سردار نقدی: شکستن محاصره تبلیغاتی تنها راه نجات کشور مقابل دروغگویی‌های رسانه‌ای دشمنان است

وی ادامه داد: این که ۲۰ درصد عضو هیات علمی و ۵۰ درصد دانشجویان زنان هستند ، ضریب بالای حضور زنان در ورزشکارها را داریم ، همه مدیون شهدا، امام راحل و ولی فقیه هستیم. تنها کشوری هستیم که شرط رهبری دانشمند بودن است ، رهبر انقلاب ساده زیست و زاهد ترین است و یک ایرانی باید به این افتخار کند.

معصومه مالدار مدیر مدرسه متوسطه اول و دوم شهید شفیعی شهرستان میاندرود نیز در این مراسم گفت: مدیران مدرسه نقش ویژه و محوری در پیشبرد اصل سند تحول آموزش و پرورش دارند.

احمد واردی مسوول هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان مازندران نیز گفت: بسیج فرهنگیان باید نسبت به سایر اقشار ویژه دیده شود و سلسله اردوهای دانش آموزان در حوزه بسیج مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: رسانه ها گرفتن مفسدین کشور ایران و حتی فرزندان مسوولان ارشد را چنین تصویرسازی می کنند، اما در کشورهای دیگر برای این مسایل تعبیر دیگری انجام می دهند یعنی مقابله به درستی صورت می گیرد.

سردار نقدی افزود: آدم های اجیر شده چه کسانی هستند، میدان داران کومله چه کسانی هستند، روحانی سنندجی را کشتند و در بین کاغذهای قرآن سوزاندند ،کومله ای که دختر بچه را ۱۱روز اسیر و زنده به گور کردند به دلیل این که حاضر به همکاری با آنان علیه بسیج و و نظام نشد. کومله ها در حال حاضر چه کارهایی که نمی کنند، حق حقوق و شهروندی نیست، آیا مشکلات اقتصادی و خواسته های گرانی است؟ قطعا اینگونه نیست.

سردار نقدی افزود: بلایی که رسانه ها بر سر ملت آورده اند این است که در رسانه از ماه، کوه و برعکس جلوه می دهند. صد البته خطا را باید حل کرد و جامعه را از واقعیت تزویر و دروغگویی دشمنان آگاه کرد.

وی تصریح کرد: باید سند راهبردی آموزش و پرورش باید عملیاتی شود و هر گونه بی توجهی سبب عمیق تر شدن چالش ها می شود.

وی ادامه داد: نشر ارزش های ایثار و شهادت در کتب درسی دانش آموزان نیز به عنوان راهبرد گام دوم بیانیه انقلاب ضروری است.

اظهارات چند تن از اعضای بسیج فرهنگیان مازندران

وی ‌ادامه داد: طبق آمار رسمی در یکسال در زندان آمریکا بیش از چهار هزار نفر کشته شدند و سرنوشت بیش از ۹۰۰ نفر زندانی مشخص نیست. واقعا عیار انسان دوستی آنان آنقدر بالا است که آل سعود اتاق جنگ فکر را در رسانه معاند علیه ایران ایجاد کرده است، عربستانی که جوان ۱۴ ساله را به دلیل یک اتهام پخش اعلامیه گردن زده است، هر روز بازار صنعا را بمباران می کند، مدعی حقوق بشر هستند، کشوری که در یکسال ۸۰ انسان بی گناه را اعدام کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طبق بررسی ها صورت گرفته فرزندان فرماندهان، سران سه قوه و وزیران ایران در خارج از کشور نیستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا به دلیل ضعف، ۲۳هزار نفربر ، ۲۳۰ بالگرد و هواپیما، ۱۶۲ هزار بی سیم ،۱۶ هزار دوربین دید در شب و ۴۲ هزار خودروی تاکتیکی را در افغانستان جا گذاشت.

سردار نقدی بیان کرد: امروز براساس برآورد خود دشمنان ،قدرت نظامی ایران در رتبه هفتم است،واقعیت این است که مولفه قدرت های مختلف ایران تحت شدیدترین فشارها در حال افزایش است، و این را بر نمی تابند.

وی به اقدامات اغتشاشگران که به نظام، بسیجی و طلبه توهین می کنند و شعار مدافع حقوق بشر و زن می دهند، اشاره کرد و افزود: آیا مساله رخداد چنین اتفاقات، کشته شدن زن و یا رعایت نشدن حقوق بشر در این نظام است؟ زنی در نیروی انتظامی فوت شد، این معرکه و جنجال در خیابان ها و دنیا را عزادار کردن به خاطر فوت این خانم است؟ ده ها خانم مانند این زن تخلف حجاب کرده بودند، اکنون ۲ ماه گذشته است آیا کسی شهادت داده که این زن در اثر زدن فوت شده است؟ پدرش در پزشکی قانونی تایید کرده که فرزندش جای ضربه ندارد، پزشکان معالج هم مصرف داروها را تایید کرده اند، پس، چند دلیل باید بیاریم؟

وی ادامه داد: واقعیت این است که طی سال های انقلاب اسلامی تمام مولفه قدرت رو به بالا بوده است و موفق به کسب رتبه های علمی بالا و قدرت سیاسی مستقل شده ایم و دشمن در امر سیاست بسیار ضعیف شده است، ۹۰ درصد مواد غذایی در داخل کشور تولید می شود و جزو صادر کنندگان مواد غذایی به کشور های منطقه شده ایم.

به گزارش ایرنا؛ سردار محمدرضا نقدی روز پنجشنبه در جمع فرهنگیان فرهیخته مازندران در محل باشگاه فرهنگیان ساری با اشاره به نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس، افزود: امروز بسیجیان داوطلبانه بدون سلاح به جنگ فتنه رفته اند و خود را نیز فدا می کنند در حالی که خیلی معتقدند که باید با آشوبگران با سلاح گرم موجود در انبارها، مقابله کرد.

سردار نقدی اظهارکرد: امروز ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی تنها راه نجات کشور مقابل دروغگویی های رسانه ای دشمنان است. جوانان امروز ایران در همه بخش ها سرآمد شده اند، ایران اسلامی دنیا را از حلقوم آمریکا بیرون کشیده است، این افتخار را باید در بین جامعه برجسته کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز کشوری که بیشترین انتخابات را در دنیا دارد دیکتاتور و کشوری که انتخابات ندارد و شورای نمایشی دارد، مدعی حقوق بشر است.

وی پیشنهاد کرد که مدرسه باید مرکز حل مساله شود.

سردار نقدی افزود: نفوذ سیاسی ، اقتصادی و نظامی آمریکا هر روز در حال ضعیف شدن و به انزوا رفتن است؛ امروز آمریکا سه میلیون نفت خام و زغال سنگ خام صادر می کند، این یعنی چقدر با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، سقوط علمی و پژوهشی آمریکا نیز بسیار محسوس شده است.

آهنگر گفت: نفوذ بسیاری از ناهنجاری های کنونی در بین دانش آموزان را باید جدی بگیریم ، معتقدم عدم شفافیت، این که فرهنگیان هنوز وضعیت صندوق ذخیره را مطلع نیستند، بیمه عمر و سلامت کارایی ندارد ،اختلاس در صندوق و بانکی که با وزارت آموزش و پرورش است را شاهد هستیم.

وی به وجود نارضایتی دانش آموزان و خانواده ها نسبت به وجود انواع سهمیه در کنکور اشاره کرد و اظهار داشت: سهمیه مناطق ،ایثارگران ،داوطلبان سوختگی ،سهمیه مناطق مختلف محروم سبب شد تا در بین نسل امروز به دلیل عدم روشنگری و تبعیض ناامیدی به وجود بیاورد.

رییس کمیسیون تشکل های صنفی و انقلابی فرهنگیان مازندران گفت: دو مرحله شدن کنکور نیز کارشناسی نیست.

این فرهنگی مازندران تصریح کرد: بی توجهی در افزایش تخصیص سرانه دانش آموزان از دیگر مشکلات است ،با سرانه نیم دلاری دانش آموزان نمی توان مقابله ای علیه هجمه های فرهنگی و رسانه ای داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : امروز با یک میلیون فروش نفت با سه برابر جمعیت قبل از انقلاب اسلامی کشور اداره می شود، قدرت نظامی امروز ایران دیگر مولفه واقعی است که سبب شد این همه هجمه علیه نظام شود.

وی بیان کرد: بودجه پژوهشی قابل توجه در آموزش و پرورش اصلا معلوم نیست که در کجا هزینه می شود و شفاف سازی صورت نمی گیرد.


منبع: https://www.irna.ir/news/84951956/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B5%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%86%D8%AC%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C

وی ادامه داد: مولفه قدرت و جابجایی قدرت واقعیت امروز دنیا است. با دروغ گویی ها تصویری از ایران ساخته اند و می گویند در حال تضعیف هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چهار هزار استاد پزشکی که بعضی ها جهانی هستند، گفته اند که این پرونده را مشاهده کرده و آثاری از ضرب و شتم در آن نیست. خانمی در جلوی دوربین فوت شده و هزاران دلیل و سند برای این گونه فوت ارایه شده است اما عزای ملی داریم ولی برای این زن عزای جهانی گرفتند، آیا واقعا برای فوت این خانم بوده است؟

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رفتار نادرست بین دانش آموزان و دانشجویان و ورزشکاران مسأله مهمی است،و باید بپذیریم که ما بی مهابا جوانان را در فضای مجازی رها کردیم و یکطرفه از سوی دشمنان به حلقوم نسل امروز کشورمان انواع خرافات را ریخته اند. این خطا را مرتکب شدیم ، اما امروز با ایستادگی ملت بار دیگر این حربه عمیق دشمن ،خنثی شده است.

وی افزود: یقین کنید شرایط ناآرامی های امروز کشور زاییده بی توجهی همه اقشار جامعه نسبت به مسایل و مشکلات پیرامون خودمان به خصوص در دوران کرونایی که به نحوه آموزش فضای مجازی دانش آموزان و جوانان توجه نشده، است.

وی ادامه داد: آمریکا با پنج میلیون کارتن خواب که از درون پوسیده است، کشوری که قدرت نظامی اش بر همه کشورها برتر بود مقابل قدرت نظامی ایران شکست خورده است.

آهنگر ادامه داد: سند تحول آموزش و پرورش یک دهه گذشته ابلاغ شد ، اما برای عملیاتی شدن سند تحول کاری نشده است، همه می گوییم در خدمت منویات رهبر انقلاب هستیم،اما کاری نکردیم و فقط شعار داده شده است.

وی ادامه داد: معلم را دریابیم و کرامتش را حفظ کنیم ، امروز مقام معلم را پاس بداریم تا پاسداران فردا به درستی تربیت شوند.

سردار نقدی بیان کرد: دنیای استکبار میلیون ها کودک و نوزاد را بدون هیچ اتهامی می کشد؛ آمریکا ۲۰میلیون نفر را تا کنون کشته است، جرج فلوید را چگونه کشتید؟ آیا آن را به خاطر ندارید؟

علیرضا آهنگر رییس کمیسیون تشکل های صنفی و انقلابی فرهنگیان مازندران هم گفت: شناخت اصل موضوع بسیار مهم است و صد البته وقتی مسأله شناسایی شده است لذا تعلل جایز نیست.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی