سردار سلامی: انقلاب با شرارت معدودی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد دید

وی اظهارداشت: امروز قلب های ما دوباره به هم پیوند خورد و همه برای شهیدانمان گریستیم و همه آمدیم با خانواده شهدا همدلی کردیم و این حجت های درخشان الهی را روی دست گرفتید تا همه بدانند این ملت زنده است و اینجا دریای خروشان و رودهای مواج از انسان هایی می بیند که این شهدا را در میان امواج خود گرفته‌اند تا به شکل یک امانت به خداوند بسپارند.

سردار سلامی بیان کرد: اگر شما  بودید علی اصغر (ع) تشنه با تیر سه شعبه روی دستان پدر شهید نمی‌شد. شما آن روز نبودید اما امروز هستید. ؛ شما اگر در صحنه عاشورا بودید هیچ فرزندی از فرزندان اهل بیت(ع) به اسارت نمی‌رفت. کاروانی به شام نمی‌رفت. اما امروز هستید؛ شما امروز  امام‌ مسلمین و فرزند رسول خدا را در میان قلب‌های خود گرفته‌اید. در حالی که تیرهای بلا از اقصی نقاط جهان شیاطین می آید ،  وجود نازنین آن مرد بزرگ  که در قلب میدان جهاد ایستاده است و برای این ملت سعادت، شکوه، امنیت، پیشرفت، درخشش سرافرازی به ارمغان می‌آورد را صیانت می کنید. شما در کنار امام‌تان ایستاده‌اید.

او اضافه کرد: ملت اجازه توهین به مقدسات ذت نمی دهد، اگر مردم ما مشکلات اقتصادی دارند اما صبرشان الهی است و به نظام اعتماد دارند.

وطن و شرفتان را به آمریکا نفروشید 

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ما شما را از ایران و منطقه بیرون راندیم و آرزوهای شما را در این سرزمین دفن خواهیم کرد.

او افزود: تصویر آمریکا از ایران عزیز، آتش زدن اموال دولتی توسط اغتشاشگران و یک کشور اسیر شده و عقب مانده است.

سردار سرلشکر سلامی افزود: به آل سعود و رسانه‌های تحت سیطره او، به کارگردانان این فتنه‌ها می گوییم که به سراغ شما می آییم، شما که تصویر نشان می‌دهید، تحریک می کنید، ممکن است چه اتفاقی برایتان روی دهد، نمی‌توانید آرامش یک ملت را بگیرد و خودتان در آرامش باشید، آرامشتان را می گیریم.

وی افزود: امروز بار دیگر عهد می بندیم که تا آخرین قطره خون خود برای تحقق آرمان‌های رهبر معظم انقلاب در صحنه می ایستیم و تک تک آنها را مانند گذشته تحقق خواهیم بخشید.

آرتین قلب همه ملت ایران

وی گفت: رویای آمریکا و تصویر دلخواه او از جوانان ما این است که فقط کشته شوند، فرقی هم نمی کند که جوان انقلابی باشد یا جوان اغتشاش گر، آمریکا می خواهد جوانان ما را عقب مانده و مدارس، دانشگاه ها، بازار و اقتصاد را تعطیل و خیابان ها را ناامن و ناآرام ببیند.

سردار سرلشکر سلامی خطاب به جوانان گفت: به اندک جوانان فریب خورده سرزمینم می گویم که نباید فریب عملیات روانی دشمن را بخورید، آیا می‌دانید که آرزوی آمریکا برای شما جوانان ایران چیست؟ آمریکا اعلام کرده که نمی توانیم جمهوری اسلامی را شکست دهیم و باید جوانان ایران را آمریکایی کنیم تا صدای ما را بشنوند.

دانشگاه نباید به میدان جنگ علیه ملت تبدیل شود وی، خطاب به دانشجویان هم گفت: دانشگاه را به میدان جنگ آمریکا علیه ملت تبدیل نکنید، چه شده که عده اندکی دانشجو امروز پژواک صدای بیگانه شده‌اند و الفاظ رکیک به کار می برند، به دامان ملت بازگردید، راه بازگشت باز است، ما از شما فضیلت اخلاقی می‌خواهیم.

می خواهند سیمای درخشان جامعه را تیره نشان دهند

وی افزود: شکست مفتضحانه در صحرای طبس و گرفتار شدن در طوفان شن، شکست در جنگ تحمیلی و اسارت تفنگداران دریایی آمریکایی و آزاد کردن کریمانه آنها همه از جمله اقداماتی بود که ثابت کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این چهره شیراز واقعی است؛ امروز ماهواره‌ها ببینند، آمریکایی‌ها، انگلیسی ها صهیونیست‌ها سعودی‌ها و رسانه‌های دروغ پراکن و فتنه انگیز آنها که شرارت ترویج می‌کنند و می خواهند سیمای درخشان جامعه را تیره نشان دهند اگر کمی انسانیت و مردانگی دارید از آسمان شیراز را ببینند ، این شیراز واقعی و ایران واقعی است،  انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعداد معدودی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد دید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: وقتی قهرمان مبارزه با ترورسیم و مرد میدان های نبرد با استکبار یعنی سردار سلیمانی را ناجوانمرانه به شهادت رساندند پایگاه آمریکا که نماد قدرت آمریکا در عراق بود را موشک باران کردیم و و باز هم ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این توطئه ای که این روزها در سرزمین ما جاری است، محصول به هم پیوستن سیاست آمریکا، انگلیس، عربستان و رژیم صهیونیستی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آنها هوس کرده‌اند به آن زمانی که نفت کشور را به یغما می بردند و مستشاران آمریکایی برای مردم تعیین تکلیف می‌کردند، باز گردند؛ آنها می خواهند به آن زمان که چادر از سر زنان ما می کشیدند و مشروب فروشی ها را گسترش دادند بازگردند؛ آنها می خواهند دین ما را بگیرند اما ما دنیای آنها را خواهیم گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: درود خداوند بر مردم شیراز؛ ای کاش ظهر عاشورا شما بودید؛ اگر شما به همین اندازه بودید. امام حسین (ع) در قتلگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی توانست دستان ابوالفضل (ع) را قطع کند.

او گفت: وقتی آمریکا شما مردم را تحریم اقتصادی کرد تا شما را تسلیم کند، دارو نداد، اجازه صادرات و واردات نداد اما شما با قدرت از تحریم ها گذشتید و کشتی های کشور در دریاها امن حرکت کردند، هرچه از ما گرفتند از آنها گرفتیم، پهپادشان را زدیم و باز هم ثابت شد که آمریکا هیچ غلطتی نمی تواند بکند.

سردار سرلشکر سلامی خطاب به جوانان فریب خورده گفت: وطن و شرفتان را به آمریکا نفروشید، سیلی به صورت رزمندگانی که برای حفظ امنیت شما سینه سپر کرده اند نزنید، لباس سربازان آمریکایی را از تنتان بیرون آورید و به مهره های آنها تبدیل نشوید.

او افزود: از ملت ایران صمیمانه سپاسگزارم، آنها که به دشمن نپیوستند، از بانوانی که باوقار و با صلابت از عصمت و حجاب خود پاسداری کردند و در این فضای غبار آلود حاضر به برداشتند چادر و روسری نشدند.

وی بیان کرد: به عنوان سرباز کوچک شما ملت، فدایی شما، خادم شما، نوکر شما دستانتان را می بوسم، خاک کف پایتان را می بوسم و آنرا برای تبرک به صورت می‌کشم و می گویم که شما مردم همیشه عزت ولایت و زینت بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید و او را وادار کردید که شعله های آتشش خاموش شود و خفقان بگیرد تا فریادهای پرشور شما را بشنود.

دیگر به خیابان نیایید

وی گفت: به آن عده اندکی که فریب خورده‌اند می گوییم که شرارت را پایان دهید، دیگر به خیابان نیایید، از جان این ملت چه می‌خواهید.

او اظهار داشت: به این رژیم های پوسیده و کهنه شده آمریکا، انگلیس، آل سعود هشدار می‌دهیم با همین جوانان به سراغ شما خواهیم آمد و انتقام خواهیم گرفت، بایدن رئیس جمهور آمریکا چند روز پیش گفت ما در حوادث ایران زیاد مداخله نمی کنیم تا نظام ایران نتواند با بهانه مداخله ما آتش این اغتشاشان را خاموش کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه این پیکرهای شهدا ماهیت جریان فتنه را نشان داد گفت: آنها که می گویند زن زندگی آزادی آیا شهدای زن این حادثه تروریستی را نمی بینند، آنها به چه گناهی به شهادت رسیدند.

پیکر شهدا، ماهیت جریان فتنه را نشان داد

ای کاش ظهر عاشورا شما بودید

سردار سرلشکر ادامه داد: وقتی ملت بزرگ ایران با انقلاب خود سلطنت پهلوی را ساقط کرد و آمریکا را از کشور بیرون راند و با تسخیر لانه جاسوسی تیر خلاص را به هیبت پوشالی آمریکا زد و امام راحل فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، شما بارها این عبارت را در عمل نشان دادید.

فرمانده سپاه پاسداران در ادامه خطاب به آرتین سرایداران مجروح عملیات تروریستی حرم شاهچراغ که پدر، مادر و برادرش را در این رخداد تلخ از دست داد نیز گفت: به آرتین عزیز که امروز قلب ماست می گویم که تو به ظاهر کوچکی اما به وسعت یک کشور مانند ایران بزرگی و در قلب تمام مردم ایران جای داری و همه مردان و زنان این کشور پدر و مادر تو هستند و همه کودکان بردار تو هستند، ما همه خادم تو هستیم و روی مژه های چشم های ما بزرگ خواهی شد و به عنوان نماد مظلومیت ایران تاریخ باشکوه مقاومت این ملت را برای آیندگان بیان خواهی کرد.


منبع: https://www.irna.ir/news/84926565/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%B1%DA%AF%D8%B2-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A8-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF

سردار سرلشکر سلامی گفت: آیا آزادی برهنگی و زیرپا گذاشتند ارزش ها است، آیا بی بند و باری است، آزادی که آمریکا وعده می دهد همان آزادی است که در دوران شاه وعده داده بود، آزادی مشروب، آزادی بی بندوباری، آزادی اخلاقی بود.

نباید فریب عملیات روانی دشمن را خورد

وی گفت: آگاه باشید، فریب نخوردید، خود را از زیر سیطره دشمن نجات دهید، رودخانه‌ای که در آن شنا می کنید مسموم است و شما را غرق خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر حسین سلامی روز شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع)  اظهار کرد: درود خداوند بر مردمی که با وضو در آستانه نماز مهیا برای نشان‌دادن بندگی و ارادت به پیشگاه باعظمت الهی جان شیرین خود را برای اثبات یک حجت بزرگ، یک دلیل آشکار، یک بحران قاطع به جهان در طبق اخلاص نهادند و به پیشگاه الهی تقدیم کردند. 

وی افزود: در این سرزمین کسی به شما اجازه اغتشاس و آتش سوزی نمی دهد، از خویشتن داری مردم سوء استفاده نکنید.

سردار سرلشکر سلامی افزود: امروز شما در یک بدرقه آسمانی زیباترین صورت فلکی شهادت را تا عرش اعلا بدرقه می‌کنید، این شهدا خون جاری در رگ های یک انقلاب و در پیکره یک ملت به هم پیوسته هستند.

هشدار به کارگردانان فتنه ها؛ سراغ شما می آییم

او گفت: امروز نشان دادید که دشمن پوچ و میان تهی است و فقط فریادهای شیطانی از زبان رسانه‌ها است.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی