لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز 30 شهريور 1401 [اقتصادی، بینرده و پرچمدار]

یکی از این برندهایی که بر ذهن بیشتر افراد جامعه حک شده است، برند شیائومی است که ردمی نوت 8 پرو یکی از بهترین محصولات اقتصادی این برند است. به عنوان مثال در برخی از قسمتهای این رابط کاربری، تبلیغات مختلف به چشم میخورد و موارد اضافی مثل آنتی ویروس برای اسکن اپ ها وجود دارد که با وجود آنتی ویروس گوگل پلی، قابلیتی واقعا اضافی به شمار میآید و بعد از نصب هر اپلیکیشن، زمان قابل توجهی را تلف میکند. در دنیای امروز وقتی حرف از گوشی به گوش می خورد، نام برندهای معروف در ذهن افراد نمایان می فونر موبایل شود. حتی دوربینش هم حرف برای گفتن داره. این نوع لنزها توسط گیره پلاستیکی (کلیپس) کوچکی که همراه با آن ارائه می شود، روی دوربین اصلی یا دوربین مکالمه گوشی نصب شده و حتی امکان اتصال دو لنز روی آن هم وجود دارد.

قابلیت اتصال به شبکه­های 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­ی 5.0، نسخه­ی 9.0 از اندروید و باتری 4500 میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­های این گوشی جدید هستند. باتری یکی دیگر از قسمت های خیلی مهم تلفن همراه است که افراد هنگام خرید به آن اهمیت زیادی میدهند. به منظور مراقبت از لنز دوربین گوشی موبایل خود میتوانید از گلس لنزدوربین نیز استفاده کنید، یک گلس نازک مخصوص لنز دوربین به هیچ عنوان اجازه نمی دهد که هیچ گونه خط وخشی به دوربین گوشی شما بیفتد، البته ممکن بعد از مدتی وضوح خود را از دست بدهد که میتوانید هر چند یکبار گلس دوربین موبایل خود را تعویض کنید.

این دستگاه را در رنگ های سفید، خاکستری، صدفی و سبز تیره میتوانید بیابیاین مدل از برند شیائومی برای نخستین بار از گواهینامه IP52 پشتیبانی میکند. از دلایل این امر، عدم نمایش رنگ سیاه به غلظت و کیفیت نمایشگرهای LED است. این راه حل بسیار خوبی است، چرا که این یعنی ثبت یک اسکرین شات دیگر به معنای نگه داشتن دکمه نیست، بلکه تنها کافی است دکمه های پاور و کم کردن صدا را با هم فشار دهید. این گوشی هوشمند با توجه به هزینه ای که می پردازید کاملا ارزش خرید بالایی دارد. روی لبه پایینی این فریم که ساختاری تخت دارد، درگاه USB Type-C به همراه جک هدفون و خروجی اسپیکر قرار داده شده است و در سمت مقابل نیز فرستنده اینفرارد به همراه میکروفون حذف نویز به چشم می خورد.

شما می توانید بازی های سنگین را بدون کوچک ترین ایرادی در آن تجربه نمایید. در واقع در حالت پیش فرض، یعنی کیفیت نمایشگر 1080p با نرخ ریفرش 60 هرتز، روشنایی خودکار و کار با Wi-Fi و اندکی هم LTE توانستیم 11 ساعت نمایشگر را روشن نگاه داریم که شامل 3.5 ساعت مطالعه و سه ساعت بازی Disney Emoji Blitz می شد. از سوی دیگر میتوان به شبکه بیسیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هاتاسپات نیز در این گوشی هوشمند شیائومی اشاره کنیم. در سال ۲۰۱۲، سامسونگ رسما به بزرگترین تولید کنندهی گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شد. در ادامه با مشخصات کلی این گوشی قدرتمند و پرطرفدار آشنا میشوید.

خرید گوشی شیائومی

شما می توانید این گوشی و سایر گوشی های سامسونگ را با یک قیمت مناسب از هاکان موبایل سفارش دهید. این برند در حال حاضر به یکی از پرطرفدارترین و پر فروش های بازار تبدیل شده بطوریکه در هر مرحله از عرضه، فروش گوشی شیائومی عملا با رکوردهای تازه ای مواجه میشود. همچنین دوربین سلفی این دستگاه قادر به ضبط ویدیو های با کیفیت فول اچ دی ۳۰ فریم بر ثانیه میباشد.. شما میتوانید قیمت و قابلیتهای این گوشی را با دیگر گوشی های هم رده در سایت کالاتیک مقایسه کرده و اقدام به خرید گوشی شیائومی Mi 11 Ultra کنید. برند شیائومی در کنار گوشی های پرچمدار، گوشی های قدرتمند میان رده را نیز وارد بازار میکند. همانطور که میدانید گوشی های میان رده مورد توجه اکثریت جوامع مختلف است و با توجه به کیفیت و قیمت مناسبی که دارند، آمار فروش بالایی را رقم میزنند. مشخصات و قیمت گوشی a12 باعث شده تا به یکی از پرفروشترین گوشیها در بازار ایران تبدیل شود.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

گوشی شیائومی نوت 8 پرو 128 علاوه بر اینکه دوربین متفاوتی دارد، دارای سخت افزاری پر قدرت و متفاوت نیز می باشد. گوشی شیائومی نوت 8 پرو 128 علاوه بر اینکه دوربین متفاوتی دارد، دارای سخت افزاری پر قدرت و متفاوت نیز می باشد.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله خالی شدن باتری گوشی را بخوانید. ردمی نوت 8 پرو دارای حداقل حاشیه بوده و حتی دوربین سلفی آن نیز در بریدگی قطره ای شکل قرار داده شده است .این محصول از ویژگی فیلتر نور آبی هم برخوردار است. ناگفته نماند که دوربین ماکرو این محصول دارای یک سنسور ۲ مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم F/2.4 بوده است.

گوشی سامسونگ سری اس

شما همچنین یک نمایشگر بزرگ 6.8 اینچی LTPO نیز در اختیار دارید که با رزولوشن 1440p همراه شده و بسته به محتوایی که در حال تماشایش هستید، میتواند رفرشریت را بین 1 تا 120 هرتز بهصورت خودکار تنظیم کند. پردازنده گوشی ردمی نوت 8 پرو شامل یک کلاستر است که حداکثر سرعت ۲.۰۵ گیگا هرتز را ارائه می دهد و همین مورد خیال کاربر را از کارکرد خوب گوشی راحت می کند. شامل یک کلاستر است که حداکثر سرعت ۲.۰۵ گیگا هرتز را ارائه می دهد.

این گوشی هوشمند در ابعاد 161.3 در 76.4 در 8.8 میلیمتری و وزن 199 گرم ارائه شده و از رزولوشن 6/53 اینچی IPS LCD و وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل برخوردار بوده است. سنسورهای این گوشی شامل یک سنسور اثر انگشت (در عقب)، شتابسنج، ژیروسکوپی، سنسور مجاورت و قطبنما هستند. در سال ۲۰۱۹ گوشی ردمی نوت 8 پرو با امکانات خوب و قیمت مناسب به بازار عرضه شد و با توجه به قابلیت هایی که داشت، طرفداران زیادی را به خود جذب کرد.البت برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله گوشی اچ تی سی را بخوانید.

باتری این گوشی توانایی شارژ سریع ۱۸ وات را داردبدون شک این باتری قدرتمند یکی از نقاط قوت این دستگاه به حساب می آید . کیفیت بالای بدنه و وجود محافظ گوریلا گلس 5، نمایشگر LCD باکیفیت، وجود پردازنده گیمینگ هلیو G90T با عملکردی عالی، دوام باتری فوق العاده، وجود لنز 64 مگاپیکسلی در دوربین عقب، کیفیت عالی دوربین سلفی، کیفیت فوق العاده ویدیوهای ضبط شده و پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع USB PD جزو مهمترین نقاط قوت این گوشی به حساب می آید. در ادامه به بررسی نقاط ضعف و قوت این گوشی می پردازیم. این پاوربانک دارای 3 پورت (2 پورت USB و یک پورت پشتیبان ) است و مجهز به قابلیت شارژ سریع نیز میباشد. در صورتی که کیفیت صفحه نمایش گوشی بالا باشد، کاربران هنگام استفاده از دستگاه احساس راحتی میکنند.رزولوشن این محصول ۲۳۴۰× ۱۰۸۰ پیکسل و کیفیت تصاویرش فول اچ دی میباشد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی