ظریف گرافیک تمام آنچه که باید در طراحی یک کاراکتر خوب برای تبلیغات بدانید

در قسمت دوم اگر تصویر بک گراند داشت می‌توانید آن را هم حذف کنید. در پایین‌تر لایه‌ها را می‌بینید، روی گزینه Show all layer کلیک کنید تا همه لایه‌ها را نمایش دهد. اسم هر لایه به انگلیسی نوشته شده است، روی چشمی کنار هر اسم که کلیک کنید، همان لایه غیرفعال و از تصویر کلی حذف می‌شود. در آخر که عکس را طبق سلیقه خود طراحی کردید، با فرمت مورد نیاز دانلود و استفاده کنید. سعی کنید قبل از شروع و ایده پردازی ابتدا شخصیت های تجاری و انیمیشن های مختلف را ببینید و نقاط قوت و ضعف هر کدام را مشخص کنید. در نهایت، این دو مستطیل رو با خطوطی افقی به هم وصل می کنیم.

  • در این مطلب از سایتطراحی بنر اینستاگرام محتوانایس در خصوص نکات مهم هنگام ساخت کاراکتر انیمیشن صحبت کردیم.
  • مسکات ها صرفا یک تصویر انتزاعی نیستند و از آنجایی که شخصیت انسانی و یا حیوانی به خود میگیرند به راحتی در ذهن مخاطب ماندگار میشوند.
  • ما در این مقاله به بررسی روش ساخت کاراکتر در ایلوستریتور پرداخته‌ایم.
  • در واقع، این شخصیت می تواند حکم نماینده یک کسب و کار را داشته باشد.
  • یک کارکتر برند تجاری می تواند به شما کمک کند تا در مورد تجارت خود تبلیغ کنید.
  • یکی از مهم ترین مزایای سفارش طراحی در ایران تایپیست این است که فرد سفارش دهنده در تمام مراحل طراحی می تواند از گرافیست بخواهد که او را در جریان کار قرار بدهد و در صورت مورد پسند نبودن آن را به او اعلام کند.

نمونه کارهای طراحی های مختلف کاراکتر در سایت موجودند. ضمن این که می توانید از گرافیست خود درخواست نمونه کار بدهید. و پس از این فرآیند باید یک کمپین تبلیغاتی توسط تیم طراحان برتر نوشته شود تا این کاراکتر یا کاراکترها در ذهن مشتریان جای گیرد. در پایان، این نکته را در نظر داشته باشید، طراحی نیاز به دقت و رعایت نکات دارد. اینکه شما بدانید چگونه سادگی را در طراحی خود استفاده کنید، یا بدانید در چه جایی از چه رنگ‌هایی استفاده کنید، تنها نیازمند زمان است. با تمرین مداوم شما می‌توانید این کار را به خوبی انجام دهید.

استخدام طراح کاراکتر گرافیکی (Character Designer)

نرم افزار ایلاستریتور برای کسانی که می خواهند طراحی های دستی خود را به صورت دیجیتال در بیاورند، فوق العاده است. فرقی نمی کند بخواهید کاراکتر یک انیمیشن را طراحی کنید یا برای یک بنر تبلیغاتی، طرحی گرافیکی بکشید. در هر صورت ایلاستریتور با تنوع ابزارها و سادگی استفاده، شما را ناامید نخواهد کرد. بنابراین در طراحی کاراکتر تبلیغاتی باید با کمی تلاش فکری در راستای تحقق بصری این موجودات داستانی قدم برداشت؛ تا مخاطبان با وی ارتباط عمیقی برقرار کنند. بعد از یادگیری تمام مراحلآموزش طراحی کاراکترو بعد از انتخاب طرح نهایی ، شما می توانید شروع به اضافه کردن جزئیات کنید، طرح را تکمیل و آماده کنید تا به مرحله رنگ آمیزی برسد. در کنار آموزش طراحی کاراکتر (آموزش کاراکتر سازی) و تمام ابزارها و مبانی که به شما معرفی کردیم ، روش ها و نکاتی وجود دارد که می تواند به شما در بهتر شدن و ارتقای چرا طراحی گرافیک شما کمک کند.

کافی است در سایت ثبت نام و سفارش را در پنل خود ثبت کنید و بعد از تأیید فاکتور کار شما ادامه خواهد یافت. یا اگر می خواهید یک فرد دیوانه را طراحی کنید، باید به طرز قابل توجهی لبخندش را بزرگتر از یک آدم معمولی کنید. طوری باید این کار را انجام دهید که کاربر متوجه منظور شما شود. تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ است و هرگونه کپی برداری غیر قانونی از منابع و نوشته های سایت بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

با نگاهی گذرا به محصولات تجاری مختلف و بازی های کامپیوتری و انیمیشن های گوناگون پی به نقش مهم کاراکترها خواهید برد. طراحی کاراکتر با وجود کاربرد وسیع خود در طراحی بسته بندی و لوگو، کاری است که در نگاه اول ساده به نظر می رسد اما در واقع کار دشواریست و نیاز به مهارتهای خاصی دارد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های یک کاراکتر و نکات مهم در طراحی آن آشنا کنیم. در این مطلب از سایتطراحی بنر اینستاگرام محتوانایس در خصوص نکات مهم هنگام ساخت کاراکتر انیمیشن صحبت کردیم.

۱۸ ایده‌ی عالی برای دفتر کار طراحان گرافیک حرفه‌ای

سلام میلاد جان بله تفاوت این دو قلم نوری در نرم افزار قابل استفاده اونها هست . در کیفیت طراحی فرقی نمیکنه چون تکنیک طراحی شما در هر دو ابزار یکی هست. برای آشنایی با انواع نرم افزار های رایگان و غیر رایگان نقاشی دیجیتال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

یک مربع به ابعاد ۸۵۰ پیکسل رسم می کنیم و رنگ مورد نظر رو براش در نظر می گیریم. با استفاده از ابزار Rectangle، یک مستطیل به عنوان پای چپ رسم می کنیم. ابزار Direct Selection رو بر می داریم و Anchor Point پایین سمت راست رو به سمت چپ می بریم.

ظریف گرافیک تمام آنچه که باید در طراحی یک کاراکتر خوب برای تبلیغات بدانید

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی