شرکت فنی و مهندسی بهینه سازان فاضل (سهامی خاص)

نصب دوربین مداربسته در محیط عمومی: در رابطه با نصب دوربین مداربسته در محیط های عمومی در حال حاضر هیچ گونه منع قانونی وجود نصاب دوربین مداربسته ندارد. خرید دوربین مداربسته ، یکی از بهترین گزینه ها برای بالا بردن امنیت انواع منزل و مکان های عمومی است. بهترین برند دزدگیر منزل چیست؟ برای انتخاب بهترین شرکت دوربین مداربسته باید دقت شود که این شرکت باید دارای تجربه و تخصص و نیروهای کافی در زمینه تولید، فروش ، نصب و راه اندازی و همچنین خدمات پس از فروش باشد. شرکت دوربین مداربسته باید دارای گستردگی متنوعی در زمینه های تولید دوربین مداربسته ، تامین کالای دوربین مداربسته و از همه مهم تر خدمات پس از فروش دوربین مداربسته را داشته باشد این شرکت همان شرکتی است که شما باید نصب دوربین مدار بسته خود را نیز به آن شرکت واگذار نماید . ولی شرکت های متقلب در این حوزه بلا به شما اعلام می کنند که ما هم میتوانیم قیمتی پایین تر از قیمت آن به شما اعلام نماید ، دقت داشته باشید با این کار شرکت متقلب قصد فریب شما را دارد .

یک نصاب دوربین مدار بسته در ابتدا باید طرح و نقشه ساختمان مورد نظر را مشاهده کرده و نقاطی که قرار است دوربین در آن مکان ها نصب گردد را به صورت دقیق مشخص نماید. از نظر بازار کار می توان گفت نصب دوربین مدار بسته در ایران و سایر کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است بطوری که استفاده از دوربین مدار بسته از طرف اداره اماکن در ایران برای ساختمان های اداری، مراکز تجاری، موسسه ها، مغازه ها و فروشگاه ها اجباری می باشد که این خود به تنهایی باعث بهتر شدن بازار کار شغل نصاب دوربین مداربسته شده است.

سرعت بالای انجام کار: این مورد نیز برای صاحبان ساختمان های مختلف اهمیت بسیاری داشته و این افراد نصب دزدگیرهای خود را به شخصی می سپارند که از سرعت عمل بالایی برخوردار باشد. وسایل نقلیه با آژیرهای مخفی نیز دارای نویز بالایی در داخل هستند. انتقال تصویر بر روی گوشی موبایل که دارای سیستم عاملهای آندروید و یا IOS میباشند به راحتی با استفاده از نرم افزار مربوطه دستگاه دی وی آر به راحتی قابل انجام میباشد تنها کافیست که شما نرم افزار مربوطه را بر روی گوشی خود نصب کنید، تنها با استفاده از تنظیماتی که در داخل نرمافزار وجود دارد و با استفاده از اینترنت گوشی موبایل خود به راحتی تصاویر دوربین مداربسته را بر روی گوشی خود مشاهده نمایید، برای این کار لازم است که حتماً دستگاه دی وی آر شما نیز از طریق مودم به اینترنت متصل شود.

در پک دوربین مدار بسته HDcvi یا HDtvi همه تجهیزات و ملزومات از جمله دوربین مداربسته, دستگاه ضبط تصاویر, هارد دیسک مناسب , اتصالات مورد نیاز , منبع تغذیه دی سی , کابل و سیم بطور کامل پیش بینی شده و آماده نصب می باشد. همه این­ها زمانی که یک مساله قانونی پیش می­آید مهم خواهد بود. امنیت در تمام حوزه های زندگی و در قبال تمام مسایلی که جان و مال افراد را تهدید میکنند امری بسیار مهم و غیر قابل انکار است. شرکت آریا ایمن با هدف خدمت به مشتریان آماده ارائه خدمات در حوزه فروش، نصب، راه اندازی و پشتیبانی دزدگیر اماکن در تهران و شهرهای اطراف و همچنین خدمات پس از فروش بسیار عالی می باشد. دومین سوال – بدینگونه بپرسیم که یک نصابی به ما قیمت پایین تر از قیمت پیشنهادی شما را ارائه کرده است، علت را از شرکت مربوطه خواستار شوید . 3. امکان اتصال مموری میکرو داره تا ظرفیت 64 گیگ که در کیفیت بالا حدود 5 روز و در کیفیت پایین حدود 10 روز میتونه تصاویر رو ضبط کنه.

توجه داشته باشید که اگر هنگام نمایش تصاویر با کیفیت پایین تصاویر روبهرو شدید، سرعت اینترنت را بررسی کنید. دوربین مداربسته صنعتی برای کارخانه باید رزولوشن و وضوح بالایی داشته باشد و همچنین مشاهده و بررسی تصاویر به صورت دقیق صورت گیرد و به جزئیات پرداخته شود . واقعا یه دوربین عالی من الان چند روزه دارم ازش استفاده میکنم خیلی ازش راضیم نسبت بقیه برندها هم از کیفیت ساخت بالایی برخورداره هم لنز فقط کاش میشد وقتی نزدیک دوربینی فقط از اینترنت گوشی استفاده کنم دیگه نخوام به اینترنت مودمم کانکت بشم. دزدگیر اماکن تنوع بالایی دارد اما ساز و کار اکثر دزدگیر های مغازه یا آپارتمان و دزدگیر خانه امن یکسان است و عملکردی مشابه با یکدیگر دارند. در بازبینی تصاویر ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVR داهوا مدل DH-XVR5232AN-X می توانید به صورت همزمان ۳۲ کانال را با حداکثر وضوح ۵MP مشاهده و تصاویر ضبط شده را بر روی فلش یا شبکه انتقال دهید.

در این سربرگ تنظیمات سه بخش Internet، Local Intranet و Trusted Sites را باید انجام دهید. این مشکل مربوط به تنظیمات اینترنت اکسپلورر میباشد. این دوربین مال یکی از زیر برند های شیاومی هست و خود شیاومی نیست( الیته با نرمافزار Xiaomi home کار میکنه. فقط تنظیمات کیفیت پخشو بزارین رو low چون به شدت حجم اینترنت همراه رو میخوره از قسمت share گوشی های دیگه رو هم بهش وصل کنین و بخش home security را نیز فعال کنین که در صورتی که نبودین کسی اومد تو محدوده دید دوربین فیلمشو ضبط میکنه و یک هفته تو فضای ابری مخصوص شیائومی ذخیره میشه آداپتور 5v 2A بهش وصل کنین که بهترین حالته تامین انرژیش تا نهایت 64 گیگ هم میتونین بهش کارت حافظه بزنین که باید گوی دوربین رو با تنظیمات رو گوشی یا تبلتتون ببرین بالا و زیرش شیار حافظه جانبی رو خواهید دید.

اگر جهت نظارت انلاین قصد استفاده دارین دوربین های 360 فوق العاده هستن و به عنوان یک دوربین تکمیلی عالی عمل می کنن اما جهت ضبط تصویر و بررسی، زاویه دید شما حداکثر 100 درجه هستش .و نیاز به دوربین های ثابت دارین. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار در موبایل اندروید و با اینترنت، تصاور دوربین مداربسته خود را به صورت آنلاین تماشا کنید. پس برای نصب استاندارد و بی دغدغه دوربین های مدار بسته تنها خرید تجهیزات و استفاده از نصابان همان شرکت ملاک کافی برای انجام کار بدون دغدغه نیست، چون متاسفانه شرکت های زیادی در این زمینه وجود دارند که مجوز لازم را برای کار ندارند. دوربین های مداربسته بی سیم از سیگنال های وای فای استفاده می کنند و می توانند فیلم را بدون دسترسی به دید کامل منتقل کنند. در برخی موارد به دوربینهایی احتیاج داریم که در شب دید خوبی داشته باشند. برای استفاده از این دوربین ها به یک کامپیوتر با قابلیت اتصال بی سیم به دوربین نیاز داریم. ولی یک راه میانبر ارتباط با بخش فنی شرکت مربوطه می باشد و سوالاتی که شما از آنها در این حوزه میپرسید .

در حوزه دوربین مداربسته باید به این نکته دقت شود که علاوه بر خرید کالای دوربین مداربسته شما نیازمند خرید خدمات و سرویس های(خدمات پس از فروش) مربوط به منظور نصب و راه اندازی آن و همچنین استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی های مربوطه نیز می باشید . همانطور که در مقاللات قبلی نیز اشاره شده برای خرید دوربین مداربسته و همچنین نصب دوربین مداربسته باید از متخصص مربوطه استفاده نمایید ولی انتخاب این متخصص به چه صورتی است؟ میتوانید هر مدتی را که بخواهید برای ضبط ویدئوها انتخاب کنید ولی این مسئله به هزینه و تجهیزاتی که برای سیستم حفاظتی منزل خود انتخاب میکنید نیز بستگی دارد. از آن جایی که نصب دزدگیر اماکن در منزل و محلهای مختلف رو به افزایش است، شرکتهای خارجی بسیاری نیز با تولیدات خود، بهترین برند این دستگاه را وارد بازار کردند. اگر بخواهیم دسته بندی شبیه به جدول بالا را برای این نوع از دوربین ها برای جمع بندی بیشتر نیز در نظر بگیریم می توان به صورت زیر این کار را انجام داد که اتفاقا پیشنهاد ما به شما نیز درصورتی که نیاز به ثبت تصاویر خارق العاده ای ندارید از جدول زیر است.

در NDE ما از ابزارهایی برای محاسبه میزان ذخیره مورد نیاز استفاده می کنیم ، اما همه به اینها دسترسی ندارند و بنابراین قطعاً قبل از اینکه بودجه خود را روی دوربین های فانتزی بگذارید، حتما به فکر هارد ببا توان ذخیر سازی بیشتر باشد! این موضوع باعث افزایش راندمان کاری شما میشود و حتما باید از بهترین تیم نصاب دوربین استفاده شود که شرکت چشمان بیدار آریا آماده ارائه خدمات تخصصی دوربین مداربسته در تهران به شما می باشد. خوب برای اینکه شما را در این راه گمراه نکنیم باید بگم این مقاله درست است که در سایت شرکت چشمان بیدار آریا نوشته شده ولی به دور از هر گونه تعصب به شرکت خودمان این مطالب را به شما آموزش میدهیم تا بهتر بتوانید انتخاب کنید که کدام شرکت دوربین مدار بسته مناسب پروژه شما میباشد. نظریه دوم واقعاً نابهجا و غیرمنطقی تلقی میشود، چرا که اگر عملکرد دزدگیرها درست نبود مطمئناً به استفاده بسیاری از دپارتمانهای بزرگ تجاری، خدماتی، آموزشی، درمانی و بهداشتی و حتی امنیتی نمیرسید. یکی از برتریهای این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای موجود جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل، داشتن رابط کاربری ساده است که همه افراد میتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از این برنامه استفاده کنند.

تنها مشکلی که با دوربین داشتم اینه که تا حالا چند بار دسترسیم از روی اینترنت (زمانی که خارج از دفتر بودم) به دوربین قطع شده و تا زمانی که دوباره به دفتر بر نگرشتم وصل نشده که احتمالاً با ثابت کردن آیپی باید برطرف بشه. یعنی اگه از آدامپتور ضعیفتر استفاده کنید، مشکلی برای دوربین پیش نمیاد، ولی ممکنه عمر آداپتور کم بشه. من چندی پیش یک دستگاه از این مدل رو از بازار برای دفتر کارم تهیه کردم، البته که داخل پک شارژ (آداپتور) نبود ولی نکته خاصی نبود چون کابل میکرو یو اس بی داخل پک بود و فقط کافی بود یک شارژر یو اس بی که الان در همه خونه ها چندتا پیدا میشه بهش اضافه بشه تا دستگاه روشن بشه. 9. در زمان تشخیص حالت 7 و 8 به مدت 5 ثانیه تصویر ضبط شده مربوط به لحظه ورود فرد یا گریه کودک رو جداگانه در بخش هشدارها نگه میداره که به سرعت میتونید بررسی کنید چه زمانی چه اتفاقی افتاده. معمولا سنسورها و چشمی ها را در محل هایی مانند ورودی درب اماکن، روبه پنجره ها و سایر محل هایی که امکان ورود غیر قانونی در زمان تعطیلی فروشگاه یا …

میکروفن برای ضبط صدای موجود در محیط مورد استفاده قرار می گیرد که معمولا برای امنیت محل کار ، محل زندگی و … رایج ترین دوربین های IP در بازار از فناوری های 2MP یا 4MP استفاده می کنند که بهترین وضوح را برای نسبت پول ارائه می دهند و در صورت عدم وجود کابل کشی آنالوگ موجود ، این ها بهترین گزینه برای ارزش برای پول هستند. انتخاب بهترین ها برای کسانی که قصد خرید خدمات و یا کالا را دارند یکی از سوالات مهم و اساسی بوده. مهم نیست که راه حلی را که دنبال می کنید ، همیشه به یک کابل اعم از برق یا داده یا هر دو مورد نیاز خواهید داشت. حالا با گوشی یا لپ تاپ خود به وای فای دوربین ها متصل شوید. ذخیره سازی اغلب فراموش می شود و فقط وقتی مسئله ای شناخته می شود که متوجه می شوید که کلیپ ذخیره شده که واقعاً به آن احتیاج دارید حذف شده و دیگر برنمی گردند! قیمت مناسب، امنیت بالا، خدمات پس از فروش مطمئن، دقیق و بدون خطا بودن، بهره مندی از قابلیت های کاربردی و امنیتی بروز، کاربری آسان یادتون باشه بودن کسانی که دزدگیر را هم از کار می انداختند با نظر کارشناسان سیستم های امنیتی در سراسر دنیا برند ADT سال 2019 بهترین مارک دزدگیر اماکن در جهان شناخته شد.

نصب و راه اندازی دستگاه از روی دفترچه به راحتی انجام شد و به قول یکی از دوستان که تو کامنتها گفته بود احساس میکنید با یک روبات کوچیک سرو کار دارید. 4. امکان مشاهده تصاویر ضبط شده از روی گوشی وجود داره. نصب دوربین داهوا برای کارخانه در قسمت انبار علاوه بر کاهش میزان وقوع جرم در زمان وقع آتش سوزی کارآمد می باشد و به کاربر این امکان را می دهد تا به محض مشاهده کوچکترین شعله های آتش نیروهای آتش نشانی را مطلع سازد. اما همه اینها به طور یکسان ایجاد نشده اند و حتی می توانند هزینه دوربین را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهند ، بنابراین شما واقعاً باید در نظر بگیرید که واقعاً به چه محدوده ای نیاز دارید.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی