مردم همدان اهانت به سردار شهید مدافع حرم را محکوم کردند

شرکت کنندگان در این تجمع که دست نوشته های در خصوص رشادت ها و ایثارگری های سردار شهید همدانی در دوران دفاع مقدس و همچنین دفاع از حریم اهل بیت(ع) در دست داشتند، بر حفظ حرمت شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم به خصوص سردار رشید اسلام حسین همدانی تاکید کردند و خواستار برخورد دستگاه قضایی با اقدامات و صحبت های تفرقه افکن و اهانت آمیز به شهدا شدند.

در پایان این تجمع بیانیه ای مبنی بر محکومیت اظهارات یکی از سران فتنه قرائت و حاضران نوای الله اکبر سر دادند.

تجمع کنندگان تصاویری از سردار شهید حسین همدانی و دست نوشته و پلاکاردهایی با مضمون «سلام بر حبیب حرم»، «غمخوار انقلاب سردار حسین همدانی»، «اگر حاج حسین همدانی‌ها نبودند امروز ناموس میر حسین موسوی ها در حال شانه زدن ریش داعشی ها بودن» و «السابقون جهاد با یزیدیان امروز هم مرز میان امام حسین(ع) و یزیدیان زمان را روشن تر ساخت» در دست داشتند.

مردم همدان اهانت به سردار شهید مدافع حرم را محکوم کردند

به گزارش ایرنا، مدیران، مقامات و فرماندهان نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه، اصناف و گروه های مختلف مردمی استان همدان نیز روز گذشته با صدور بیانیه هایی ضمن محکوم کردن توهین یکی از سران معلوم الحال فتنه ۸۸ به سردار حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم، خواستار برخورد جدی و سریع دستگاه‌های مربوطه با این جریان برانداز و معاند شدند.


منبع: https://www.irna.ir/news/84850297/%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%87%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B9-%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%AD%DA%A9%D9%88%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF

مردم همدان اهانت به سردار شهید مدافع حرم را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این تجمع با عنوان «اعتراض ملت امام حسین(ع) به لجن پراکنی سردمداران فتنه ۸۸ و دفاع از سردار سرافراز شهید حاج حسین همدانی» با حضور گسترده مردم و مسئولان استان در محوطه امامزاده عبدالله شهر همدان برگزار شد.

همچنین حاضران پرچم های سیاه و قرمز عزای امام حسین(ع) بر دست گرفته و نوای لبیک یا حسین(ع)، یا ابوالفضل العباس، یا زهرا(س) سر داده در عین حال مدیحه سرایی و سینه زنی در سوگ امام حسین و ۷۲ تن از یاران باوفایش صورت گرفت.

شرکت کنندگان در این تجمع مردمی با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر خواص بی بصیرت»، «فتنه گر بی حیا اعدام باید گردد»، «حسین همدانی همیشه جاودانی» و «مرگ بر صهیونیست و آمریکا» انزجار خود از هرگونه اقدام و اظهار نظر در راستای جریان نفاق و فتنه را اعلام کردند.

حاضران در این تجمع که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار، نمایندگان مردم، رییس کل دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان حضور داشتند، شعار «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» را سر دادند.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی