فروش اولیه توکن IXS در صرافی کوکوین برگزار میشود

صرافیهای مختلفی از جمله کوکوین، خدمات استیک ارز دیجیتال را به کاربران خود ارائه میدهند. حتما دقت کنید شبکه کیف پول شما با شبکه ای که در بخش قبلی انتخاب کردید می بایست یکی باشد و اگر به اشتباه وارد شود ممکن است ارز دیجیتال شما از بین برود. توکن KCS به عنوان توکن ERC-20 در شبکه اتریوم منتشر شد و توسط اکثر کیف پول های اتریوم پشتیبانی می شود. حالا سفارش شما در صرافی کوکوین به صورت آنی در قیمت مارکت بسته خواهد شد.

سپس صرافی KuCoin تمام جفت رمزارزهایی را که برای ارز موردنظر شما جهت خرید در دسترس است، نمایش میدهد. برای ورود رمزارزهایی که در اختیار دارید، باید به کمک صفحه Assets اقدام کنید. با این وجود حداقل محدودیت هایی را برای سپرده گذاری یا برداشت ارزهای دیجیتال تعیین کرده است. برای اینکه بتوانید در این صرافی آنلاین به خرید و فروش بپردازید، باید حتماً در کیف پول خود مقداری رمزارز داشته باشید تا از طریق آن بتوانید ارزهای دیجیتال و رمزارزهای دیگر را خریداری کنید. این صرافی این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که از طریق آن حجم زیادی از ارزهای دیجیتال را مبادله کنند.

۳.مراحل زیر قبل از اتمام ثبتنام لازم هستند. قبل از مقایسه صرافی ارز دیجیتال coinex و kucoin، صرافی کوکوین بهطور کامل معرفی میشود. در ادامه به آموزش گام به گام ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل به صورت تصویری خواهیم پرداخت. پس از ورود به سایت رسمی کوکوین، از قسمت بالا سمت راست بر روی گزینه Signup کلیک کنید تا وارد مرحله ثبت نام شوید. قیمت را می توان به صورت دستی وارد کرد و یا از دفتر سفارشات سمت راست صفحه، در بین قیمت های مشاهده شده در بخش خریدار ها، یک عدد را برگزید. اما سوال اینجاست که بین کوینکس یا بایننس کدام یک را انتخاب کنیم؟ همچنین امکان سپردهگذاری و برداشت سرمایه و خرید ارزهای دیجیتال را با انواع کردیت کارت یا کارتهای اعتباری امکانپذیر میکند. کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال کریپتوکارنسی است که از تمامی کوین ها و توکن ها از جمله BTC, LTC, ETH, XRP و …

حجم معاملات در صرافی کوینکس در حال حاضر زیر یک میلیون دلار در روز است. نکته ای که در این قسمت باید در نظر بگیرید این است که اگر در دسته ی افراد مبتدی قرار دارید و مهارت کافی در این زمینه را ندارید، اینگونه از معاملات را انجام ندهید. حالا نوبت شما است که تصمیم بگیرید از کدام صرافی میخواهید استفاده کنید: کوینکس یا بایننس ؟ عدهای پس از تحریمهای بایننس تصمیم میگیرند باز هم در بایننس تبادل ارز داشته باشند و با راهکارهای موقت همچون استفاده از vpn، vps و … اگر قبلاً در مورد کوین واریزی خود تصمیم گرفته اید، روی گزینه “Deposit” کلیک کنید، کوین را از لیست انتخاب کنید یا آن را جستجو کنید.

علاقه مندان برای مطالعه این مقاله مفصل آموزشی معین اس اچ و طرح سوالات خود میتوانند از لینک زیر استفاده کنند. اما کدامیک برای ما ایرانیها بهتر است؟ شما میتوانید برای تکمیل اطلاعات خود به وبسایت ما سر بزنید. بعد از آن میتوانیم تشخیص دهیم که کدام صرافی برای ما بهتر است. بنابراین، این کشور به گزینه مناسبی برای فعالیت شرکتهای کریپتویی تبدیل شده است. صرافی بین المللی کوینکس در سال 2017 و در شهر هنگ کنگ به دست فردی به نام ( یانگ هیپو) فعالیت خود را آغاز کرد. این صرافی دیجیتال که در سال 2017 به دست چان پنگ ژائو در کشور مالت تأسیس شد، توانسته است در این مدت کوتاه چنین عنوانی را به دست آورد. ارزهای دیجیتال در صرافی کوینکس کمتر تحت تأثیر و کنترل رباتها و نهنگها قرار دارند.

این صرافی توانسته یک پلتفرم رمزنگاریشده سریع و بسیار امن، کاربرپسند، کمهزینه و با سرعت بالا را ایجاد کند تا کاربران بتوانند از طریق آن، ارزهای دیجیتال را مبادله کنند. اگر قصد ترید در صرافی بایننس را دارید، میتوانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را از طریق صرافیهای آنلاین ایرانی تهیه کنید. به منظور ترید در صرافی کوینکس میتوانید در یک صرافی ایرانی با کارت شتاب، بیتکوین یا سایر ارزهای دیجیتال را خریداری کنید و در نهایت آن را به اکانت کوینکس خود منتقل کنید. این صرافی امکان دسترسی به حساب کاربری و ترید از طریق برنامه تلفن همراه را نیز برای کاربران فراهم کرده است. علاوه بر این، از طریق بالا بردن امنیت حساب، به شما این اطمینان خاطر را میدهد تا مطمئن شوید که کسی جز شخص شما به آن دسترسی ندارد و نمیتواند رمزارزی را برداشت یا وارد کند. همچنین در صرافی کوینکس رعایت حداقل مقدار سپرده و برداشت لازم است.

در نهایت شاید بتوان گفت مزیت صرافی کوینکس در تحریم نکردن کاربران ایرانی است. آنها به جای بایننس، از صرافیهای دیگری همچون کوینکس یا صرافیهای معتبر ایرانی استفاده میکنند. اول: هزینه یا کارمزدی برای برداشت رمزارزها از کیف پول صرافی دریافت میشود. برای مثال یکی از آن جفت معامله ها ،BTC/ETH می باشد که معنی آن ،معامله بیت کوین و اتریوم است. به عنوان مثال، در حال حاضر حداقل برداشت بیت کوین در کوینکس 0.001 بیت کوین است و برای برداشت بیت کوین، کارمزد 0.00051 بیت کوین در نظر گرفته شده است. در ادامه به معرفی بیشتر این صرافی و همچنین معرفی منبعی معتبر برای دریافت سیگنال ترید کوینکس می پردازیم. برای آغاز کار یا ترید در صرافی CoinEx در ابتدا باید در وب سایت CoinEx ثبتنام کنید. کارمزدها برای برداشت ارز در این صرافی، بسته به نوع آن، متفاوت است و فقط به یک رقم خاص وابسته نیست. فقط کافی است ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس Depostit را بزنید و در مرحله بعد آدرس رمزارز را در آن کپی نمایید.

در این قسمت، دو بخش Limit و Market وجود دارد.

همانطور که میدانید، هر رمزارز آدرس جداگانهای دارد و مقداری نیز برای آن در این پلتفرم در نظر گرفته شده است. هر کدام از این صرافیها مزایا و معایبی دارند که بسته به شرایط و نیازهای شما باید انتخاب شوند. افراد و شرکتهایی که اقدام به عرضه اولیه کوین/توکن خود میکنند نیز میتوانند از این صرافی برای معرفی توکن/کوین خود استفاده کنند. این صندوق برای حمایت و تشویق پروژه هایی ایجاده شده که در مراحل اولیه تولید هستند. بر این اساس ما بر اساس قیمت بالاتری خرید خود را انجام میدهیم که بر اساس تحلیل ما می تواند این نقطه یک حمایت باشد.

این یک روند آشنا برای کاربران ایرانی صرافیهای بینالمللی است. این عدم استقبال کاربران سایر کشورها به این صرافی میتواند برای کاربران ایرانی یک هشدار جدی در مورد اعتبار این صرافی باشد. عدم استقبال کاربران سایر کشورها از این پلتفرم معاملاتی، ایجاب میکند که با احتیاط مضاعفی با این صرافی در تعامل باشید. البته در نظر داشته باشید که بر اساس قوانین تحریم آمریکا، در صورت مشاهده یک صرافی که به کاربران ایرانی خدمات میدهد، سریعاً به آن هشدار میدهند و آن صرافی را مجبور میکنند که از این قوانین تبعیت کند. خود این قضیه هم دچار مشکل است؛ چون معنی آن این است که از قوانین تحریم تبعیت نمیکنند که این خود نشاندهندۀ اعتبار جهانی پایین این صرافیها است. در این صرافی، امکان فعال کردن رمز تصادفی، هم برای اپ موبایل و هم برای نسخه دسکتاپ به طور همزمان وجود دارد؛ این بسته به نظر و سلیقه شما است.

در نظر داشته باشید که فقط کاربرانی که با لینک یا کد معرفی شما در CoinEx ثبتنام میکنند، میتوانند کاربر ارجاعشده شما باشند.کاربران ارجاعشده پس از ثبت موفقیتآمیز، میتوانند از تخفیف 3 ماهه هزینه تراکنش VIP برخوردار شوند. در این قسمت میتوانید کد معرفی خود را مشاهده کنید. شما همچنین میتوانید در بخش تأیید اعتبار معاملات، هر گونه فعالیتی را که در حسابتان انجام میشود به صورت لحظهای مشاهده کنید. شما همچنین میتوانید در بخش تأیید اعتبار معاملات، هر گونه فعالیتی را که در حسابتان انجام میشود به صورت لحظهای دریافت کنید. علاوه بر سطح امنیتی بالا، میتوان پشتیبانی از ارائه نرمافزار برای هر دو پلتفرم موبایل و کامپیوتر را نیز از ویژگیهای مثبت صرافی بایننس دانست. در این قسمت، دو بخش Limit و Market وجود دارد. با این حال، تحقیقات تکمیلی و مسئولیت استفاده از این پلتفرم بر عهده شما است. لازم به ذکر است که دفتر مرکزی این صرافی در کشور هنگ کنگ قرار دارد.

کارمزد تراکنشها در کوکوین چقدر است ؟ علاوه بر این، به عنوان یک اپلیکیشن در سیستم عاملهای اندروید و آیاواس نیز قابل نصب و استفاده است. سپس روی Deposit کلیک کنید در این صورت یک آدرس ولت به همراه QR کد آن به شما داده میشود . پس از آن، تنها کافیست تا پست الکترونیکی خود را وارد کنید و کد تایید پست الکترونیک را بگیرید. به گفته چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار صرافی بایننس، روزانه تقریباً بین 5 تا 10 بار به زیرساختهای صرافی بایننس حمله میشود. میزان معتبر بودن صرافی میتواند به حجم معاملاتی که روزانه در آن صورت میگیرد، بستگی داشته باشد. از این رو، بخش احراز هویت دو مرحلهای نیاز به یک رمز تصادفی دارد که تنها روی موبایل یا اپلیکیشن گوگل قابل دریافت است.

در این مقاله دو صرافی بایننس و کوینکس را معرفی و مزایا و معایب آنها را بررسی کردیم. در این مقاله از میهن بلاکچین قصد داریم به نقد و بررسی صرافی کوکوین بپردازیم و ببینیم این صرافی تا چه اندازه برای کاربران ایرانی مناسب است و امنیت دارد. سرویس Spotlight صرافی کوکوین برنامه فروش توکن IXS را برگزار کرده است. اگر تازه وارد دنیای ارز دیجیتال شدهاید بهتر است صرافی کاربرپسندتری را در نظر بگیرید که پیمایش آن کمی راحتتر باشد. با توجه به این مساله که سرمایه گذاران حجم بسیار بالایی از سرمایه خود را برای مبادلات و معاملات ارز های دیجیتال وارد صرافی ها می کنند، امنیت صرافی برای آن ها در اولویت قرار دارد. مسلماً وجود تعداد بیشتر جفت ارز در روند معاملات کاربران تاثیر بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد، به خصوص ایرانیان، علاقه شدیدی به استفاده از این پلتفرم دارند و معاملات خود را درون صرافی CoinEx انجام میدهند.

البته خرید رمزارزها از طریق ارزهای فیات نیز در این صرافی امکانپذیر است، اما این کار نیازمند طی کردن کامل مراحل احراز هویت و داشتن حساب بانکی مورد پذیرش است. 3.در این مرحله شما باید اطلاعات خواسته شده را به ترتیب کامل نمایید. و با داشتن این آدرس آن ارز به اکانت شما انتقال داده میشود . از این رو برای معامله کردن، شما باید از طریق پلتفرم دیگری واریز خود را انجام دهید و نمیتوانید از کارتهای اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت استفاده کنید. طبق بررسی انجامشده، در زمان نگارش این مقاله، صرافی کوینکس با فعالیت کاربران ایرانی مشکلی ندارد و به راحتی میتوان از طریق IP های ایران به این صرافی دسترسی پیدا کرد. و از انجایی که صرافی هایی همچون باینانس و بیت مکس ایرانیان را تحریم کردند و حساب های آنها را بستند باعث شد این صرافی (COINEX) به سرعت جایگاه ویژه ای را در بین تریدرهای ایرانی طرفدار زیادی پیدا کند.

همچنین طبق دادههای پلتفرمهای آنالیز وبسایتها بیش از 45 درصد از کاربران سایت ایران ارز دیجیتال کوینکس، ایرانی هستند. علاوه بر مزایا و معایب مطرحشده برای صرافی کوینکس، در نظر داشته باشید که هر لحظه امکان مسدودسازی حساب کاربران ایرانی به دلیل تحریمها و سایر عوامل وجود دارد؛ دقیقاً شبیه به همان اتفاقی که مدتی پیش در بایننس افتاد و به یکباره کاربران ایرانی با شرایط جدید بایننس مواجه شدند. البته این مزایا برای همه کاربران در سطح بینالمللی وجود دارد و در حقیقت تحریمهای بینالمللی که در مورد ایرانیان وضع شده است، توسط این سایت پیگیری نمیشود. عدم پیروی از قوانین بینالمللی در تحریم و ارائه خدمات به کاربران ایرانی شاید مهمترین مزیت این صرافی برای ایرانیها باشد.

سایر افرادی که از لیست سفارشها معامله خود را انجام میدهند، کارمزد گیرنده را پرداخت میکنند. همانطور که قبلا اشاره شد، صرافی CoinEx در واقع برای هزینه های پایین خود در مقایسه با سایر صرافی های ارز دیجیتال مشهور و شناخته شده است. بر همین اساس صرافی ارز دیجیتال کوینکس فعالیتهای خیریه خود را در کمک به مردم نقاط مختلف دنیا که با تبعیض و نابرابری روبهرو هستند، ادامه میدهد. پلتفرم تریدینگ ویو صرافی کوینکس را به لیست نمودارهای بازار های مختلف وارد کرده است و به این شکل مشکل آن دسته از تحلیل گرانی که به نمودار قیمت کوینکس در تریدینگ ویو نیاز داشته اند، برطرف گردیده است. قیمت آخر یا Last price قیمتی است که در انتهای لیست نمایش داده می شود.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی