قیمت انواع دریچه اسلوت دریچه اسلات شرکت تولیدی تکوک

قیمت انواع دریچه اسلوت دریچه اسلات شرکت تولیدی تکوک

در صورتی که این مدل از دریچه هوا را به‌شکل مستقیم از مراکز تولید شده خریداری نمایید؛ به‌طور قطع قیمت ارزان‌تر و با کیفیت‌تری از دریچه اسلات را تهیه خواهید دریچه اسلات نمود. برای تهیه بهترین پلنیوم باکس باید تمام موارد ذکر شده را مد نظر قرار داده و از نمونه استاندارد آن استفاده کنید. همانطور که دیدید طراحی و ساخت پلنیوم باکس ها کار چندان پیچیده ای نیست اما در صورتی که استاندارد کافی در ساخت و تولید آنها رعایت نشود قطعا توقعات شما را برآورده نخواهد کرد. استفاده از ضخامت مناسب و عایق های حرارتی و صوتی استاندارد مهمترین پارامترهای در طراحی این وسیله کاربردی هستند. ما با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و با تجربه بهترین نمونه از پلنیوم باکس ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

این شیارها در فواصل ۲۰ میلیمتر( به صورت استاندارد) تا ۲۵ میلیمتر قابل تولید و طراحی هستند. از دریچه اسلات متری در مکان یا فضآ هایی با ارتفاع حداقل 5 الی 6 متر میتوان استفاده کرد طبق عادت طول هر قطعه از این دریچه ها تا ۳ متر می تواند قابل تغییر باشد. در واقع میتوان گفت استفاده از این دریچه ها بعنوان یک گزینه دکوراتیو در طراحی های مدرن ساختمانی، به شکلی ویژه در نظر گرفته شده است. با عنایت به ظاهر زیبا و دکوراتیو دریچه اسلوت ، طرفدارهای زیادی را به کاربرد خود نیز جذب کرده است . محیط خارجی دریچه اسلوت به شکل یکدست خطی و قاب، طراحی و ساخته می شود. یعنی اگر بین دو فریم یک تیغه ی تقسیم کننده ی هوا استفاده شود، که دریچه را به دو شیار ورود هوا تقسیم کند به آن دریچه دو اسلوت گفته می شود.

  • در واقع خروج هوا به شکل مستقیم به پلنیوم باکسی که پشت آن به کار رفته بستگی دارد.
  • کاربرد دریچه هوای خطی برای سیستم هوارسانی، سرمایشی و گرمایشی بوده و نصب آن در ساختمان‌های با متراژ بالا مرسوم است.
  • انواع مختلفی از دریچه های اسلوت موجود می باشد که متناسب با کاربرد و همینطور محل نصب و البته نیاز مشتری استفاده می شوند.
  • برای مشاوره رایگان و آگاهی از جزئیات بیشتر با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل کنید.
  • همچنین دریچه اسلات این قابلیت را دارد که در هر زاویه ای از کُنج پلان داخلی نصب شود.
  • همانطور که در ظاهر پلنیوم باکس ها مشخص است یک جعبه در ساخت آنها تعبیه شده است که از آن به منظور تجمع هوا استفاده می شود.

با توجه به نام هر کدام از مدل‌های جهت‌دار دریچه هوای خطی تعداد سمت و سوی پرتاب باد مشخص بوده و بر اساس محل قرارگیری دریچه از آن استفاده خواهد شد. با استفاده از چوب یا ورق MDF پوشش چوبی برای دریچه اسلات طراحی شده و در صورت نیاز از دستگاه CNC نیز کمک گرفته خواهد شد. طراحی فوق‌العاده شیک و لاکچری در این نوع از دریچه‌های خطی موجب علاقه دکوراتورها به به‌کارگیری آن در محیط داخلی ساختمان نیز گشته است. دریچه‌های اسلات بر اساس متراژ، اندازه و جنس آلیاژ دارای قیمت تمام شده مشخصی خواهند بود.

دریچه هوای خطی 90 درجه

دریچه اسلات تهویه ساندر واقع با قرارگیری دو قاب اصلی در دو سمت دریچه ساختار بدنه ایجاد شده و سپس با اضافه شدن هر شیار در این دو شاهد ایجاد مدل جدیدی از دریچه اسلوت خواهید بود. به طور مثال با قرارگیری یک شیار در بین بدنه اصلی منجر به تولید دریچه دو اسلات شده و با افزایش شیارها مدل دریچه اسلات تغییر خواهد کرد. حداکثر استاندارد تعداد شیار در دریچه هوای اسلات عدد 10 بوده و جهت بهبود پخش جریان هوا نیز می‌توان از دمپر هوا با آلیاژ آلومینیوم اکسترود نیز بهره برد. تهران شهرهای حومه تهران با جمعیت بالا و متمرکز خود نیازمند تجهیزات خاص برای بنای ساختمان‌های شیک و بزرگ است. هر کدام از دریچه‌ها بر اساس تعداد اسلات، اندازه، متراژ کل دریچه‌ها، دمپر و جنس آلیاژ دارای قیمتی متفاوت با یکدیگر خواهند داشت.

دریچه اسلوت | دریچه اسلات

یکی دیگر از مزایای پلنیوم باکس استفاده از یک عایق الاستومری است که از نشت هوا و پخش صدای هوا به محیط جلوگیری می کند. همانطور که گفتیم طول پلنیوم ها می تواند متفاوت باشد بنابراین تعداد دریچه های ورودی هوا نیز متناسب با طول باکس پلنیوم تعبیه می شوند. دریچه‌های جهت دار و گرد هوا را به صورت عمودی تامین نمی کنند و دریچه‌های شیار خطی هوا را به صورت افقی تامین نمی کنند، اما دریچه‌های چرخشی ترکیبی از دریچه‌های جهتی و شیار خطی هستند. آنها هوا را به صورت افقی و عمودی پرتاب می کنند و با تنظیم پره های آنها می توان میزان جریان هوا را در هر جهت تنظیم کرد.

تعداد این اسلوت ها در این دریچه ها تا ده عدد می تواند طراحی و تولید شود. به منظور تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه می توان پشت آن، دمپر هوا تعبیه کرد. دریچه اسلات یکی از پرکاربردترین قسمت‌ها در بخش انتهایی سیستم تهویه هوای محیط داخلی ساختمان بوده و معماران ساختمانی باید بر اساس معیارهای خاص از انواع مختلف آن استفاده کنند. در ادامه این مقاله به‌دنبال معرفی دریچه اسلات و کاربرد انواع آن خواهیم بود.

به عنوان مثال اگر از یک تیغه تقسیم کننده استفاده کنید تعداد دریچه های اسلات دو عدد می شود و اگر از 2 تیغه استفاده کنید تعداد دریچه های خروجی سه عدد می شود. این موضوع کاملا سلیقه ای بوده و متناسب با نوع نیاز شما از تعداد اسلات های مختلفی استفاده می شود. نوآوری و خلاقیت در طراحی و تولید محصولات اسلیک، زمینه را برای همکاری با معماران و طراحانی فراهم می آورد که در پی کیفیت و زیبایی در تجسم بخشیدن به ایده های خود هستند. همانطور که در ظاهر پلنیوم باکس ها پیداست یک جعبه در ساخت آنها تعبیه شده است که از آن به منظور تجمع هوا استفاده می شود. باکس های پلنیوم در واقع یک وسیله انتقال هوا هستند که هوای جمع شده در باکس را به صورت کاملا منظم و لایه ای از طریق دریچه های اسلات به بیرون انتقال می دهد. همانطور که پیش تر به این موضوع اشاره کردیم، پلنیوم باکس مزایای زیادی به همراه دارد و همین عامل باعث محبوبیت آن در بین سایر محصولات شده است.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی