قیمت فشارسنج دیجیتالی و عقربه ای قیمت دستگاه فشار خون درمارز

قیمت فشارسنج دیجیتالی و عقربه ای قیمت دستگاه فشار خون درمارز

فشار خون با میزان خونی که توسط قلب پمپ می‌شود و مقدار مقاومت ایجاد شده در برابر جریان خون توسط شریان وبسایت اصیل بخرید ها تعریف می‌شود. هرچه میزان خون بیشتری توسط قلب پمپ شود و هرچه شریان ها باریک تر و تنگ‌تر باشند فشار خون بالاتر خواهد بود. کافی است با انجام اندازه گیری منظم توسط دستگاه فشارسنج، اقدامات لازم را انجام داد و تحت نظر پزشک متخصص بود تا به فشار خون نرمال برسید. برند شرکت تولید کننده دستگاه، قیمت دستگاه فشار سنج و در نظر گرفتن ویژگی های هر مدل، همگی می توانند به انتخاب بهترین دستگاه کمک نماید. شاید کمتر کسی در جهان وجود داشته باشد که نام محصولات و تجهیزات کنترل کننده علائم حیاتی بدن تولید شده توسط شرکت مایکرولایف را نشنیده باشد.

می‌توانید آنها را با خود حمل کنید.

تجهیزات و امکانات هرکدام از محصولات بسته به نوع و ویژگی هایی که برای آن در نظر گرفته شده است متفاوت خواهد بود. با این وجود می توان گفت ویژگی مشترک تمامی محصولات برند امسیگ، کیفیت، دوام و ماندگاری بالای آنها است. فشارسنج‌های مچی، فضای زیادی اشغال نمی‌کنند و به همین خاطر در سفر و… می‌توانید آنها را با خود حمل کنید. خوبی گوشی های آنالوگ این هست که تمام قطعاتش به صورت جداگانه به فروش میرسه.

اما برخی فشارسنج‌ها هستند که با آداپتور هم قابل استفاده هستند. می‌توانید مدل‌هایی را انتخاب کنید که دارای آداپتور نیز باشند. اما ما پیشنهاد بهتری داریم و آن استفاده از فشارسنج‌های دیجیتالی است؛ دقیق‌ترین و پیشرفته‌ترین راهی که به شما کمک می‌کند به راحتی میزان فشارخون تان را محاسبه کنید. بسیار حساس می‌باشند زیرا به صورت مستقیم با جان انسان در ارتباط هستند و نتایج آن‌ها در اقدامات بعدی فرد یا پزشک متخصص آن بسیار تاثیرگذار است. در نتیجه دقت و کیفیت مهم‌ترین نکته در خرید این محصولات است.

با کلیک روی دکمه ی زیر هر فشارسنج می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید. از دستگاه فشار سنج برای اندازهگیری فشار خون استفاده میشود.اگر در خانواده خود سابقه فشارخون بالا دارید یا سن شما بیش از 60 سال است، لازم است که به طور منظم فشارخون خود را اندازه بگیرد. تفاوت دستگاه فشارسنج دستی با فشارسنج دیجتالی در بی‌نیازی از برق و باطری است. فشارسنج دستی که نیاز به آموزش و تمرین دارد، خود به دو دسته فشارسنج جیوه‌ای و فشارسنج عقربه‌ای تقسیم می‌شود. در این جا قصد داریم هر دو دستگاه فشارسنج دستی و دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

  • راه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید میزان دقت آن‌ها را بررسی کنید.
  • رفتن به درمانگاه یا استفاده از فشارسنج‌های عقربه‌ای از راه‌هایی هستند که می‌توانید انجام دهید.
  • کار با این نوع فشارسنج کمی سخت‌تر بوده و شما برای اندازه‌گیری دقیق، به فرد دیگری نیاز دارید تا نتیجه فشار خود را مشاهده نمایید.
  • بهترین حالت برای اندازه‌گیری فشارخون به صورت نشسته یا ایستاده است.

این فشارسنج می تواند از 3 نتیجه آخر فشار خون بیمار میانگین بگیرد. دستگاه فشار خون امرون را می توان بهترین فشارسنج دیجیتالی معرفی کرد. امرون یکی از دقیق ترین دستگاه های پایش فشارخون است که از دقت بسیار بالایی نیز برخوردار است و شاید همین امر توجیه مناسبی برای بالا بودن قیمت دستگاه فشارسنج امرون باشد.

قیمت فشارسنج دیجیتال امرن مدل HBP-1120

نکته‌ای که در استفاده از آن باید توجه کنید، نحوه قرار گرفتن دست است. اگر به فشار خون بالا مبتلا هستید مطمئنا یکی از کارهایی که باید به طور منظم انجام دهید، اندازه‌ گیری میزان فشارخون‌ تان است. رفتن به درمانگاه یا استفاده از فشارسنج‌های عقربه‌ای از راه‌هایی هستند که می‌توانید انجام دهید. دستگاه فشار خون رایگان می‌باشد، این عمل را می‌توانید بدون دشتگاه فشارسنج انجام دهید. خرید دستگاه فشار خون سخنگو برای افراد ناتوان، پیر و افرادی که ظعف در بینایی دارند توصیه می‌شود. توصیه می‌گردد کاف بازویی دستگاه فشار خون در سمت قلب یعنی دست چپ بسته شود تا جواب دقیق‌تری به فرد بدهد.

فشارسنج بیورر مدل BM55

به طور کلی صبح و عصرها زمان ایده آلی است اما برای آگاهی از دفعاتی که نیاز به محاسبه فشارخون دارید، با دکترتان مشورت کنید. فشارخون توسط دو عدد نشان داده می‌شود، اولین عدد به سیستول و عدد دوم به دیاستول معروف است. لازم بعد از یک یا دو سال دستگاه خود را کالیبره کنید، این باعث می شود نتایج دقیق تری در هر بار استفاده نشان داده شود. کارشناسان ما همواره آماده مشاوره و راهنمایی، جهت انتخاب بهتر شما می باشند. Scipione Riva-Rocci نمونه‌ی ساده‌تر این دستگاه را ارائه داد.

اگر هنوز هم در مورد نوع دستگاه فشارسنج مناسب خود شک دارید، ویژگی‌های مد نظر خود را یادداشت کنید و برای دریافت مشاوره به داروخانه مراجعه نمایید. بیورر، امرن، گلامور و ایزی لایف از معروف‌ترین برندهای دستگاه فشارسنج هستند. مطالعه‌ای که روی یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های فشارسنج انجام شد نشان داد نتایج بدست آمده تا حد زیادی نادرست هستند. حتی بررسی نظرات کاربرانی که از این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کردند هم این یافته را اثبات می‌کند. بصورت کلی بهتر است قبل از آنکه از اپلیکیشن‌های موبایل برای اهداف پزشکی استفاده کنید، در مورد آنها بطور کامل تحقیق کرده و در نهایت نظر پزشک را جویا شوید. این دستگاه های فشارسنج پیشرفته دارای نمایشگر زمان و تاریخ، شارژر، کارت گرافیک، کارت حافظه و سیستم کنترلر هوا و سایر قطعات پیشرفته برای داشتن بهترین عملکرد هستند.

15 مدل از بهترین ماوس گیمینگ 2022 مخصوص بازی بیگ سرچ

اما گیمرهای حرفه‌ای به آن توجه ویژه‌ای دارند و اهمیت زیادی به این ویژگی می‌دهند. Glaive Pro ظاهری بسیار زیبا با 3 ناحیه نورپردازی RGB دارد که به خوبی می‌تواند نیازهای گیمرها در ظاهر را برطرف کند. حالت نورپردازی ماوس هم تنها در لوگوی Razer و غلتک ماوس وجود دارد.

اگر CPU شما به‌اندازه کافی سریع و قوی نباشد که بتواند به‌روزرسانی‌های مکرر را انجام دهد، نرخ پاسخگویی بالاتر می‌تواند باعث تاخیر در سیستم شما شود. اگر CPU سیستمتان کمی ضعیف است میزان تاخیر را خیلی بالا نبرید، زیرا می‌تواند باعث کاهش سرعت بازی شما شود. اگر با لپتاپ یا کامپیوتر خود بازی نمی‌کنید و فقط از آن‌ها برای گشت و گذار، دانلود و کارهای معمولی استفاده می‌کنید، این موس ها واقعا مناسب هستند. موس گیمینگ با توجه به طراحی خاص بدنه (ارگونومی و طراحی خاص) و همچنین کیفیت ساخت بالا علاوه بر گیمرها برای استفاده طراحان و گرافیست ها هم مناسب بوده و طرفداران خاص خود را دارد. زیرا موس‌های بی‌سیم کمی تاخیر دارند و از این نظر موس با ورودی USB یک مزیت است. البته ماوس بی‌سیم تنها یک تاخیر ورودی چند صد ثانیه دارد که حتی پایین‌تر از آستانه زمان واکنش افراد است و این می‌تواند چندان اهمیتی نداشته باشد.

  • در یک حرکت نادر، ردراگون شیارهایی را برای راست دستها در نظر گرفت تا انگشت حلقه و انگشت کوچک خود را استراحت دهند.
  • ابزاری کاربردی که می‌‌تواند علاوه بر افزایش تسلط بر بازی، میزان خستگی دست‌‌ها را به میزان بسیار زیادی کاهش دهد.
  • موس های بی‌سیم در چند سال گذشته راه طولانی را پیموده‌اند، اما هنوز هم جنبه‌های منفی دارند، از جمله عمر باتری محدود (مخصوصاً با نورپردازی RGB) و تاخیر احتمالی.
  • سنسور HERO 16K لاجیتک دارای ۱۶۰۰۰ DPI (یا ۲۵۶۰۰ از طریق نرم افزار)، ۴۵۰ IPS و وزن ۴۰ گرم است.

معمولا خرید موس گیمینگ سیم‌دار یک سرمایه‌گذاری عاقلانه برای گیمرها به حساب می‌آید. موس گیمینگ سیم‌دار سرعت‌ عمل بیشتری برای نشان دادن عکس‌العمل دارند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث شده گیمرها به سمت این محصول جلب شوند این است که فرد گیمر می‌تواند کنترل زیادی روی ماوس خود داشته باشد.

علاوه بر این شرکت‌های سازنده ماوس گیمینگ با تولید ماوس بی‌سیم و با سیم و قرار دادن نورپردازی خیره کننده در بدنه ماوس، جلوه زیبایی به آن می‌بخشند و سبب افزایش هیجان گیمرها می‌گردند. آن دسته از گیمرها که کامپیوتر گیمینگ را به‌ عنوان کنسول بازی انتخاب نموده‌اند، می‌ بایست در کنار سیستم گیمینگ از یک سری تجهیزات نیز استفاده کنند. یکی از تجهیزات اصلی برای انجام بازی‌های کامپیوتری، ماوس گیمینگ است. یکی دیگر از بهترین ماوس‌های گیمینگ حرفه‌ای، مدل Glaive Pro از کمپانی کورسیر می‌باشد.

بهترین ماوس گیمینگ بازار کدام است؟

این قابلیت ویژه در بازی‌های استراتژی که در کمترین زمان باید بهترین انتخاب را داشته باشید به بهترین نحو به کمک شما می‌آیند. Logitech G Pro Wireless با یکی از راحت‌ترین طراحی‌های موجود، تقریباً به اندازه موس‌های بازی برتر است. این ماوس دوسویه با یک پوسته پلاستیکی نرم و مات است که استفاده از آن را برای هر دو دست چپ و راست در مدت طولانی راحت می کند. این روکش با پوسته سبک و نازک ۱ میلی متری به دست شما می چسبد و کنترل آن را آسان می کند.

در بخش‌های کناری این ماوس از لاستیک‌هایی با الگوی اُفُقی استفاده شده که از لیز خوردن ماوس در دستان جلوگیری می‌کند. همچنین کلیک‌های ماوس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با کمترین میزان انرزی و فشار بتوانید آن‌ها را به کار بگیرید. Mamba Hyperflux از سنسور 3360 بهره می‌برد و با موتور 5G ریزر مجهز شده که یکی از بهترینه پیشرانه‌های موجود در بازار ماوس‌ها به شمار می‌رود.

انواع موس گیمینگ

برای مثال ماوس«P93» یکی از انواع ماوس های گیمینگ است طراحی شده توسط شرکت «ای فورتک» است. در این صفحه می‌ توانید نسبت به اطلاع از قیمت و خرید انواع ماوس‌ های گیمینگ با بهترین قیمت در مدل های مختلف مشاهده کنید. شما می‌ توانید با مشاهده انواع ماوس با برند های معتبر مانند Razer , Logitech , steelseries و دیگر برند های معتبر مقایسه و خرید کنید.

ماوس‌ها را می‌توان از نظر نحوه اتصال به رایانه، به دو دسته با سیم و بی‌سیم تقسیم کرد. در مدل سیمی، ماوس‌ها با استفاده از سیم‌هایی با طول متفاوت و بسته به نوع سوکت، به یکی از درگاه‌های «USB» رایانه شما متصل می‌شوند. این ماوس‌ها اغلب از طول عمری بالا برخوردار هستند، اما معایبی مانند دست‌و‌پاگیر بودن کابل‌ها را نیز دارند. نرخ پاسخگویی 1000 هرتز به این معنی است که ماوس شما 1000 بار در ثانیه و بار در دقیقه موقعیت خود را به رایانه گزارش می‌دهد. هرچه این نرخ بالاتر باشد به این معنی است که کامپیوتر یا لپ‌تاپتان به حرکات موس سریع‌تر عکس‌العمل نشان می‌دهد. تنها نقطه‌ضعفی که در نرخ پاسخگویی بالا وجود دارد این است که اگر ماوس موقعیت خود را چندین بار گزارش دهد، می‌تواند به CPU فشار وارد شود.

خرید یخچال فریزر با ارزان ترین قیمت هایپرتخفیفان

اگر شما توان مالی کافی برای خرید نقدی یخچال‎های خارجی را ندارید چه بهتر است در مورد یخچال‌های ایرانی تحقیق کنید و با پرداخت هزینه‌ی کم‎تر به سراغ خرید محصولات ایرانی بروید. قدیمی‌ترین مدل یخچال، مدل‌های یخچال تک است که امروزه در دو نوع یخچال کوچک (مینی یخچال) و یخچال تک خانگی طراحی و تولید می‌شوند. امروزه برخی از مدل‌های یخچال تک خانگی مجهز به آبسردکن و صفحه نمایش لمسی هستند که ضمن داشتن ظاهری شیک به فناوری‌های مختلفی مجهز شده‌اند. توجه داشته باشید هر چقدر یخچال خریداری شده بزرگتر، مصرف انرژی آن نیز بیشتر خواهد بود. ایده‌آل بودن مصرف انرژی هر یخچال با تعداد ستاره‌های درج شده سنجیده می‌شود.

  • دلیل پرطرفدار بودن ساید بای ساید بخصوص در بین خانم های خانه دار این است که فضا و امکانات بیشتری نسبت به سایر محصولات دارد.
  • با این توضیحاتِ کامل دیگه مطمئن شدم یخچال فریزر دوقولو همون چیزیه که میخوام.
  • اگر در خرید محصولات دوبه شک هستید یا اصلاعاتی از محصولات ندارید این امکان برای شما فراهم شده است که با تماس به مشاورین فروش هم خرید های خود را نهایی و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • شماپس از سفارش کالا و تحویل آن در درب منزل و دریافت دفترچه ی گارانتی هزینه کالا را پرداخت خواهید کرد.

فروشگاه سل به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر بهترین قیمت روز یخچال و فریزر را به مشتریان ارائه می‌دهد و امکان خرید یخچال و فریزر اصل را با بهترین قیمت بازار برایتان امکان پذیر کرده است. شما با خرید یخچال فریزر ایرانی خوب ضمن حمایت از تولید داخلی از دستگاهی برخوردار می‌شوید که طول عمر خوبی دارد. برای مثال اگر قیمت یخچال فریزر دوقلو سامسونگ اصل کره را با قیمت یخچال فریزر امرسان بدون برفک مقایسه کنیم خواهیم دید که اختلاف قیمت بسیاری دارند. البته محصولات خارجی از لحاظ نوع موتور و کارایی نسبت به محصولات ایرانی عملکرد بهتری دارند.

در ادامه این مطلب می‌توانید راهنمایی‌های لازم برای خرید یخچال فریزر را دریافت کرده و متناسب با شرایط و نیاز آشپزخانه خود، بهترین نمونه را انتخاب کنید؛ با ما همراه باشید. در فروشگاه اینترنتی بهار محصولات یخچال فریزر فارغ از اینکه از دارای چه برندی هستند با قیمت ارزان، آکبند و نو، گارانتی و خدمات پس از فروش اصلی به فروش می‌رسند. یخچال فریزر امرسان 14 فوت فلکس مدل TFH14T در رنگ طوسی، دو درب، فریزر بالا، دیفراست، رده مصرف انرژی A، با ظرفیت 293 لیتر، طبقات شیشه ای نشکن، کشوی میوه و سبزیجات، کنترلر مکانیکی، اخطار باز ماندن درب و پایه های قابل تنظیم و چرخ دار. فریزر 8 کشوی هیمالیا مدل پانوراما مجهز آبریز و یخ شکن، دارای یخساز اتوماتیک، قابلیت انجماد سریع و بدون برفک با ظرفیت 17 فوت جهت مشاهد سایر مدل های یخچال فریزر هیمالیا و یا فریزر تک کلیک کنید. برندهای زیادی هستند که حتی در قبال ارائه بهترین قیمت بهترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار نمی‌دهند.

لوازم حیوانات خانگی

خانواده های دارای جمعیت متوسط به بالا می توانند با انتخاب یخچال فریزرهای دوقلو، فضای مناسب برای قرار دادن موادغذایی را تامین نمایند. این مدل یخچال ها از دو بخش یخچال و فریزر تشکیل شده اند که دقیقا هم اندازه و قرینه هم می باشند و قابلیت استفاده کنارهم و به صورت مجزا را نیز دارند. از ویژگی های این محصولات می توان به حمل و نقل آسان اشاره کرد که برای بسیاری از کاربران با توجه به سبک زندگی مدرن اهمیت ویژه ای دارد.

انواع تابلو

این یخچال‌ها که از 15 تا 20 فوت تولید می‌شوند گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت و 4 نفر به بالا است. یکی از مواردی که موجب تفاوت قیمت در انواع یخچال دوقلو می‌شود، کندانسور مخفی یا همان پشت بسته بودن یخچال است. یخچال دوقلو مانند ساید، آبریز و یخساز اتوماتیک، هوم بار و قابلیت اتصال به آب شهری را نیز دارد. ولی اگر گزینه‌ای با قیمت مناسب‌تر مد نظر شما است می‌توانید یخچالی با قابلیت‌های محدودتر را از دسته یخچال‌های دوقلو انتخاب کنید.

یخچال فریزر بالا پایین 20 فوت الگانت امرسان مدل BFH20EL/T-H

در یخچال فریزر نوفراست، عمل برفک زدایی به صورت خودکار انجام می‌شود به این صورت که با دستور برد دستگاه، المنت وارد مدار شده و برفک زدایی آغاز می‌شود و برفک آب شده به پشت دستگاه و روی کاسه کمپرسور می رود و در آنجا در اثردمای کمپرسور هم آب برفک بخار می‌شود و هم کمپرسور خنک می‌شود. در یخچال‌های دیفراست، عمل برفک‌زدایی انجام نمی‌شود و استفاده‌کننده از یخچال، هرچند وقت یک‌بار باید مواد غذایی را از یخچال خارج کند و دستگاه را خاموش کند و اجازه دهد برفک یخچال آب شود. یکی دیگر ازموارد مورد توجه در انتخاب سایز و ابعاد یخچال فریزر، صاحب‌خانه یا مستاجر بودن است. عمق، ارتفاع، تعداد طبقات، تعداد کشو، آبسردکن، یخساز اتوماتیک، اخطار بازماندن در، جهت باز شدن در یا درها از جمله مواردی هستند که هنگام خرید این وسیله باید مورد توجه قرار گیرند. در این راستا وبسایت و برنامه ی آندرویدی طراحی و تولید کردیم تا آخرین قیمت وسایل خانگی و صوتی و تصویری بازار بانه را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهیم. خرید لوازم خانگیو این محصول، امکان خرید به صورت اقساطی را برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است.

خنک کننده لپ تاپ معنی در دیکشنری آبادیس

اجزای اصلی کامپیوتر مثل CPU و CPU بر اثر دمای زیاد و به مرور زمان از قدرت آن ها کاسته می شود، این دما باعث هنگ کردن لپ تاپ شما می شود. برای جلوگیری از این اتفاقات بهتر از یک کول پد خوب استفاده کنید. به دلیل استفاده زیاد لپ تاپ ها در یک زمان طولانی و CPU Load، دمای دستگاه افزایش پیدا می کند. لپ تاپ ها هم از فن های خنک کننده داخلی برای پایین آوردن دما استفاده می کنند.

امروزه همه ی افراد با خرید لپ تاپ اولین چیزی که به آن فکر میکنند فن است چون برای همه ی لپ تاپ ها یک فن لازم است.فن ها نیز مانند سایر وسایل برقی در انواع مدلها ساخته شده اند هم اندازه و هم مدل و طرح مختلفی دارند. اگر قصد خرید بهترین خنک کننده لپ تاپ را دارید، این محصول گزینه مناسبی برای شما است. دومین نکته ای که باید هنگام خرید خنک کننده به آن توجه کنید ، تعداد فن ها و جای مناسب فن ها است.

کول کلد یک برند چینی تولید کننده تجهیزات گیمینگ است که به خصوص روی تولید کول پد تمرکز کرده است. کول پدهای متنوع، زیبا و پر قدرت، فروش خوبی را برای این برند ایجاد کرده است. پایه خنک کننده Wesdar مدل «W800» از جنس آلومینیوم ساخته شده است. جنس فلزی صفحه خنک کننده، به خودی خود منتقل کننده مقدار زیادی از گرمای ایجاد شده است. البته اگر قصد دارید زاویه لپ‌تاپ خود را تغییر ندهید و همان‌طور که روی میز است روی خنک کننده نیز قرار دهید، می‌توانید از کول پدهای بدون ترمزگیر استفاده نمایید. هرچه تعداد فن بیشتر و ابعاد آن بزرگ‌تر باشد، میزان خنک‌کنندگی کول پد افزایش می‌یابد.

  • همانطور که می دانید این قبیل از محصولات جانبی با به جریان انداختن هوا سبب خنک شدن لپ تاپ شما می شوند.
  • پایه خنک‌ کننده لپ تاپ که دارای فن باشد جزو رایج‌ترین پدهای خنک‌کننده موجود در بازار هستند.
  • امروزه با پیشرفت دنیای دیجیتال شما می توانید از لپ‌تاپ خود در هر مکانی استفاده کنید.
  • گرم شدن بیش از حد لپ‌تاپ می‌تواند به قطعات داخلی و سخت‌افزار لپ‌تاپ صدمه بزند.
  • دستگاه خنک کننده ای که از این فر برخوردار است، بیشترین درصد خنک کنندگی را به دنبال دارد.

به دلیل استفاده زیاد یا در زمان بازی کردن دستگاه شما به سرعت گرم تر می شود. در این مقاله برای شما یک راهنمای گام به گام برای استفاده از کول پد و خرید خنک کننده ی لپ تاپ آورده شده است. برای رسیدن به یک نتیجه ی مطلوب بهتر است ابتدا علت گرم شدن لپ تاپ ها را بررسی کنیم.

کول پد لپ تاپ 4 فن 16 اینچ CoolCold K25

این کول پد نیاز به ولتاژ 5 ولت و جریان 0.35 آمپر دارد که شارژر موبایل با جریان 1 آمپر، می‌تواند آن را تامین کند. همچنین این کول پد دارای 4 پورت USB، یک پورت مینی یو اس بی و یک پورت میکرو یو اس بی هم هست و عملا می‌تواند به عنوان یک هاب USB هم عمل کند. این کول پد نیاز به ولتاژ 5 ولت و جریان 0.95 آمپر دارد که شارژر موبایل با جریان 2 آمپر، می‌تواند آن را تامین کند.

پایه خنک کننده کول کلد مدل K25

این کول پد مجهز به شش فن 7 سانتی متری با حداکثر چرخش 2500 دور در دقیقه است که با توجه به مصرف پایین این فن‌ها و همینطور 12 لامپ کوچک LED آن، یک شارژر موبایل 2 آمپر هم برای کارکرد کول پد کافی است. یک ولوم تنظیم هم برای تغییر سرعت فن‌های کول پد در نظر گرفته شده است. طول این کول پد 39 سانتی متر و عرض آن 28 سانتی متر است که برای لپ تاپ‌های تا سایز 15.6 اینچ کاملا کافی است، ولی بعضی لپ‌ تاپ‌های 17.3 اینچ ممکن است به صورت کامل روی کول پد TCLP 3100 قرار نگیرند.

این دستگاه از بهترین جنس بدنه یعنی آلومینیومی برخوردار بوده و دارای یک عدد فن است. ضمنا این دستگاه دارای بدنه ضد لغزش بوده و لپ تاپ های 15.6 اینچی را پشتیبانی می کند. پایه ی خنک کننده و نگهدارنده لپ تاپ ENZO LF-635 در ابعاد جمع و جور مناسب لپ تاپ های تا 17 اینچ طراحی شده است.

دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. برای خرید پرفروش ترین خنک کننده لپتاپ (کولپد) بازار بر روی دکمه روبرو کلیک و کنید تا بتوانید آن ها را مشاهده نمایید. این دستگاه دارای 6 عدد فن بوده و از چراغ ال ای دی برخوردار می باشد. ضمنا از خنک کننده های بی صدا به شمار آمده و از همین رو محبوبیت زیادی را بین مخاطبان کسب کرده است. همچنین این دستگاه، دارای جنس آلومینیومی با قابلیت دفع گرما می باشد.

پایه خنک کننده سادیتا مدل SADATA SCP-S2 در بروزکالا

پس چه بهتر است که این قبیل از تجهیزات کمی از سطح زمین فاصله داشته باشند و این فاصله نیز از سوی شما قابل تنظیم باشد. شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کالاوما فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی