سیر سیاه دکتر بیز شیشه ای فروشندگان و قیمت میوه و سبزیجات

برای تناسب اندام با این محصول می‌توانید آنرا در ۳ نوبت و به ترتیب زیر استفاده کنید. بله سیر سیاه موجود است .همه محصولات تازه و با تاریخ تولید جدید می باشد . کالایی که خدمت شما ارسال می شود حداقل 6 ماه یا بیشتر تاریخ دارد .

سیر سیاه برای فشار خون

جالب است بدانید که طبق نتایج حاصل شده از تحقیقات انجام شده در سال های اخیر، این خوراکی بی‌بو و ژله‌ای می‌تواند با کاهش تری گلیسیرید و سطح کلسترول بد در خون از ابتلا به بیماری‌های قلبی جلوگیری کند. سیر سیاه دکتر بیز با افزایش انرژی و رفع خستگی مزمن می‌تواند در تشویق شما به ادامه ورزش موثر باشد. این سیر با کاهش قند خون و کلسترول می‌تواند از ذخیره چربی در قسمت‌های مهمی مثل شکم و پهلو جلوگیری کند. از آنجا که این سیر خواص ضد حساسیت و ضد التهابی دارد، در درمان بسیاری از بیماری‌ها اثربخش است. علاوه بر آن سیر سیاه حاوی مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان است و می‌تواند به عنوان ماده‌ای ضد سرطان عمل کند.

سیر سیاه دکتر بیز شیشه ای فروشندگان و قیمت میوه و سبزیجات

سیرسیاه از تخمیر سیر تازه و خام که به آن Allium Sativum نیز گفته میشود، به دست می آید. سیر خام تلخ است و بسیاری از افراد طعم تلخ را دوست ندارند اما بالعکس، سیر سیاه بسیار شیرین است و می‌توانید آن را با لذت میل کنید. در این متن نسخه های مختلفسیر را به شما پیشنهاد می کنیم ولی قبل از هرچیز باید بدانید که به دلیل خاصیت انرژی زایی که سیرسیاه دارد خوردن آن قبل از خواب توصیه نمی شود ببرای تأثیرگذاری سیر سیاه و اثرات آن بر روی بدنتان توصیه می‌شود این محصول را با شکم خالی استفاده کنید.

معمولا از آن به عنوان چاشنی و طعم دهنده در غذا استفاده می شود که خاصیت انرژی زایی زیادی دارد. به دلیل همین خاصیت انرژی زایی در تولید نوشابه و شکلات نیز از ان استفاده می شود. یا درمان عوامل چاقی از طریق چندین مکانیسم از جمله القای اشباع ، کاهش اشتها ، تنظیم متابولیسم چربی و گرمازدایی . در بین آنها ، سیرسیاه دکتر بیز به عنوان یک ماده برجسته لیپید و کاهش دهنده وزن شناخته می شود.

مصرف مواد ضد التهابی یا غذاهایی مانند:

روغن خراطین نوعی روغن صد درصد طبیعی بوده که از یک نوع کرم خاکی به نام ” ایزینیا فتیدا ” استخراج می شود . ولی به جهت آماده سازی بستر پوست و تاثیر بیشتر روغن های دیگری نیز به روغن خراطین اصل اضافه می نمایند از جمله روغن کنجد و یا روغن زیتون که دارای اسید های چرب از جمله امگا سه و امگا شش و اسیدهای چرب دیگر هستند. در مواد تشکیل دهنده این روغن از جلبک اسپیرولینا نیز استفاده شده است. سیر فرآوری شده یا سیر سیاه، تحت دما و رطوبت کنترل شده از سیر سفید به دست می آید. دو برابر بیشتر از سیر سفید معمولی آنتی‌اکسیدان دارد و حاوی “آلیسین” بسیار بالاتری دارد. به دلیل داشتن ترکیبات حاوی سولفور به تشکیل کلاژن پوست کمک می‌کند.

تاثیرات سیر سیاه بر لاغری

مقداری سیر سیاه را با روغن پوره کنید تا خمیری ایجاد شود سپس قبل از تفت دادن، روی مرغ یا کالایاب ماهی بمالید. سیر سیاه را با پنیر خامه ای و سبزیجات ترکیب کنید تا یک ترکیب خوشمزه داشته باشید. اگرچه طعم کاملاً منحصربه‌فردی دارد، اما طیف وسیعی از راه‌ها برای استفاده از سیر سیاه وجود دارد. بنابراین در این مقاله چند نکته را برای خوردن سیر سیاه توضیح می دهیم.

  • کلیه محصولات ارائه شده دکتر بیز که در سایت اینچند بفروش می رسد اصل و دارای تاریخ مصرف مناسب می باشند.
  • سیر سیاه خاصیت انرژی زیادی داشته و به عنوان چاشنی و طعم دهنده در تهیه ی انواع غذا به کار گرفته می شود.
  • سیر سیاه دکتر بیز را می توان برای افزودن طعم در انواع غذاها همچون پیتزا، پاستا، انواع خوراک و غیره استفاده نمود.
  • چرا که چربی سوز بودن آن توسط دانشمندان و متخصصان طب سنتی به طور کامل به اثبات رسیده است.
  • یکی دیگر از خواص اصلی این محصول، خواص سیر سیاه برای زود انزالی می باشد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی