شارژ کارتریج فوری ارزان ترین قیمت 88930119-021

شارژ کارتریج فوری ارزان ترین قیمت 88930119-021

شرکت پردیس چاپگر باران دارای بزرگترین دپارتمان خدمات شارژتخصصی کارتریج لیزری با پودر درجه یک وتعمیرات کارتریج و پرینتر با قطعات اصلی و با کیفیت می باشد. در مدل های قدیمی چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌های سه رنگ اصلی به یکدیگر وصل بوده و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید. ولی در چاپگرهای امروزی، محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا است.

همچنین برندهای مختلف پرینتر میزان مصرف جوهر متفاوتی دارند و در نتیجه قیمت شارژ کارتریج در آنها متفاوت است. برای مثال قیمت شارژ کارتریج سامسونگ با هزینه شارژ کارتریج 1102 hp متفاوت است. تعداد پرینت با میزان مشخصی از ابعاد و اندازه و جوهر پرینتر، در واقع تعیین کننده جوهر مصرفی پرینتر است.

در زمان شارژ کارتریج قطعاتی مانند چیپست و بلید نیز بررسی خواهند شد. در صورتیکه این قطعات نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند، با هماهنگی شما قطعات تعمیر یا تعویض خواهند شد. همیشه این سؤال پیش می‌آید که کارتریج hp را باید شارژ یا تعویض کرد و در بیشتر مواقع، این مسئله به یک کشمکش بین تعمیرکار و صاحب دستگاه تبدیل می‌شود. البته از آنجایی که خرید کارتریج hp برای افراد گران می‌شود و همیشه امکان آن وجود ندارد، برای همین هم تعمیرکاران و هم خریداران بیشتر شارژ کارتریج hp را ترجیح می‌دهند. نوع جوهری حساس‌تر از نوع لیزری است و باید خیلی سریع‌تر و قبل از خشک شدن دستگاه، اقدام به شارژ کارتریج hp شارژ کارتریج جوهری کرد.

تعمیرکاران فالنیک شارژ کارتریج پرینتر های لیزری مختلف را انجام می دهند اما شارژ کارتریج جوهرافشان در محل مشتری یا شرکت به طورکلی انجام نمی شود. شما برای شرکت در دوره آموزش شارژ کارتریج نیاز به هیچ پیش زمینه ای ندارید. ما شما را در این دوره با تمامی مباحث ابتدایی از معرفی انواع پرینترها و ساختار و نحوه کار آن ها گرفته تا شناخت انواع رنگ ها آشنا می کنیم.

کارتریج به دو صورت کارتریج‌های لیزری و کارتریج‌های جوهرافشان در بازار وجود دارد. کارتریج‌ها با توجه به نوع دستگاه به شکل‌های متنوعی موجود است و هر دستگاه پرینتر، کارتریج مخصوص به خود را دارد. زیر 15 دقیقه، یک متخصص در زمینه شارژ کارتریج پرینتر از شرکت ما معرفی می گردد.

کارتریج نیز با تعویض به موقع قطعات استهلاکی خود، می تواند به مدت طولانی بدون مشکل به کار خود ادامه دهد. در مجموعه تهران پرینتر امکان بازسازی کامل کارتریج های معیوب در صورت اصلی بودن و یا به صرفه بودن هزینه تعمیرات امکان پذیر است. پس از ثبت درخواست در سامانه، کارشناس با شما تماس گرفته و زمان دقیق را با شما هماهنگ می‌کند و با توجه به زمان اعلام شده، سرویس شارژ کارتریج شما انجام می‌شود. همچنین میزان زمان سرویس دهی شارژ کارتریج با توجه به نوع کارتریج و تعداد آن متفاوت است.

گام بعدی بعد از باز کردن و سرویس مگنت تونرداخل کارتریج ریخته میشود . کارتریج های اصلی دارای هولوگرام اصلی میباشند ، هولوگرام کارتریج دارای پیگیری و اسکن خود شرکت مربوطه هستتد . بعضی اوقات برای همه ما این اتفاق میافتد که دیگر پرینتر چاپ مناسبی به ما نمیدهد ، یعنی یا کمرنگ چاپ میگیرد و یا که خط های عمودی روی صفحه اتفاق میافتد . برای شارژ کارتریج ابتدا با حلال مخصوص همراه دستگاه نازل کارتریج را تمیز میکنیم .

فروشگاه اچ پی گالری با 15 سال سابقه در امر فروش پرینتر ، کارتریج و انجام حدود 100 هزار شارژ کارتریج در این مدت این اعتماد را به شما می دهد که از با کیفیت ترین قطعات و تونر ها برای شارژ کارتریج استفاده کند . این آموزش را با دقت، قبل از شروع به شارژ کارتریج مطالعه کنید. ما در تعمیرکارسلام پیشنهاد می کنیم همواره و در هنگام استفاده از پودر تونر از ماسک و دستکش استفاده کنید. کارتریج تونر اورجینال برای پرینترهای HP LaserJet Pro M102 و HP LaserJet Pro M130 کارتریج مدل HP 17A CF217A است. با توجه به قیمت بالای تعویض کارتریج، شارژ کارتریج یک امر حرفه‌ای و تخصصی است. پین ورک با در نظر داشتن مسئولیت حرفه‌ای خود، افراد متخصص در این امر را برای ارائه بهترین خدمات در نظر گرفته است.

در برخی موارد علاوه بر شارژ لازم است چند قطعه از کارتریج را تعویض شود که از نظر هزینه مقرون به صرفه نیست. در اینصورت پیشنهاد می شود با توجه به بودجه و حساسیت کار، کارتریج جدید طرح یا اورجینال خریداری شود. تفاوت این دو مدلکارتریجرا می توان در ساده ترین حالت به این شکل بیان نمود که کارتریج تونر از پودر تونر برای چاپ استفاده می نماید. بدین صورت که پودر را با توجه به تصویر و متن با دقت تمام روی کاغذ ذوب می نماید.

  • همچنین به دلیل اهمیت استفاده از مواد مرغوب در کارتریج، همکاران ما در نمایندگی کپی از با کیفیت ترین موارد برای انجام این فرآیند بهره می برند.
  • جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید.
  • هزینه شارژ کارتریج اچ پی بستگی به خدماتی که روی آن انجام می‌شود، بستگی دارد.
  • پس اگر در تهران هستید می توانید برای شارژ در محل کارتریج، تعمیر کارتریج در محل یا حتی تعویض کارتریج در محل در مناطق زیر درخواستتان را ثبت کنید.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی