فروش شومینه تعمیر شومینه تعمیر کولر آبی تعمیر بخاری الوگرما 09128305042

فروش شومینه تعمیر شومینه تعمیر کولر آبی تعمیر بخاری الوگرما 09128305042

بله، یک شومینه گازی می‌تواند بخش جذاب و مهمی از سیستم گرمایش منطقه یک خانه باشد. برخی از شومینه‌ها به راحتی می‌توانند خانه با ابعاد بزرگ را گرم کنند. به جز در کوچکترین خانه ها، معمولاً توصیه نمی شود که شومینه تنها منبع گرما باشد، زیرا گرم کردن یکنواخت یا خوب هر گوشه خانه دشوار است. اما یک شومینه مطمئناً می‌تواند منبع اصلی در قسمت‌های اصلی نشیمن باشد، با این حال یک منبع ثانویه برای اتاق خواب‌ها یا فضاهای دور را در نظر بگیرید.

شاید در ابتدا هزینه انجام این کار شما را از انجام این کار منصرف کند، اما به یاد داشته باشید که برای ساخت شومینه های بیرونی، می توان از برخی از مواد تجدیدپذیر و قابل بازیافت استفاده کرد. از معایب این شومینه ها ایجاد دوده و سیاه شدن سقف یا دیوار است. همچنین در صورت در دسترس نبودن چوب یا ذغال نمی توان از آن ها استفاده نمود، در این صورت فضای اتاق در زمستان سرد خواهد شد. این بدان معناست که از ورود گاز به شومینه هایی که با سوخت چوب کار می کنند خودداری شود.

  • مراحل ساخت شومینه شومینه برقی یکی از وسایل گرمایشی و دکوری است.
  • به عنوان یک وسیله دکوراتیو نیز نسبت به امکان های دیگر مثل نصب یک اثر هنری روی دیوار و … گران تر است.
  • شومینه نباید دست کم گرفته شود، متاسفانه در بسیاری از خانه مشاهده می کنیم که شومینه به گوشه ای تنها در انتهای خانه منتقل شده و بنوعی از مرکز خانه دور است.
  • هنگامی که تصمیم به خرید شومینه برای منزل خود می گیرید، به دکوراسیون فضا و متراژ آن توجه کنید.
  • شما هنگام خرید شومینه می توانید اندازه و رنگ مورد نظر را انتخاب کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

انواع شومینه از نظر نحوه کار، شامل 1) نوع هیزمی(چوب سوز)، 2) نوع گازی، 3) نوع الکلی (اتانولی)، 4) نوع برقی می شوند. شومینه به عنوان یکی از اجزای مهم در فضای داخلی باید با دقت زیادی انتخاب شود. به همین دلیل اگر تصمیم بر دکوراسیون داخلی توسط خودتان دارید باید حین انتخاب و خرید به اصول و نکات طراحی داخلی نیز دقت داشته باشید. ما در ادامه برخی از شرکت ها فروشگاه های آنلاین در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

مدل‌های ایستاده برقی که نیازی به تهویه ندارند، در واقع می‌توانند در حین تزئین مجدد جابجا شوند. شومینه‌های ایستاده گازی که نیاز به تهویه یا خط گاز دارند احتمالاً باید در همان مکان بمانند. اگر قبلاً در خانه خود نصب نکرده اید، ساخت و ساز صحیح آن نیاز به مصالح زیادی دارد. با وجود تمام معایب، بسیاری از مردم شومینه‌های هیزمی را دوست دارند.

استاندارد و ایمنی یک اصل مهم است که هرگز نباید فراموش شود. حتما سراغ شرکت های معتبر و نامدار بروید و دقت کنید کالای انتخابی شما را شرکت متفرقه ای تولید نکرده باشد. برای اطمینان از استاندارد فنی محصول، بررسی کنید که کالای مورد نظر دارای گارانتی است یا خیر. برای مشاهده خدمات سرویس شومینه الو گرما این نوشته را ببینید. همچنین برای انجام خدماتی که در زیر وارد شده توسط الوگرما برای شما ، میتوانید با ما تماس بگیرید تا مشاوره و ارائه اطلاعات نهایی به شما انجام شود. در شهرستان تهران و سایر شهر های استان تهران دنیای شومینه بیش از 60 نمایندگی فعال فروش دارد .

این نوع شومینه از الکل به عنوان سوخت استفاده می کند و نیازی به دودکش ندارد، زیرا الکل در اثر سوخت، دوده ایجاد نمی کند. نصب شومینه های الکلی به دو صورت دیواری یا رومیزی و بدون نیاز به نصاب حرفه ای امکان پذیر است. الویت و نیازهای هر فرد برای انتخاب این المان متفاوت می باشد و یک نوع از آن نمی تواند برای تمامی فضاها مناسب باشد. بعضی افراد ممکن است به دنبال مدل های شیشه ای و براق باشند، در حالی که بعضی دیگر به دنبال شکل طبیعی آن هستند.در این جا به معرفی لوازم جانبی که می توان از آن ها در زمان نصب استفاده کردT می پردازیم. توجه داشته باشید که بعضی از آن ها تنها جنبه تزئینی دارند و در مقابل انواع دیگر آن ممکن است کاربردی و اساسی باشند. آشنایی با انواع مدل شومینه و راهنمای خرید شومینهشومینه آویزان یا شومینه معلق یکی از خلاقانه ترین مدل‌ها در طراحی شومینه است چرا که این نوع شومینه از سقف آویزان شده و فضایی از کف را اشغال نمی کند.

این شومینه ها بسیار سبک بوده و داخل خانه به راحتی قابل جا به جایی اند و حتی میتوانید آنها را روی اشیای شومینه چیست مختلف قرار دهید. یکی از بزرگ ترین نقاط ضعف یا ایراداتی که شومینه برقی می تواند اطلاق گردد، را می توان همان بزرگ ترین نقطه قوت آن دانست، بزرگ ترین نقطه ضعف شومینه های برقی در واقع همان عدم وجود شعله واقعی در آن محسوب می گردد. برخی شومینه ها می توانند مانند یک پارتیشن برای جدا کردن قسمت های مختلف خانه عمل کنند. این شومینه ها مناسب اتاق نشیمن هستند و باعث می شوند بینندگان به رنگ های خنثی که در سطح وسیع وجود دارند، توجهی نکنند.

می توان شومینه های گازی یا هیزمی را در فضای های بیرونی به صورت رومیزی استفاده نمود. این نوع یکی از قدیمی ترین انواع شومینه است که با سوخت چوب کار می کند و در گذشته نسبت به سایر نمونه ها کاربرد بیشتری داشت. اما امروزه به دلیل برخی مشکلات کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل کمتر در فضاهای آپارتمانی و شهری کاربرد دارند.

انواع شومینه در طراحی داخلی و دکوراسیون

وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . شومینه های مدرن هم در فضا های کوچک و هم در فضا های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. برای دریافت کاتالوگ محصولات , قیمت ها , جشنواره های فروش علاوه بر تماس با شماره های زیر میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما به صورت لحظه ای در جریان باشید. گروه صنعتی شومینه هنر در جشنواره فروش ویژه خود اقدام به ارائه تخفیف های باورنکردی و ویژه برای خریداران میکند . هم اکنون برای اطلاع از شرایط جشنواره فروش ویژه و درصد تخفیف های مختلف محصولات ما با شماره های دفتر مرکزی شومیــــــنه هنر تماس بگیرید. از ابتدای تابستان 95 جشنواره فروش ویژه محصولات شومینه و لوازم شومینه شرکت دنیای شومینه به مدت 3 ماه ادامه دارد .

خرید شومینه برقی شومینه اچ بی مدل ID6838-80

مدل توکار برای نصب در مکانی که در حال حاضر شومینه‌ای در آن نصب نیست. مدل هیزمی‌که در واقع یک چراغ ساده است که در شومینه فعلی قرار می‌گیرد. این مدل بیشتر جنبه دکوراتیو دارد و دو مدل الحاقی و توکار، گرمای بیشتری تولید می‌کنند.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی