فروردین: با کی‌روش به این جام جهانی بسیار خوش‌بینیم

وی درخصوص بحث معافیت فوتبالیست‌ها از خدمت سربازی هم گفت: یکی از موضوعاتی که در دستور کار مجلس، دولت و ستاد کل قرار دارد، موضوع معافیت فوتبالیست‌های ملی‌پوش از خدمت سربازی است تا این دغدغه را مرتفع کنیم.

فروردین در واکنش به حضور نمایندگان مجلس در قطر برای دیدار بازی‌های ایران افزود: درخصوص بقیه اظهار نظر نمی‌کنم ولی به شخصه در ایران می‌مانم و برای موفقیت ملی‌پوشان دعا می‌کنم.

نماینده مجلس در پاسخ به پرسش که آیا مجلس پاداشی برای ملی‌پوشان فوتبال ایران در نظر گرفته‌ است، عنوان کرد: مطمئنا ملی‌پوشان برای پاداش بازی نخواهند کرد. چون جام جهانی سکوی پرتابی برای آن‌هاست. طی صحبت‌هایی که داشتیم، خوشحالی مردم برای ملی‌پوشان مهم بود و ما هم در تلاش هستیم تا آن‌چه برازنده ملی‌پوشان است برایشان فراهم کنیم. مطمئن باشید که کم نخواهیم گذاشت. امروز نیز جلسه‌ای با حضور رئیس جمهور، مسئولان فدراسیون، بازیکنان و کادرفنی داریم و امیدوارم قول پاداش ویژه را از رئیس جمهور بگیریم.

وی در ارزیابی از شرایط تیم گفت: تیم ملی شرایط بسیار خوبی به لحاظ روحی و جسمی دارد. هرچند دوره آماده‌ساز تیم کوتاه بود ولی فدراسیون با تمام وجود در کنار تیم ملی بود و از سرمربی و بازیکنان حمایت کرد. بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند تا انشاالله اتفاقات بسیار خوبی را رقم بزنند.

فروردین درخصوص بازگشت کی‌روش به کادرفنی تیم ملی ایران عنوان کرد: باید قبول کنیم این مربی است که فلسفه بازی را تعیین می‌کند. تیم ملی با باشگاه متفاوت است و معتقدم کی‌روش توانسته براساس داشته‌های تیم ملی و بازیکنان، فلسفه بازی را خوب جا بیندازد. با حضور کی‌روش به این جام جهانی بسیار خوش‌بین هستیم.


منبع: https://www.irna.ir/news/84942605/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%85به گزارش ایرنا، محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس امروز با حضور در آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از اعزام به جام جهانی قطر گفت: وظیفه داشتم به‌عنوان عضوی از جامعه ورزش در کنار ملی‌پوشان باشم تا شاید تاثیر جزیی در همراهی این تیم داشته باشم. آمدم که پیام ملت ایران را به فوتبالیست‌ها برسانم و بگویم نگاه‌ مردم به سوی شماست و قلب ایرانیان به عشق شما می‌تپد. امیدوارم در جام جهانی بدرخشید. در این تمرین، سرمربی و بازیکنان تیم ملی قول دادند با تمام وجودشان در جام جهانی بازی کنند. ما شک نداریم که انشاالله اتفاقات بسیار خوبی رقم خواهد خورد. برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرده و تاکید کرد ما به‌عنوان خادم شما در مجلس، تمام قد از تیمی که امید مردم در این جام جهانی ویژه‌ است، حمایت خواهیم کرد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی