لیست قیمت استند و پایه خنک کننده، ۷ آبان ترب

این کول پد یک فن ۱۲۰ میلی‌متری دارد که درست در مرکز قرار گرفته است. در کنار فن اصلی چهار فن ۷۹ میلی‌متری هم در چهار طرف این محصول دیده می‌شوند. پس با محصولی سر و کار دارید که به خوبی لپ‌تاپ شما را خنک خواهد کرد. این فن‌ها به چراغ LED هم مجهز شده‌اند که زیبایی این محصول را بیشتر کرده‌اند. ویژگی مهم این کول پد این است که فن‌های آن بسیار کم صدا هستند. از آنجایی که با محصولی رو به رو هستید که فن‌های زیادی دارد، موضوع صدای فن‌ها می‌توانست خیلی ها را اذیت کند.

بهترین اسپیکر جی بی ال Jbl کدام است؟ معرفی 9 مدل

مزایا – دارای مش و ساخته شده از مواد پلاستیکی؛ دارای دو پورت USB؛ صفحه LCD؛ گریپ ها از سر خوردن لپ تاپ شما جلوگیری می کنند. در کل دو پورت و یک کلید وجود دارد که می توان برای جابجایی تنظیمات مختلف فن و نورپردازی از آنها استفاده کرد. از آنجا که فقط یک کلید برای کنترل فن ها و نورپردازی وجود دارد؛ کنترل تنظیمات کمی سخت است و اگر کلیدهای جداگانه ای برای هر یک از این موارد وجود داشت بهتر بود. دستگاه خنک کننده ای که از این فر برخوردار است، بیشترین درصد خنک کنندگی را به دنبال دارد.

شما می توانید از این محصول برای لپ تاپ های 15.6 تا 17 اینچ استفاده کنید. این کول پد لپ تاپ به راحتی می تواند دستگاه های 17.three اینچی را در خود جای دهد. یک فن بزرگ در مرکز پد خنک کننده وجود دارد در حالی که چهار فن دیگر در هر دو طرف پد قرار گرفته اند. این فن ها قدرتمند و در عین حال بدون سر و صدا هستند؛ بنابراین می توانند لپ تاپ را بدون سر و صدای زیاد خنک نگه دارند. کول پدهای لپ تاپ AICHESON به دلیل طراحی ارگونومی و همچنین کارایی که دارند در بازار بسیار محبوب هستند. AICHESON S035 هم مقاوم است و هم قابل اعتماد؛ از مش فلزی ساخته شده است و می تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد.

همه پدهای خنک کننده دارای فن نیستند، برخی از آنها بدون فن هستند. این پدهای خنک کننده با مواد مقاوم در برابر حرارت مانند آلومینیوم ساخته شده اند. اینها در مقایسه با سایر پدهای خنک کننده با فن بسیار متفاوت هستند. این پدهای خنک کننده به دلیل نداشتن فن، بی صدا کار می کنند، بنابراین هیچ صدایی ایجاد نمی کنند. اما در مقایسه با عملکرد، پدهای خنک کننده لپ تاپ با فن از این پدهای خنک کننده موثرتر هستند. اگرچه لپ تاپ‌های مخصوص بازی بیشتر از بقیه به پد خنک کننده نیاز دارند، اما به هیچ وجه به این معنی نیست که پد خنک کننده فقط برای گیمرها مناسب است.

تسکو برند مطرح ایرانی تولید کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است. این شرکت TCLP 3116 را با 6 فن به بازار عرضه کرده است این کولپد به عنوان بهترین خنک کننده ایرانی مناسب برای لپ تاپ تایی تا 17 اینچ است. همچنین از سیستم قابلیت کنترل سرعت باد فن ها بهره مند است که به شما این امکان را می دهد تا در شرایط مناسب مصرف آن را کم و زیاد کنید. یکی از بهترین مارک‌های کول پد در ایران برند تسکو است که کیفیت محصولات آن به اثبات رسیده است. شما می‌توانید با 4 مدل از بهترین پایه خنک کننده مارک تسکو در این مقاله آشنا شوید. استفاده بیش از حد از لپ تاپ و یا انجام کارهای سنگین مثل ویرایش فیلم و عکس یا بازی، باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه می‌شود.

این وسیله در مقایسه با سایر کول پدها کمی گران است اما کیفیت و کارایی آن ارزش هزینه کردن را دارد. وقتی که نوبت به طراحی می رسد؛ یک پد خنک کننده مستطیلی شکل برای یک لپ تاپ 17 اینچی بسیار کارآمد است. 4 فن در کنار هم نمی توانند خنک کنندگی کارآمد لپ تاپ های کمتر از 14 اینچ را فراهم آورند. به غیر از این که جریان هوا افزایش پیدا کرده؛ مش فلزی موجب استحکام و دوام کول پد می شود.

  • به طور طبیعی، نمی‌توانید یک CPU چند هسته‌ای قدرتمند و یک GPU بازی خوب را در قاب جمع و جور یک لپ‌تاپ قرار دهید و انتظار خنک‌کننده بی‌عیب و نقص را داشته باشید.
  • این محصول سبک, لیست اسباب بازی دخترانه دارای طراحی ارگونومی؛ قابل حمل و دارای یک نشانگر LED آبی است که فعال بودن پد خنک کننده را تایید می کند.
  • معایب – چراغ LED فاقد کلید خاموش کردن است؛ با توجه به موقعیت فن؛ قسمت جلوی لپ تاپ ممکن است گردش هوای زیادی را تجربه نکند.
  • فن بزرگتر با سرعت 1200 دور در دقیقه کار می کند در حالی که فن های کوچکتر با سرعت 2400 دور در دقیقه کار می کند.
  • حتی اگر از فن‌های کول پد هم استفاده نکنید، قرار گرفتن لپ تاپ روی سطح توری کول پد باعث جریان بهتر هوا به داخل لپ تاپ و در نتیجه خنک شدن آن می‌شود.
لیست قیمت استند و پایه خنک کننده، ۷ آبان ترب در نهایت برند تولید کننده، امکانات جانبی و جنس بدنه نیز بسیار مهم بوده و توجه به آنها شما را به نمونه ای کاربردی تر می رساند. کار با انواع لپ ‌تاپ و وسایل الکترونیکی باعث بالا رفتن دمای این وسائل می‌شود. Cooler Master Notepal X-Slim یکی از بهترین پد های خنک کننده لپ تاپ است. این خنک کننده فوق‌العاده لپ تاپ باریک و کاملاً سبک است که به همراه یک فن بزرگ 160 میلی متری با عملکرد بالا 70 CFM جریان هوا را انتقال می دهد.

قابل حمل بودن یکی از موارد مهمی است که باید در حین خرید پایه خنک کننده لپ تاپ به آن توجه کنید. کول پد وسیله‌ای است که به شما اجازه می دهد تا علاوه بر خنک کردن لپ تاپ خود به طور قابل ملاحظه ایی عمر آن را افزایش دهید. کول پد معمولا دارای پایه های خنک کننده ای برای راحتی بیشتر شما در انجام کارهایتان است. یک نوع از کول پد آن برای اتصال به یک منبع گرمایی خارجی طراحی شده است.

اگر به دنبال کول پدی هستید که قیمت مناسبی داشته باشد، می‌توانید Thermaltake Massive V20 را انتخاب کنید. به همین دلیل خیلی‌ها در بررسی کول پد Thermaltake Massive V20 به عملکرد و قدرت خنک کنندگی عالی آن اشاره کرده‌اند. این کول پد در واقع همه کاره است با پنج فن که می توانید آنها را در ترکیب های مختلف روشن و خاموش کنید، می توانید مطمئن باشید که سطح خنکی مناسبی برای دستگاه خود دارید.

پایه خنک کننده لپ تاپ مدل Ssrq-021s

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی