عکس های زیبا از مدل کناف سقف 2021-کناف آوگون

بنابراین سقف پی وی سی مناسب ترین گزینه برای استخرها، حمام و سرویس‌های بهداشتی محسوب میشه، چراکه آب و بخار آب روی اون هیچ تأثیری سقف کاذب نداره. اگه فضای پشت سقف کاذب پی وی سی نشتی آب داشته باشه و یا حتی غرق در آب هم بشه، هیچ مشکلی برای سقف بوجود نمیاد و آب هم از اون رد نمیشه! در ادامه با مدل های مختلف کناف سقف اتاق خواب همراه ما باشید.

  • از کناف فقط برای تیغه کشی و اجرای “سقف کاذب” میتونید استفاده کنید .
  • افراد زیادی در بازسازی خانه از سقف کاذب برای ایجاد یک تغییر بزرگ استفاده می‌کنن، زیرا اجرای این سقف روی دکوراسیون داخلی تاثیر زیادی میذاره.
  • بنابراین سقف پی وی سی مناسب ترین گزینه برای استخرها، حمام و سرویس‌های بهداشتی محسوب میشه، چراکه آب و بخار آب روی اون هیچ تأثیری نداره.
  • یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون منزل باید به آن توجه کرد ، سقف است.
برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل و اتاق ها بیشترین نظرها به سمت کناف کاری و نورپردازی آن می باشد. جدیدترین مدل سقف کناف– نزدیک به ۸۰ سال پیش سقف کناف توسط یک خانواده آلمانی تولید شد. و نوعی پوشش گچی می باشد که در صنعت ساختمان سازی کاربرد بسیار زیادی دارد. از پرکاربردترین و بهترین مصالح ساختمانی که در طراحی دکوراسیون خانه استفاده می شود سقف کناف است. جدید ترین طرح های کناف سقف نقش جداکننده دیوار را داشته و به عنوان یک سقف کاذب در طراحی دکوراسیون خانه ها استفاده می شود. یکی از ایده هایی که می توان در طراحی آشپزخانه مورد استفاده قرار داد، طراحی سقف آشپزخانه با استفاده از روش کناف کاری می باشد.

به ازای هر فوت مربع از مواد قرار داده شده، یک پوند زباله ایجاد می شود. برش‌ها، پانل کناف شکسته و برش‌های انتهایی که نمی‌توان از آنها در محل استفاده کرد، همگی به سطل زباله می‌افتند. یک مطالعه در محل دفن زباله تخمین می زند که پانل های کناف ۱۵ درصد زباله های زباله را تشکیل می دهد. کناف سقف سادهاز این طرح برای مکان های عمومی، سوله ها و انبار ها استفاده می شود. از سقف کناف می توانید برای هر ساختمان و هر سبکی استفاده نمایید.

توضیحات انواع مدل کناف سقف

عکس های زیبا از مدل کناف سقف 2021-کناف آوگون

در هر دکوراسیون، نقش سقف و تزیین مربوط به آن همواره مورد توجه قرار می گیرد و سقف ها نقش بارزی در چیدمان فضای داخلی منزل دارند. بسیاری از اتاق ها برای طراحی سقف تزیین چندانی ندارند و به طرح ساده ای ختم می شوند. کناف سقف ۲۰۱۸ نیز یکی از تزیینات پیچیده و متفاوت برای دکوراسیون سقف محسوب می شود.

طرح کناف سقف سالن

کناف براساس کارایی دیوارها، پانل‌های متفاوتی نسبت به شرایط ارائه می‌دهد. شرکت کناف بیش از ۸۰ سال است که در صنایع ساختمانی فعالیت دارد. در سال 2020 این طراحی به دو صورت انجام می‌شود که در ادامه مطلب با روش‌های آن آشنا می‌شوید. در غیر این صورت در کلیهٔ سبک‌ها و موارد دیگر کناف با فناوری آلمان قطعاً بهتر از گچ خواهد بود.

مجموعه تصاویر کناف سقف اتاقهای خواب مدرن و شیک

اجرا گچ بری و رنگ آمیزی، استفاده از نور مخفی و هالوژن روی این نوع کناف امکان پذیر است. سقف کناف مربع، به‌خاطر وزن کم در مقایسه با دیگر سقف‌های کناف در برابر زلزله و هر نوع تخریبی آسیب کمتری خواهد دید. مزیت سبک وزنی این نوع سقف، کار حمل و نقل و البته نصب را برای نصابان کناف آسان کرده و به‌راحتی می‌توان با برداشتن آن، به تاسیسات پشت آن‎ها در ساختمان دسترسی پیدا کرد.

یکی از سبک‌های مورد استفاده از سوی طراحان در زمان دکور کردن فضا یک منزل، سبک مدرن است. با وجود گرایش به سادگی در این سبک، از شکل‌ها و طرح‌های هندسی بسیار بهره برده شده و استفاده از این اشکال هندسی برای بزرگ‌تر نشان دادن محیط پذیرایی است. در سقف کناف مدرن، نقش لامپ‌های ال ای دی را نباید نادیده گرفت.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی