لیست قیمت تافی ۱ شهریور ایمالز

کارخانه‌های ایرانی و خارجی مختلفی که سالهاست در زمینه تولید و فروش تافی فعالیت می‌کنند، سعی کرده‌اند به محصولات خود تنوعی بدهند. از این رو در بازار شاهد انواع تافی‌ها از جمله تافی کره‌ای، کاکائویی، مغزدار، میوه‌ای، قهوه، شیری و … شرکت رضوان شکلات با نام تجاری باراکا نامی آشنا در شکلات‌های ایرانی است که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. شرکت باراکا محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب و تکنولوژی‌های پیشرفته در بیش از 40 نوع متفاوت تولید می‌کند. انواع تافی مغزدار کره‌ای، شکلاتی و نارگیلی از محصولات این برند محبوب ایرانی هستند.

شرکت داداش برادر با نام تجاری آیدین از سال 1323 با تولید تافی شیری با نام ریس، فعالیت خود را آغاز کرد و تنوانست در طی تمامی این سال‌ها تقدیر نامه‌های فراوانی کسب کند؛ تا جاییکه در سال 1400 بعنوان صادر کننده نمونه سال انتخاب شد. از دیگر انواع تافی‌های شرکت آیدین می‌توان به ریس پک، توفیکا، تافی نعنایی، ترافی، ترافیکا و … تافی مغزدار شکلاتی آیدین، تافی با مغزی قهوه آیدین، تافی مغزدار نارگیلی آیدین از جمله محصولات این برند است که در فروشگاه اینترنتی حاجی بادومی موجود است. تافی تهیه شده از شکر کاراملی شده است که اغلب با کره مخلوط و گاها با آرد تهیه می شود که برای همه، طعم کودکی را به همراه دارد.

برای همین، اگر شما به‌دنبال تافی خوشمزه می‌گردید که ظاهری زیبا داشته باشد حتماً می‌توانید محصولات برند شومیز را امتحان کنید. تفاوت کارامل و تافی به مواد تشکیل‌دهنده و درجه حرارتی که مواد در معرض آن قرار می‌گیرند، بستگی دارد. کارامل از شکر، آب و کره یا شیر تهیه می‌شود و مواد اولیه‌ی تافی نیز شکر و کره است. دمای تهیه‌ی کارامل 120 درجه‌ی سانتی‌گراد و دمای تهیه‌ی تافی 149 درجه‌ی سانتی‌گراد است.

برند شیرین‌عسل هم یکی از برندهای شکلات‌سازی قدیمی‌تر در ایران است که از سال 1371 کار خود در زمینه شکلات سازی در ایران را شروع کرد و اکنون جزو یکی از بهترین مارک‌های شکلات در ایران محسوب می‌شود. شرکت شیرین‌عسل محصولات متنوعی از قبیل تافی، آدامس، کوکی، بیسکویت، پاستیل و … را با کیفیت و تنوعی مطلوب به بازار ارائه می‌کند که به نسبت کیفیتشان قیمت مناسبی دارند. تافی از شکر مخلوط با شیر، کره یا خامه تهیه می‌شود و در آن از موادی مانند آب لیمو یا شربت طلایی (golden syrup) استفاده می‌شود تا از تبلور آن جلوگیری شود. مخلوط این مواد در دمایی بین 140 تا 145 درجه‌ی سانتی‌گراد، حرارت داده می‌شود و سپس اجازه می‌دهند سرد و سفت شود.

از معروفترین محصولات روشن (Roshen) میتوان به تافی مینکی بینکی شو، تافی شیری میلکی اسپیس و آبنبات بیم بوم اشاره کرد. همه‌ی تافی‌ها حاوی شیر خشک بدون چربی و معمولا مقداری چربی هستند. تافی می‌تواند هم متشکل از پودر شیر خشک بدون چربی به همراه چربی‌های گیاهی و یا شیر خامه‌ای و کره باشد. تافی‌هایی که از محصولات لبنی دارای چربی بیشتر تهیه می‌شوند، بافت ترد و ظریف‌تری دارند؛ در حالی که تافی‌های تهیه شده از شیر کم چرب، دارای بافت سفت‌تری هستند.

این مواد را تا دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد حرارت می دهند و سپس با گردو و کشمش و مغز های دیگر مخلوط می کنند. یکی از پرطرفدارترین تافی های دنیا تافی انگلیسی است که با کره و مغز بادام زیاد تهیه می شود و به دو نوع ترد و نرم آماده می شود. امروز در پارسی دی طرز تهیه تافی کره ای کشدار و خوشمزه را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید. ما در بخش قبلی به شما در مورد طرز تهیه تافی در خانه توضیح دادیم. یک راه دیگر هم برای تهیه انواع تافی مغزدار و میوه‌ای، خرید آن از فروشگاه‌های مختلف آنلاین و فروشگاه‌هایی است که این نوع تنقلات را می‌فروشند.

لیست قیمت تافی ۱ شهریور ایمالز

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی