سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

این سقف‌ها بیشتر جنبه زیبایی دارند و هماهنگ با دیگر المان‌های دکوراتیو بنا، طراحی می‌شوند. البته پنل‌های گچی پیش ساخته نیز تو خالی بوده و وزن خیلی کمتری دارند. اما استفاده از کناف کاری سقف به دلایل مهم دیگری نیز انجام می‌شود.

آسمان مجازی

و یا اگه یک لامپ معمولی هالوژن و یا سیلندری به این نوع سقف نصب بشه، اینطوری احساس میشه که یک نورپردازی سقف زیبا داریم و فضا رو خیلی متمایز از یک لامپ معمولی می‌کنه. پس اگه می‌‌خواین یک نورپردازی لوکس نوآورانه و با نمای زیبا در محیط زندگی خودتون ایجاد کنین؛ این طرح یک جایگزین خوب برای چراغهای پرهزینه محسوب میشه. اگه این سقف رو می‌پسندین و محیط شما اداری نیست ناراحت نباشین. زمینه اصلی کارتان رو یک سقف دیگه انتخاب کنین، بعدش سقف گریلیوم رو با اون سقف ترکیب کنین. ضمناً این سقف، در رده سقفهای گرانقیمت است اما نه خیلی گران. جهت نصب سقفکاذب دستشویی از انواع سقف های ضد آب استفاده می شود.

این سیستم سقف كاذب به دلیل کاربرد شیشه در آن، قابلیت نورپردازی از پشت را داراست. از آنجایی که غالبا وزن این نوع سقف بیشتر از سایر انواع سقف های كاذب می باشد، از این رو رعایت موارد ایمنی، هم در زیرسازی و هم در نصب سقف کاذب شیشه ای الزامی است. به طور کلی از مزایای اجرای سقف کاذب شیشه ای می توان به نصب آسان، سازگاری محیط زیستی، مقاومت در برابر رطوبت، طرح و رنگ متنوع و امکان نورپردازی ویژه اشاره نمود. سقف کاذبو دیوار کاذب درمنزل همان قدر اهمیت دارد که‌ در محیط های اداری و تجاری از اهمیت بالاتری برخوردار است.

نصب سقف كاذب چوبی

فیبر معدنی، فایبرگلاس، فلز و چوب در ساخت این نوع سقف استفاده می شود. در برخی مکان ‌های عمومی که تأسیسات، لوله کشی و سیستم ‌های روشنایی سقف دائما دچار مشکل می شوند و نیاز به رسیدگی، تعمیر و تعویض دارند، بهتر است از سقف های کاذب آلومینیومی استفاده کرد. در ساخت و ساز با توجه به نوع کاربری سازه، انواع مختلفی از سقف طراحی می شوند که برای آشنایی با آن ها می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید. نصب عایق های حرارتی و اجرای سازه کاذب بدون هیچ نوع درز می تواند انتقال حرارت را کاهش دهد.

  • در واقع دو نوع ورق رابیتس، برجسته و مسطح، در ساخت این نوع سقف رایج است که مصرف آن برای دهانه های مختلف متفاوت خواهد بود.
  • به طور کلی سقف های کاذب هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و استفاده از آنها بسیار رایج شده است بیشترین علت آن هم متنوع بودن این گونه سقف ها می باشد.
  • نه ‌تنها سقف کاذب به عنوان عایقی برای صدا مورد استفاده قرار می‌ گیرد، بلکه می ‌تواند نقش عایق دما را هم ایفا کند و از به‌ هدر رفتن انرژی و اتلاف آن تا حد چشم‌گیری جلوگیری کند.
  • نصب سقف کاذب شیک با استفاده از انواع متریال چوبی، پلاستیک، گچ و کناف موجب ایجاد زیبایی خاصی در سقف خانه خواهد شد.

سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف تایل سقف یکی دیگر از نمونه های سقف‌های کاذب به حساب می‌آید که روشی اجرایی مشابه با کناف را دارا می‌باشد. به سه گونه می‌شود تعریف کرد نخست این نوع سقف کاذب به تنهایی کار شود و دیگری در سقف‌های ترکیبی و در آخر این سازه را در نما هم می‌شود بکار برد (نمای داخلی ساختمان و نما خارجی ساختمان). برای اجرا چنین سقفی، طرحی مناسب با سازه‌های سقف کاذب الزامی است.

بسته به اینکه در چه شرایط اقلیمی کار می‌کنید و اینکه کاربری محیط چیست و یا سلیقه و خواسته کارفرما چگونه است، هر یک از این انواع سقف کاذب قابل استفاده است. نمی‌توان این نکته را نادیده گرفت که سقف کاذب، سطحی یکدست و یکپارچه به ساختمان می‌بخشد. سقف کناف دارای تنوع طرح، رنگ و مدل اجرایی بوده و هزینه معقول‌تری برای مشتری دارد.

نصاب سقف کاذب

سلام ممنونماز اطلاعات اناليز البته ببخشيد اگه بشه اطلاعات وزن سقف هم در اختيارما قرار بديد . این نوع سقف ها دارای دو بخش اصلی و فرعی هستند که قسمت اصلی آن ها از فولاد یا چهارتراش و قسمت فرعی شان از چوب تهیه شده است. ما با هدف ارائه خدمات در حوزه سقف های مرکب عرشه فولادی در بیست و هشتم آذر ماه سال ۱۳۹۲ گردهم آمدیم، تا به نیاز هایی که در صنعت ساختمان، با تجربه چندین ساله فعالیت در این حوزه در بازار احساس کردیم، پاسخ دهیم. حالت سپر پنهان سقف آلومینیومی به‌دلیل حذف ورقه‌های میانی صفحات اصلی ظاهری جذاب و شیک‌تری دارد. از ورق‌های رابیتس و برای کناف از تایل‌های کناف استفاده می‌کنیم. به لحاظ کارآیی بازگشت سرمایه سقف‌کاذب نسبت به سقف‌های باز (معمولی) برتری دارد.

سقف کاذب گریلیوم را توسط مفتول و یا زنجیر به قسمت سقف اصلی وصل می کنند. سقف کاذب کناف به دلیل سبکی، ارزانی، نصب سریع و انعطاف پذیری بالا امروزه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد. از طرفی، مثل دیگر انواع سقف کاذب می‌توان از نظر پنهان کردن تاسیسات نیز روی سقف کاذب گریلیوم حساب باز کرد. سقف کاذب گریلیوم را می‌توان در ترکیب با سایر سقف‌های کاذب نیز استفاده کرد و در یک ویلا در مازندران به کار برد.

تصمیم گرفته‌ایم‌ که خرید شما را بی واسطه انجام دهیم و تمامی متریال مربوط بهسقف کاذبو دیوار کنافهمچون خود تایل های سقفی و نیز سازه GST آن رابه صورت مستقیم در رنگ بندی گوناگون و مختلف به‌ شما عزیزان، پیمان کاران ساختمان عرضه مستقیم داشته باشیم . بنابراین کیفیت درجه یک رابرای‌خود اولویت قرار خواهیم داد و نیز داشتن قیمت استثنایی کاملا پایین و ارزان تر نسبت به شرکت های سقف کاذب با توجه به‌ بودجه ریالی شما خریداران به‌عنوان سروران شرکت را مد نظر خودداریم. برای اجرای سقف کاذب اول از همه باید بدانیم ارتفاع سقف کاذب چقدر است اعتماد به سقف کاذب کار داشته باشیم تا آن را به نحو احسن انجام دهد وقتی به نصاب اعتماد می کنیم کار به خوبی پیش خواهد رفت. چهار نواع ازانواع سقف کاذب صنعتی را امروز برای شما نام خواهیم برد .انواع سقف کاذب ضد رطوبت pvc, اجرای سقف کاذب گچی، آلومینیومی، آکوستیک، امروزه این سقف ها در ساختمان، مغازه ، فروشگاه ، ایده های زیادی برای طراحی سقف کاذب آشپزخانه و دکوراسیون داخلی وجود دارد. باید تا حدی آشنایی با سقف کاذب داشته باشیم که بتوانیم استانداردهای سقف کاذب را رعایت کنیم. این مدل از یک بخش اصلی که متشکلاز چهار تیغه فولادی است، تشکیل شده است و قسمت های فرعی آن نیز با چوب پوشانیدهمی شود.

تایل های آکوستیک به دلیل دارا بودن قابلیت جذب صدا از انواع ساده تایل های گچی گران تر می باشند. تایل های روکش دار که از یک لایه پی وی سی پوشانده شده اند بر خلاف دو نوع دیگر ذکر شده ، در برابر رطوبت و آب مقاوم می باشند. این تایل ها در انواع ساده و پانچی مربعی و دایره ای منظم و نامنظم در بازار عرضه می گردند. اگر هم بخواهیم یک پله فراتر و به اوج برسیم میتوانیم به سقف کاذب کشسان اشاره کنیم که بدون نورپردازی 400 هزار تومان است و همراه با نورپرازی قیمت 500 هزار تومان است. قیمت کاملا رقابتی و کف بازار است که خدمت شما انجام وظیفه خواهیم کرد تا بهترین نوع مترایل دکوراسیون داخلی را تقدیم حضور شما داشته باشیم. روش نصب سقف کاذب کناف به این صورت است که در ابتدا باید الگوی چیدمان تایل های آن مشخص گردد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی