظار این دیار است.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی