قیمت لوله فلکسیبل برق تولید کننده جدید خرطومی فلزی خرید روز تیک صنعت برق تهران

درواقع این مجرا لوله‌های بادوام و انواع دیگر محفظه‌های سیم کشی را شامل می‌شود، که برای محافظت از هادی‌های سیم کشی الکتریکی، استفاده می‌گردد. که درواقع با استفاده از این دسته محافظ‌ها، کابل‌های الکتریکی آسیب نخواهند دید. سایز بهترین برندها مثل رهوردخراسان ، طوس متریک PG و اینچی محاسبه می شوند. بنابراین قطر فلکسیبل های مخصوص 9 ، 13/5 ، 16 ، 21 ، 25 ، 29 ، 36 ، 42 ، 48 ، 52 ، 63 ، 75 و نمره 100 می باشد. بنابراین هر چقدر تعداد کابل های برق بیشتر باشد سایز فلکسی بل ها بزرگ تر طراحی می شود. به طور کلی سایز و اندازه های لوله برق متناسب با تعداد و مقطع سیم ها و کابل هایی که در تاسیسات برقی مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می شود.

بست لوله فلکسی روکش دار سایز 51 مناسب لوله فلکسی سایز 48

۳- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف در برابرِ اثراتِ شیمیاییِ واکنشها مقاوم می باشد. برای نصب آن ها در ارتفاعات سازه روند سخت و پیچیده ای در پیش نخواهید داشت. همانطور که گفته شد وزن پایین آنها یکی از عواملی است که باعث می شود تا شما از اتصالات سازه ای ضعیف تری برای نگه داشتن این لوله ها در سازه استفاده کنید. بعد از ساخت و تولید نهایی غالباً لوله فلکسی برق به صورت رول شده یا همان کلاف لوله ای در خواهند آمد. استفاده از این لوله‌ها، معمولا در مکان‌هایی که در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار ندارند و داخل تابلو برق رایج است. مقاومت دمایی این محصولات، از منفی ۱۰ درجه تا مثبت ۸۰ درجه‌ی سانتی‌گراد است.

لوله‌‌های فلکسیبل روکشدار انواع مختلفی دارند که یکی دیگر از آن‌ها لوله خرطومی نسوزمی‌باشد. استفاده از این لوله‌ها، می‌تواند خیال شما را بابت امنیت کابل‌های ساختمان راحت کند. اکثر لوله‌های فلکسی در متراژ 10 متری تولیده شده و برای فواصل بیش از این متراژ باید از دو یا چند لوله خرطومی استفاده کنید.

قیمت لوله فلکسیبل برق تولید کننده جدید خرطومی فلزی خرید روز تیک صنعت برق تهران

جنس این سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه بوده و با ضخامت های گوناگون ساخته می شود.طبیعتاً هرچه قطر لوله فلکسیبل صداگیر بیشتر باشد، ضخامت ورقِ این سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر نیز به همان نسبت افزایش می یابد. با توجه به اینکه سه راه نوددرجه غیرهمقطرِ لوله فلکسیبل صداگیر از دو قطعه که به همدیگر می چسبند تشکیل شده،لذا طراحی،برش و مونتاژ دقیقِ این دو قطعه از مراحل اولیه تا انتها باید به دقت انجام گیرد تا این سه راه لوله فلکسیبل صداگیر از هیچ نقطه ای دچار منفذ و نشتی نگردد و راندمان لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش و دمش افت نیابد. با توجه به اینکه قطر داخلیِ لوله فلکسیبل صداگیر در هر مقطعی دارای میزان مشخصی می باشد،لذا قطر دهانه های این سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر را به میزان نیم سانت کمتر از قطر داخلِ خودِ لوله فلکسیبل صداگیر در نظر می گیرند تا دهانه های سه راهِ لوله خرطومی به راحتی در ساختارِ داخلیِ لوله فلکسیبل صداگیر فرورفته و عملیات نصب به راحتی امکانپذیر شود. جهت استحکام هر یک از دهانه های لوله فلکسیبل صداگیر باید در فاصله سه تا پنج سانتی از هر یک از دهانه های سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر یک برجستگی به نام رُخ با دستگاه مخصوص ایجاد نمود تا هم ساختارِ گردِ سه راه لوله فلکسیبل صداگیر بطور کامل گِرد شود و هم هر یک از دهانه های سه راه لوله فلکسیبل صداگیر مستحکم تر گردد. پس از عملیات تداخل دهانه های سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر در داخلِ ساختارِ درونیِ لوله فلکسیبل صداگیر ،این نقطه ی اتصال باید بوسیله ی بست هوابندی محکم و تثبیت گردد.

  • لوله خرطومی فلکسیبل نسوز از جنس فلز و روکش نسوز بوده جهت سیم کشی کنار کوره ها دارای دمای بالا.
  • عمدتا در لوله فلکسی برق از ورق های فولادی گالوانیزه شده استفاده می گردد.
  • لوله فلکسیخرطومی یا لوله فلکسیبل از سال 1388 درایران وارد و در پروژه های اندکی مورد استفاده قرار می گرفت.
  • کانال های فلکسیبل شرکت STI سامان تهویه ایرانیان دارای کیفیت و قیمت های مناسب بوده و این کانال های فلکسیبل خرطومی در کارتن های 6 متری و یا 10 متری قابل عرضه می باشند.
  • لوله خرطومی با کیفیتتحمل حرارتی بین منفی 30 الی مثبت 110 درجه سانتی‌گراد امکان استفاده از این لوله فلکسی در شبکه تهویه، سرمایش و گرمایش هوای ساختمان‌ مسکونی، تجاری و اداری را فراهم ساخته است.

در واقع جنس و متریال این لوله فلکسی از فلز گالوانیزه است، که روکش استفاده شده برای آن نوع شیلددار است. این مدل لوله فلکسی بیشتر برای کابل کشی یا سیم کشی در مخابرات مورد استفاده قرار می‎‌گیرد. باتوجه به نوع طراحی که دارد، نمی‎توان در محیط‎‌های باز آن را مورد استفاده قرار داد چرا که لازم است از ورود امواج الکترومغناطیسی حتی الامکان جلوگیری شود.

در محیط هایی مانند پتروشیمی ها و یا کارخانه های تولیدی صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارد. عایق های موجود در جداره این نوع از لوله ها می توانند در برابر حریق و یا بخارهای موجود در محیط ها مقاومت ایجاد کنند. عایقی که بر روی قسمت بیرونی این لوله ها قرار دارد در برابر انواع فشار و حرارت مقاومت ایجاد می کند. کاربر گرامی به دلیل تغییرات ارز ، قیمت کالاها در سایت بروز نمی باشد.جهت موجودی کالا و قیمت کالا با شرکت تماس بگیرید. ۳- قابلیتِ فشردگی خوبِ در این محصول باعث شده تا بیشترین طولی که ممکن است در یک بسته بندی برای محصولاتی از این قبیل اختصاص داد امکانپدیر گردد. همچنین خرید اینترنتی که این سایت برای مشتریان خود قرار داده است را می‌توان به عنوان یک راهکار برای کاهش قیمت‌ها، حذف واسطه‌ها و رفع قیمت‌ها کاذب دانست.

این برزنت‌ها از مواد ضد اشعه آفتاب تشکیل شده‌اند که این امر سبب استفاده از لوله‌های خرطومی برزنتی در فضاهای باز می‌شود. UV بودن این نوع لوله‌ها باعث می‌شود تا هیچ نوع پوسیدگی در برابر آفتاب در آن‌ها به وجود نیاید. یکی دیگر از کاربرد‌های دیگر این نوع لوله‌ها مناسب بودن آن‌ها جهت تهویه مطبوع در پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری و غیره است.

لوله خرطومی گالوانیزه بدون روکش (فلکسی بل) سایز 36

مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی از مزایای لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی محسوب می شود که باعث جلوگیری از هرگونه نفوذِ نم و یا الاینده های اسیدی از لوله فلکسیبل صداگیر به بیرون و یا بالعکس می شود‌. مقاومت در برابر گسترش شعله را به مزایای لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی باید بیفزاییم.این خصوصیتِ لوله فلکسیبل صداگیر باعث کاربرد گسترده این محصول درمکشِ هوای داخل هودهای خرید لوله فلکسی صنعتی گردیده است. بسته بندی و قابلیتِ فشردگی بالا و حمل آسانِ بسته های لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی از دیگر مزایای این محصول به شمار می آید. آخرین و مهمترین ویژگیِ لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودنِ ان برای کاربردِ ان در فضاهای سربسته برای انواع سیستمهای تهویه مطبوع می باشد.

قیمت لوله خرطومی خوب

دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از انواع آن در بخش خاصی از صنعت و ساختمان‌‌سازی مورد بهره‌‌برداری قرار خواهد گرفت. فروشگاه اینترنتی پیمان تابلو با هدف ” ایجاد یک مرجع جامع جهت تأمین کلیّه ملزومات تابلو برق صنعتی ” در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون با بیش از 2000 کالا یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ملزومات تابلو برق صنعتی به شمار می رود. “امید است که با نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود ما را در بهبود خدمات رسانی به خود یاری فرمایید.” ۱-وزن سبک و مقاومت بالا در برابرِ دما را می توان جزوِ خصوصیات بارزِ این محصول نام برد. ۴- وزن سبک و آسان بودنِ حملِ این محصول در نهایت باعثِ نصب آسان و راحتِ آن می گردد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی