محاسبه آنلاین قیمت تلویزیون شهری-فروش و اجاره

به عناصر فیزیکی که در تیررس بینندگان با قابلیت اجرای تبلیغات باشد، تبلیغات محیطی گفته می شود،مانند؛ بیلبوردها، فضای تبلیغاتی داخل مترو، بدنه اتوبوس تابلو روان ها و … تلویزیون شهری از نظر کاربرد به دو دسته Outdoor و Indoor تقسیم می شوند و در داخل پارک ها، بزرگراه ها، استادیوم ها و … از این تابلو ها، داخل فروشگاه ها نیز استفاده می شود، فرضا در شرایطی که می خواهند تخفیف ها را اعلام نمایند، یا نوع خاصی از اجناس را تبلیغ نمایند، این تابلو ها به کمکشان می آیند. از دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی دکاشاپ میتوان به انواع کرکره های اتوماتیک پرداخت که با دیدن از این بخش میتوانید انواع مدار و موتور کرکره برقی همچون ساید و یا توبولار از برند های مختلفی همچون بتا، تیونی، فوجی، اسمارت و سیماران را به آسانی اینترنتی خریداری کنید. از دیگر مزایای ساختار رنتال میتوان به سهولت در افزایش ابعاد تصویر از یک زاویه یا از طرفین ویدئو وال اشاره نمود. به سختی میتوان افراد را به دلیل توجه کردن به آن سرزنش کرد، زیرا ویدئو وال قادر به طراحی بصری باورنکردنی در مقیاسی است که هیچ فناوری دیگری را نمیتوان با آنها تطابق داد.

جزو مواردی میباشند که شما میتوانید آن ها را برای بالاتر بردن امنیت درب منازل خود خریداری کنید. در دسته مانیتور صنعتی میتوانید محصولاتی مثل انواع ویدئو وال و برند هایی همچون فیلیپس، پاناسونیک و جی وی سی جزو مواردی میباشند که شما متوانید بررسی، انتخاب و خرید فرمایید. مجموعه پارسی الکترونیک با سابقه ای نزدیک به دو دهه فعالیت مستقیم و مستمر در تولید و پخش تابلو های تبلیغاتی از جمله تابلوهای روان ، و تلویزیون های غول پیکر شهری با قیمتهای رقابتی و کف کارخانه این افتخار را داشته که پیشرو در تولید و فروش و پخش این فن آوری در خدمت تمامی مشتریان و همکاران گرامی بوده و همواره سهم بسزایی را در این صنف بصورت مستقیم و غیر مستقیم در اشتغالزایی و تولید محصولاتی کم نظیر و با کیفیت داشته و همچنان نیز پیشرو در تولید و پخش تابلو هایی با تنوع بسیار بالا از نظر نوع استفاده و نیاز مشتریان و همکاران گرامی خواهد بود… تجهیزات خانه هوشمند، دستگیره خروج اضطراری و همچنین انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی همانند بخاری برقی، هیتر، بخاری صنعتی تابشی، بخاری صنعتی فن دار را در این دسته بندی دکاشاپ فراهم کرده است.

نمایشگرهای VHR-R همچنین از نظر سازگاری با اختلالات الکترومغناطیسی (EMC) در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند. شرکت سپهر صنعت آداک تاکنون بیش از صدها تلویزیون شهری را در کل کشور نصب و راه اندازی کرده است. در این صنعت نام دو محصول ، ویدئو وال و تلویزیون شهری LED پر آوازه است . حال اینکه ویدئو وال جزء نسلهای ابتدایی این صنعت بوده و در طول زمان و با بروز و شناسایی نقاط ضعف این محصول ، رفته رفته جای خود را به تلویزیون های شهری LED داد . نقص دوم این سیستم افت کیفیت تصویر بین هر LCD است ، به شکلی که به مرور زمان رنگ هر نمایشگر با دیگری متفاوت خواهد شد و این از مشکلات غیر قابل حل این دستگاه است که به دلیل یکپارچه بودن و عدم افت کیفیت این مشکل ابدا در نمایشگر های LED پیش نمی آید . از دیگر نکات مثبت این ویدئو والها می توان به کیفیت تصویر بالا، بدون افت کیفیت در گذر زمان اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند بدون نیاز به تجهیزات اضافی، تراز سفیدی صفحه نمایش را تنظیم کرده و از کابینتهای شخصی برای ارائه تصاویر مورد نظر خود استفاده کنند. برای اینکه اطلاعات به راحتی بر روی تلویزیون شهری نمایش داده شود نیاز است که از یک منبع جداگانه استفاده کنند.

کنترل ویدئو وال این امکان را میدهد که پنجره های متعدد در ابعاد دلخواه جهت پخش فیلمهای متعدد را به صورت همزمان باز کرده و هر پنجره را جداگانه کنترل کنیم. پس از انتخاب دیوار مناسب برای نصب ویدئو وال، با توجه به ابعاد ویدئو وال میزانی از دیوار را که اشغال می کند با احتساب میزانی برای عملیات نصب به صورت جداگانه در نظر بگیرید. پس از انتخاب دیوار مناسب برای نصب، ارتفاع ویدئو وال را از کف و در نقطه ای که شروع می شود تا قسمت بالایی و انتهایی دیوار را اندازه بگیرید. بهترین نقطه از اتاق را برای نصب ویدئو وال انتخاب نمایید. اما به دلیل اینکه تلویزیون شهری از هر نقطه ای دید مناسبی برای افراد داشته باشد، بر رروی پایه های بزرگی نصب می شوند. لازم به ذکر است که هر کدام از نمایشگر ها به طور مجزا در همان ابعاد استاندارد مانیتورهای دیگر تولید شده و می توانند در مدل های 2، 4، 8، 9 و یا حتی صد صفحه ای تشکیل یک ویدئو وال بزرگ را بدهند.

هنگام عبور از بزرگراه ها و معابر بزرگ شاهد این تابلوهای غول پیکر هستیم . هر نوع راهبند را که نیاز دارید از انواع راه بند تاشو، راهبند هیدرولیک، راهبند ستونی (بولارد)، راهبند اهرمی (بازویی) را در این قسمت میتوانید پیدا کنید. نوع فونداسیون بر اساس ابعاد تلویزیون، تعداد ستون، پایهها، مقاومت اسکلت نگهدارنده مشخص میشود. اساسا زمانی که تعداد بالایی دوربین در پروژه وجود داشته باشد کنترل و نظارت بر تصاویر هرکدام از آنها نیازمند تجهیزاتی پیشرفته و قدرتمندی است تا هیچ رخدادی از قلم نیفتد. را که مایلید بر روی دیوار و در کنار نمایشگر ها قرار بدهید تعیین کنید تا پس از نصب این سیستم ویدئو وال (Video Wall)، مشکلی در خصوص جانمایی سایر اجزا نداشته باشید.

فروشگاه دکاشاپ زیر مجموعه سایت اینترنتی دکا (DCA) می باشد که در سال 1386 فعالیت خود را با سایت بزرگترین بانک اطلاعاتی ساختمان آغاز نمود و پس از ارائه خدمات شامل اطلاعات کامل محصولات و مشخصات کامل آن و مقایسه با دیگر محصولات مورد اعتماد بسیاری از مشتریان قرار گرفت و سپس تصمیم به راه اندازی و ارائه فروش و خدمات گرفته شد که وبسایت دکاشاپ در دسترس قرار گرفته است. ماژول های LED عرضه شده در فروشگاه اینترنتی گرسوز، دارای بهترین کیفیت، مناسبترین قیمت، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. مانیتورهای مورد استفاده در ویدئو وال را دقیقا به همین منظور طراحی و تولید میکنند با قابی بسیار ظریف و باریک به طوریکه فاصله ی بین مناطق فعال نمایشگر به حداقل ممکن رسیده و قابلیت استفاده طولانی مدت را داشته باشند؛ مانیتورها صنعتی بوده و در عین ظرافت در شرایط سخت نیز مقاومت بالایی از خود نشان میدهند. آنچه که ما از نمایشدهندهها انتظار داریم، نشان دادن یک تصویر باکیفیت و مناسب است.

کلمه P10 نشان دهنده وجود فاصله ۱۰ میلیمتری بین هر دو led است. به کار بردن تابلو LED و تابلو روانویا تلویزیون شهری به صورت همه گیر بین مردم محبوب و جزء بهترین شیوه های تبلیغاتی شده است . این تابلوها شامل تابلوهای تک رنگ، چند رنگ و تابلو روان فول کالر (تلویزیون شهری) می شود. به علاوه نمایش چندین تصویر به صورت همزمان در چینش و طراحیهای مختلف در نسل جدید این نمایشگرها امکانپذیر می باشد. به عنوان مثال طول عمر تلویزیونهای نسل جدید با کاربری خانگی یا فروشگاهی، معمولا حدود 30.000 ساعت میباشد که به صورت مداوم قابلیت روشن بودن را ندارند.

به عنوان مقیاسی مناسب ویدیو پروژکتور های نسل قدیم که قابلیت خلق تصاویر نسبتا بزرگ را دارا می باشند فقط 6.000 ساعت عمر مفید داشته که نسل جدید ویدیووال ها بیش از 15 برابر آنها عمر مفید دارند. این محصولات میتوانند در مراکزی از قبیل سالنهای کنفرانس، سالن سمینار، سینماها، سالن جلسات، نماها و دیوارهای داخلی مجموعهها، فضاهای تبلیغاتی داخلی و بیرونی، هنگام استفاده از دیجیتال ساینیج در بیمارستانها و شرکتهای دولتی با کاربری یک نمایشگر بزرگ برای اطلاع رسانی مورد استفاده قرار میگیرند. نیاز است که پیش از خرید، اندازه، ابعاد، وضوح هر کدام از صفحات نمایشگر و شکل مورد نظر را برای سیستم ویدئو وال خود تعیین کنید و به فروشنده اطلاع دهید. ویدئو والها ایرادات و تفاوتهای فراوانی نسبت نمایشگر های LED داشتند که منجر به منسوخ شدنشان شد . جهت برگزاری برخی از جلسات ملی و کشوری برای ارائه گزارشات یا پخش فایل های تصویری، ویدئو کنفرانس. زندگی آنلاین یکی از تفریحات من در زمانیست که از ترافیک و شلوغی و هیاهو در فرار هستم.

این تکنیک یکی از جدیدترین تکنیکهای به کار رفته در سینمای جهان به شمار می رود. 3 / SDI.SDI Loop است که ورودی USB آن بسیار مفید و کاربردی است که می توان فایل های صوتی و تصویری را مستقیم از طریق فلش مموری به تصویر کشید و دارای یک خروجی صدا نیز می باشد. به همان نسبت فریم تابلو روان مناسب نه تنها به زیبایی محیط شما کمک میکند همچنین با هر بار نگاه کردن به آن خاطره زیبا در ذهن شما ایجاد میکند . و در جک پارکینگی خارجی (جک برقی وی تو، پروتکو، نایس، زومر، سه آ و غیره را پیدا کنید که خرید جک پارکینگی را برای شما به کاری آسان و سریع تبدیل میکند. ویدئو والها قابلیت دریافت و نمایش انواع فرمتهای ویدئویی را دارند و نه تنها تصاویر ضبط شده بلکه تصاویر مستقیم را نیز پخش میکند. اما در صورتی که تلویزیون به معنای پخش تصاویر زنده، متحرک و تدام دار و نه تصاویر سایه نما و دو صوتی تعریف شود، بگیرد نخستین بار به این فناوری در دوم اکتبر ۱۹۲۵ دست یافت.

که البته نه تنها در این صنف بلکه در تمامی اصناف بازار کاذبی براه افتاد از کسانی که به ناچار از شغل خود دور شده و وارد شغلهایی که به خیال خود پردرآمد تر و چرخه فعالیت آنها بهتر بود شدند و همین موضوع تاثیر منفی زیادی در کیفیت کارها و محصولات که بدست مشتری میرسید را داشت. نظر استفاده کنندگان جیور جیو آرمانی اس آی نایت لایت زنانه میتواند راهنمای خوبی برای کسانی که قصد خرید یک عطر خوب و مناسب را دارند باشد. برای جلوگیری از ضربه خوردن این تلویزیونها در کنار و اطراف آن در هنگام حملونقل باید از اشیاء نرم نظیر پارچه استفاده کرد تا از وارد شدن ضربه به تلویزیون جلوگیری شود. این سیستم کار نظارت را برای اپراتورها آسان می سازد و خطاهای ناشی از خستگی مکرر چشم آن ها را به حداقل می رساند. به عنوان مثال می توان به مانیتور کردن و نظارت بر تردد خودروها اشاره کرد، در این شرایط نیاز است که پلاک ها، به صورت واضح، قابل دیدن و قابل ثبت برای اپراتورها باشند.

نزدیک ترین و دورترین فاصله مکان نشستن اپراتورها از دیوار نیز باید در نظر گرفته شود. این بازده می تواند شکلی از افزایش سود یا نسبت فروش باشد. 4. این رسانه احتمال خرید را تا 37% افزایش میدهد. همچنین ویدئو وال امکان چیدمان منظم و غیر منظم، صاف یا منحنی را بسته به فضای مورد استفاده به کاربر میدهد. دکاشاپ همچنین یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و ضروریترین محصولات حفاظت و امنیت که انواع چشمی دیجیتال همانند چشمی دیجیتال اسمارت، انواع ریموت و رسیور از برند هایی بتا، رامونا، دورپا، ودیگر محصولات حفاظتی همچون دزدگیر اماکن، دستگیره دیجیتال، آنتن مرکزی و انواع برق اضطراری (یو پی اس) و اعلام حریق میباشد. عمر مفید نمایشگر های ویدئو وال خیلی کمتر از نمایشگر های LED است . تکنولوژی به کار رفته در ساخت این محصول به گونهای است که تا ساعات پایانی عمر مفید دستگاه، کیفیت تصویر دچار هیچ افتی نمیشود. این موضوع باعث تولید یک پیکسل واقعی و یک پیکسل مجازی می شود که این پیکسل مجازی می تواند کیفیت تصویر را تا حد چشم گیری افزایش دهد. را دارد. کارایی آن به قدری افزایش یافته، تا جایی که بدون این سیستم ادامه برخی فعالیت ها دشوار است.

قابلیت استفاده به صورت 24 ساعته در شبانه روز و 7 روز هفته از دیگر ویژگیهای این دستگاهها میباشد که در صورت استفاده 7/24، دستگاه قادر خواهد بود تا 10.000 ساعت بدون وقفه کار کند. ویدئو والهای مدل VHR-R مانند اغلب نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ از استاندارد ضدآب و گرد و غبار IP5X بهره میبرد تا ضمانتی محکم برای مقاومت در برابر این موارد باشد. به نوع دیگری تلویزیون شهری خطاب میشود که قابل نصب در فضاهای باز و در سطح شهر است.این گونه تلویزیون ها از ماژول های مستحکمی تشکیل شده اند که در مقابل گرد و غبار هیچ آسیبی ندیده و همینطور ضد آب و ضد ضربه و دارای شدت نور بالا نیز هستند.اغلب در مراکز شهر مانند میادین یا پارک ها روئیت میشود. امکان تصویر برداری و فیلمبرداری از دیگر مزایای تکنولوژی های نوین به کار رفته در ساخت ویدئو والهای نسل جدید می باشد. مصرف پایین انرژی و تولید گرمای بسیار ناچیز نسبت به نسلهای قدیمیتر ویدئو وال که نیاز به خنک کننده داشتند، از مزایای نسل جدید ویدئو وال است. نخستین خدمات رنگی تلویزیون در آفریقا در سال ۱۹۷۳ با استفاده از سیستم PAL در جزیره «زن زیبار» تانزانیا معرفی شد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی