رییس بسیج سازندگی: ۱۴ هزار گروه جهادی در رزمایش فاطمی۲ خدمت‌رسانی می‌کنند

وی با اشاره به سفر به شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان بیان کرد: امروز در این منطقه افتتاح چندین طرح محرومیت زدایی شامل آب شرب، ساخت مدرسه، مسکن محرومان و سایر مباحث مرتبط با رفع فقر و محرومیت را داشتیم.

رییس بسیج سازندگی: ۱۴ هزار گروه جهادی در رزمایش فاطمی۲ خدمت‌رسانی می‌کنند

وی ادامه داد: در بحث اقتصاد مقاومتی احداث صندوق های خرد و قرض الحسنه، طرح های اشتغالزایی، احداث نیروگاه های خانگی خورشیدی، ایجاد کارگاه های اشتغالزا و مشاغل خانگی با استفاده از تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد زهرایی روز یکشنبه در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در شهرستان کهنوج و در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: در چند سال گذشته خدمتگزاری و محرومیت زدایی از رسالت به ماموریت در سپاه و بسیج تغییر یافته است و خدمت رسانی را وظیفه ماموریتی خود می دانیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: بسیج در نهضت خدمات مومنانه ۱۲ نوع خدمت ارائه می کند و در بحث محرومیت زدایی، ساخت مسکن محرومان، تامین آب شرب و جاده سازی اصل کار ما در بسیج است.

وی اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین به کمک نواحی مقاومت و سپاه های استانی در هفته بسیج با شعار بسیج خدمتگزار مردم، می خواهد نمود و بروز خدمات بسیج را داشته باشد.

سردار زهرایی افزود: امیدواریم با نقش آفرینی واقعی مردم و بسیج آنان بتوانیم زمینه ای را فراهم کنیم تا چتر انقلاب گسترده تر شود تا با همه اقشار بتوانیم کار کنیم و استان کرمان در این زمینه از استان های خوب و پیشرو است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: شهرستان کهنوج سرشار از ظرفیت های خدادادی است که اگر با نیروی انسانی، تجربه، نخبگی و علم و دانش پیوند بخورد کارهای بی نظیری می توان در آن انجام داد.

سردار زهرایی گفت: همچنین در محله ه ای حاشیه شهرها نیز موضوعات بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال را دنبال می کنیم.

به گزارش ایرنا با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته بسیج توزیع یک هزار بسته کمک مومنانه در شهرستان کهنوج آغاز شد.

وی ادامه داد: در هفته بسیج همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی را داریم و این یعنی مقاوم کردن اقتصاد توسط مردم و موتور پیشران این حرکت، صندوق های قرض الحسنه هستند.

شهرستان کهنوج در فاصله ۳۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان قرار دارد.


منبع: https://www.irna.ir/news/84948337/%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D8%B3-%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%AC-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%DB%8C%DB%B2-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی