قیمت، خرید و مشخصات انواع کابل شارژر فروشگاه اینترنتی نیکوکام

امنیت دومین عاملی است که در صورت عدم انتخاب کابل شارژ مناسب ممکن است به خطر بیفتد. اگر کابل، غیر اورجینال و بی‌کیفیت باشد، نوسانات برق ایجاد شده باعث آسیب رساندن به قسمت پورت یا برد دستگاه و در مواردی به علت افزایش حرارت بیش از حد باعث منفجر شدن آنها خواهد شد. اگر تلفن شما عملکرد ضعیفی دارد، شارژ نگه‌نمی‌دارد و زمان زیادی طول می‌کشد تا شارژ شود، ممکن است شارژر آن خراب شده باشد.

محافظ های کابل شارژر به خوبی از کابل ها مراقبت می کنند و توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب دیدن انواع کابل شارژ گوشی، کابل شارژ ساعت شیائومی و دیگر گجت ها از محافظ شارژر استفاده کنید. این نوع کابل متشکل از یک طرف درگاه تایپ سی و از طرف دیگر درگاه لایتنینگ است. اکثرا به عنوان کابل شارژر آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کابل متشکل از یک طرف درگاه USB-A و از طرف دیگر درگاه تایپ سی است. اکثرا به عنوان کابل شارژر سامسونگ مورد استفاده قرار خرید کابل شارژ گوشی می‌گیرد.

کابل iPhone 11 Pro Max Type-C to Lightning 1m پک دار

کابل‌های ضخیم‌تر نیز امکان انتقال و توان عملیاتی سریع‌تر داده‌ها را فراهم می‌کنند. هنگام خرید کابل، بسیاری به سادگی به اینترنت یا فروشگاه مراجعه می کنند و کابلی را که از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر داشته باشد بدون در نظر گرفتن برخی عوامل حیاتی دیگر انتخاب می کنند. ما در مورد نکاتی صحبت خواهیم کرد که باید قبل از خرید کابل به آنها توجه کنید.

چه کابل شارژ پلاستیکی باشد چه پارچه ای، مهم این است که در اثر کشش و تاخوردگی به سرعت آسیب نبیند. فروشگاه اینترنتی اورینسل از سال 1397 شروع به کار کرده و در این مدت در تلاش بوده تا با ارائه محصولات با کیفیت رضایت مشتری را جلب نماید. هدف این مجموعه بر این است که با حذف واسطه‌ها و خرید مستقیم مشتری، با حد اقل قیمت حداکثر کیفیت را ارائه دهد.

کابل میکرو یو اس بی TSCO TC A204 2A 1m

قیمت، خرید و مشخصات انواع کابل شارژر فروشگاه اینترنتی نیکوکام

با این حال، این یک قانون کلی است که هر چه هزینه کابل بالاتر باشد، کیفیت آن بالاتر است. همچنین اگر می خواهید اطلاعات موجود در یک فلش را به گوشی منتقل کنید و یا از گوشی به فلش منتقل کنید، به یک کابل OTG نیاز خواهید داشت. این کابل از یک سمت به گوشی متصل می شود و از سمت دیگر می تواند به فلش، موس یا کیبورد متصل شود. 2021 کلیه حقوق مادی و معنوی برای شیائومی سیتی محفوظ می باشد .

دسته‌های محصولات

شما می توانید با جستجو در محصولات یا با مراجعه به دسته بندی موجود در وب سایت فونی شاپ، انواع لوازم جانبی را در کمتر از چند دقیقه سفارش دهید. کابل‌های Micro-USB در گذشته بسیار پرکاربرد بود و این روزها محبوبیت خود را از دست داده است. با این حال، به دلیل اندازه کوچک آن، هنوز هم در ساخت تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد. هواوی هونر 6X، سونی Xperia X و سامسونگ گلکسی S5 از درگاه میکرو یو اس بی برای اتصال به شارژر بهره می‌برند.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی